SPECJALISTA SEKCJI INFORMACJI I STATYSTYK WYDZIAŁU ANALIZ INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI INFORMACJI I STATYSTYK WYDZIAŁU ANALIZ INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 271,45 PLN
Zakres obowiązków: - gromadzenie, weryfikowanie oraz przetwarzanie danych i informacji uzyskanych ze źródeł wewnętrznych w celu zapewnienia właścicwego obiegu informacji;- gromadzenie, weryfikowanie i przetwarzanie danych i informacji w systemach teleinformatycznych w celu zapewnienia ich aktualizacji- pozyskiwanie i analizowanie danych, informacji oraz materiałów dotyczących systemów ochrony i zarządzania granicami w innych państwach w celu przygotowywania materiałów informacyjnych i analitycznych- przygotowywanie materiałów i prezentacji na potrzeby NoOSG w celu prezentacji problematyki i wyników działania Oddziału- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej Wydziału w celu zapewnienia prawidłowej rejestracji i obiegu pism i innych dokumentów- koordynowanie na poziomie oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych
Data publikacji: 2020-10-29
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- gromadzenie, weryfikowanie oraz przetwarzanie danych i informacji uzyskanych ze źródeł wewnętrznych w celu zapewnienia właścicwego obiegu informacji;- gromadzenie, weryfikowanie i przetwarzanie danych i informacji w systemach teleinformatycznych w celu zapewnienia ich aktualizacji- pozyskiwanie i analizowanie danych, informacji oraz materiałów dotyczących systemów ochrony i zarządzania granicami w innych państwach w celu przygotowywania materiałów informacyjnych i analitycznych- przygotowywanie materiałów i prezentacji na potrzeby NoOSG w celu prezentacji problematyki i wyników działania Oddziału- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej Wydziału w celu zapewnienia prawidłowej rejestracji i obiegu pism i innych dokumentów- koordynowanie na poziomie oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 271,45 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie : 3271,45 zł ; dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% )
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI INFORMACJI I STATYSTYK WYDZIAŁU ANALIZ INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 271,45 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia : wyższeDoświadczenie zawodowe : min. 6 miesięcy w administracji lub pracy biuroej, min. 6 miesięcy w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznychUmiejętności : obsługa komputera, komunikatywność, umiejętność pracy w grupie Znajomość języków obcych : znajomość języka angielskiego lub niemieckiego ( stopień komunikatywny ) Wymagania pożądane : język angielski lub niemiecki ( stopień zaawansowany )
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 6
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
danePracodawcy_nip: 9261016080
danePracodawcy_regon: 970598756
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: krośnieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0802
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 29.10.2020
Oferta pracy ważna do: 16.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?151e1d33318b591081db4038c9154dd2
Podobne oferty pracy
obsługa klienta organizacja dostaw półproduktów, opakowań oraz zlecanie transportu towaru
kontakt przez PUP - 2020-07-17 - Pajęczno (łódzkie)
doświadczenie zawodwe mile widziane, praca w biurze
FRAWENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-12 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski - tworzenie i modyfikowanie modeli finansowych potrzebnych do zarządzania instytucjami finansowymi - analiza informacji oraz weryfikacja na podstawie źródeł w języku angielskim i rosyjskim - eskalowanie złożonych problemów do odpowiednich zespołów/specjalistów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów z klientami, tworzenie sieci dystrybucji, nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
DR GERARD SP Z O.O. - 2016-06-10 - Bedlno Radzyńskie (lubelskie)
obsługa klientów zagranicznych
PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof - 2016-04-12 - Siedlec (małopolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie sprawozdań z realizacji planów oraz raportów o wynikach ekonomicznych, opracowanie analiz ekonomicznych itp.
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-04-29 - Białka (małopolskie)
obróbka kamienia, cięcie, szlifowanie, montaż
Centrum Obróbki Kamioenia Naturalnego Unistone-Riva Iwona Gerula - 2016-07-22 - Cieszyn (śląskie)
-monitorowanie zadłuzenia klientów-negocjacje w sprawie spłaty należności-analiza i ocena aktualnej sytuacji i klientów-raportowanie należności-współpraca z firmą ubezpieczeniową
FOODCARE Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Zabierzów (małopolskie)
monitorowanie stanu technicznego budnków oraz instalacji i urządzeń szpitalnych
SAMODZIELNY PUBLICZNY KLINICZNY SZPITAL OKULISTYCZNY - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Vuurin Agencja pracy Oddział w Złotowie poszukuje pracownika na stanowisko specjalista ds. rekrutacjiZakres obowiązków:-opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej,-prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów-tworzenie lub współtworzenie profilu poszukiwanego pracownika,-sporządzanie opinii i rekomendacji kandydatów jak również monitorowanie rynku pracy Umiejętności:-samodzielne radzenie sobie ze stresem i presją czasu-budowanie dobrych relacji z ludźmi-komunikatywność-kultura osobista-umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej
VUURIN AGENCJA PACY SP. Z O.O. - 2016-09-06 - Złotów (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów cywilnoprawnych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; biegła obsługa komputera, pakietu MS Office; znajomość programu Mieszczanin; zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji vat, księgowanie faktur, pomoc w tworzeniu i rozliczaniu planów finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "SZOBISZOWICE" - 2020-06-24 - Gliwice (śląskie)
OPIEKA NAD ZAGRANICZNYMI KLIENTAMI FIRMY. PRACA BIUROWA W PRZYJAZNYM OTOCZENIU. WYNAGRODZENIE - PODSTAWA+PREMIA.
BLUXCOSMETICS SP. Z.O.O - 2017-05-24 - Trzciana (podkarpackie)
prace budowlane
ZUH Fachowiec Waldemar Dubiał - 2017-11-22 - Warszkowo (zachodniopomorskie)
praca w Biurze rachunkowym, wykonywanie czynnościkadrowo-płacowych, rozliczanie składek ZUS
FIRMA RACHUNKOWO - DORADCZA "GRAMAR"- Marek Orzeł - 2017-05-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- obsługę Kontroli Inspekcji Pracy i ZUS (odbywających się systematycznie min. raz w roku);- przeprowadzanie kontroli warunków pracy;- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;- przygotowywanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Specjalista BHP w imieniu pracodawcy jest zobowiązany udostępnić pracownikom, do stałego korzystania, aktualne instrukcje bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczące:- stosowanych w zakładzie procesów technologicznych oraz wykonywania prac związanych z zagrożeniami wypadkowymi lub zagrożeniami zdrowia pracowników,- obsługi maszyn i innych urządzeń technicznych,- postępowania z materiałami szkodliwymi dla zdrowia i niebezpiecznymi,- udzielania pierwszej pomocy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;- współpracę z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;- prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny dla pracodawcy i pracowników;- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz, stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;- zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych;- prace w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy;- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;- sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;- sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;- rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;- rozliczanie delegacji pracowniczych;- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- ewidencja zwolnień lekarskich;- nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;- organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;- udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;- prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Aktywności;- współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);- sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Stowarzyszenie „MY DLA INNYCH” - 2019-07-26 - Białystok (podlaskie)
Zakres obowiązków:- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia- współpraca z dostawcami i klientami firmy- ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- kontrolowanie efektywnego ekonomicznie przepływu towarów/produktów/surowców,-kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki, tj. zaopatrzenia, przepływu i dystrybucji materiałów wewnątrz firmy, a także bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej,- przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień klientowskich,- współuczestnictwo w inwentaryzacji i zużycia materiałów,- przygotowanie dokumentacji produkcyjnej,- komunikacja z klientami w zakresie realizacji zamówień i spełniania wymagań klienta,- ustalanie w razie konieczności zmiany terminu dostawy wyrobów do klienta,- realizacja celów logistycznych- uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych
MPT Poland Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Mielec (podkarpackie)
Zakres obowiązków:Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych ,koordynacja przepływu informacji, aktywne poszukiwanie firm i tworzenie baz kontrahentów, praca biurowa , przedstawianie prezentacji multimedialnych, -Nawiązywanie kontaktów z klientami i umawianie spotkań-Prezentacja naszych produktów i usług-Doradztwo pod kątem wykorzystania naszych produktów-Budowanie długofalowych relacji z klientami-Cross-selling i up-selling-Realizacja miesięcznego i kwartalnego planu sprzedażyUwaga!: kopię CV należy przesyłać także przez formularz na www.bigcom.pl/cv
BIGCOM TOMASZ MORDEL - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
-Koordynacja współpracy z dostawcami z Ameryki Południowej i szukanie nowych,-Kontrola nad przebiegiem transakcji międzynarodowymi, -Kontakt w języku hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Koluszki (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, dokonywanie rozliczeń z ZUS, US, GUS, PFRON, dekretacja list płac.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2017-08-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Zduńska Wola (łódzkie)
obsługa klienta i kasy fisklanej,metkowanie i układanie towaru,
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa sprzedaży internetowej; nadzór nad wysyłką paczek; interaktywna obsługa klienta.
Kancelaria Prawno-Finansowa "PARTNERZY" - 2019-12-18 - Rumia (pomorskie)
Zakres obowiązków:- Nadzór nad pracą magazynu,- Kontakt z dostawcą, zamawianie komponentów do produkcji,- Nadzór nad przepływem komponentów u podwykonawców,- Zamawianie transportów, monitorowanie dostaw w/w komponentów,- Optymalizację zapasów magazynowych, analizę zapasów,- Sporządzanie planu produkcji
HT SKIT POLAND Sp. z o.o. - 2019-07-04 - Bieruń (śląskie)
- organizacja stanowiska pracy,- opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie kandydatów do pracy,- przygotowywanie dokumentów związanych z przyjmowaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia,- podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwem w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia,-tworzenie regulaminów organizacyjnych,- prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych,- planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego,
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Słupsk (pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Ciemne (mazowieckie)
- prowadzenie korespondencji szkoły- przepisywanie korespondencji szkolnej- prowadzenie księgi głównej uczniów- prowadzenie alfabetycznego skorowidza uczniów- sporządzanie kart ocen- zakładanie teczek uczniowskich- wypisywanie legitymacji szkolnych- udzielanie informacji rodzicom i uczniom w sprawach organizacyjnych- współpraca z kierownikiem gospodarczym przy przyjmowaniu ankiet do rekrutacji- prowadzenie zeszytu uczniów, którzy przystąpili do egzaminu wstępnego- cechowanie nowo nabytych przedmiotów- wydawanie dzienników i świadectw promocyjnych nauczycielom- zgłaszanie zapotrzebowania druków szkolnych- prowadzenie archiwum szkolnego- przyjmowanie darowizn na fundusz szkoły, ich ewidencja i odprowadzanie na konto bankowe- załatwianie spraw służbowych poza terenem szkoły- kontrola ogłoszeń na tablicy, aktualizacja- obsługa organizacyjna (m. in. harmonogramy, dyplomy) przesłuchań, konkursów i festiwali muzycznych w szkole- kontakt z administratorem strony internetowej, aktualizacja strony- obowiązki wynikające z terminarza szkoły- opieka nad uczniami- obsługa kserokopiarki i bindownicy- obsługa komputera- pomoc przy koncertach, Radach Pedagogicznych- stosowanie się do przepisów o dyscyplinie pracy- czynna współpraca z dyrektorem, kierownikiem gospodarczym, głównym księgowym- inne czynności zlecone przez dyrektora szkoły
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2020-08-17 - Warszawa (mazowieckie)