SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Siedlec oferta pracy PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 5 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów zagranicznych
Data publikacji: 2016-04-12
Lokalizacja: Siedlec (małopolskie)
Pracodawca: PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-744 Siedlec 150, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klientów zagranicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bochnia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Data zakończenia pracy: 01.08.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie ale niekonieczne, okres próbny 3 miesiące, osoba nie ucząca się, kolejna umowa na czas okreslony z możliwośćią pracy stałej
Nazwa pracodawcy: PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
32-744 Siedlec 150, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlec
Adres strony pracodawcy: www.pulsar.pl
Numer budynku pracodawcy: 150
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych technicznych wyrobów ceramicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.04.2016
Data dodania oferty pracy: 12.04.2016
Oferta pracy ważna do: 29.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-03-24 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Prowadzenie kadr i płac w firmie produkcyjnej. Zajmowanie się formalnościami związanymi z zatrudnieniem i pobytem cudzoziemców w Polsce.
PRZED. PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-09-06 - Wawrów (lubuskie)
sporządzanie dokumentacji oraz wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Gdynia (pomorskie)
Tworzenie długoterminowego (18 miesięcy) globalnego planu sprzedaży (Azja /Indie /Europa /Afryka /Ameryka Południowa /Ameryka Północna). przy zastosowaniu modeli statystycznych, trendów historycznych, informacji z rybku, sprzedaży, marketingu, finansów. Tworzenie raportów oraz analiz na potrzeby programowania popytu. Analizowanie trendów sprzedażowych, sezonowości. Współpraca z Globalnymi Działami Sprzedaży, Marketingu, Finansów w celu omówienia planów sprzedażowych. Prowadzenie spotkań z globalnymi funkcjami (sprzedaż, marketing, finanse) w celu zatwierdzenia planów sprzedażowych na kolejne 18 miesięcy. Prowadzenie samodzielnie/udział w projektach globalnych dotyczących planowania sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu IKEA, nadzór nad specyfikacją IKEA.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
realizowanie kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, kontakt z klientami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie trwałych kontaków z dotychczasowymi kontrahentami. Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-06-30 - Mazańcowice (śląskie)
Organizacja imprez turystycznych, realizcaja imprez turystycznych.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów wynajem terminowy poszerzane bazy kluczowychklientów, realizacja strategii rozwoju, zarządzanie ofertą., praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-08-29 - Opole (opolskie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- organizacja zakupu i sprzedazy towarów na całym świecie,- poszukiwania kontrahentów zagranicznych w Białorusi, Niemczech, Rosji, USA,- mozliwość wyjazdów do Białorusi i Niemiec
SIRIUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
POMOC PRZY PRZYGOTOWYWANIU POSIŁKÓW, PAKOWANIE POSIŁKÓW DO TERMOSÓW, ZMYWANIE NACZYŃ;WYMAGANIA:ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,MILE WIDZIANA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, KONTAKT OSOBISTY Z P. KRYSTYNĄ NOWACZYK - KUCHNIA CENTRALNA SP ZOZ ZDROJE SZCZECIN, UL. MĄCZNA 4, TEL. 607498836;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY W GODZINACH 06.00 - 18.00
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych oraz wykończeniowych, zacieranie betonu oraz wykonywanie przywierceń
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Polska Cerekiew (opolskie)
•KONTAKT Z KONTRAHENTAMI ZAGRANICZNYMI, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KLIENTAMI.•PRZYGOTOWYWANIE I PRZESYŁANIE DO KLIENTÓW OFERT HANDLOWYCH•PLANOWANIE I REALIZACJA WYSYŁEK EKSPORTOWYCH•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ODPOWIEDZIALNYMI ZA PLANOWANIE PRODUKCJI•KOORDYNACJA PROCESÓW CELNYCH I TRANSPORTOWYCH•MONITOROWANIE SPRZEDAŻY POPRZEZ ANALIZĘ KOSZTÓW, METOD I WYNIKÓW ORAZ REKOMENDACJA WPROWADZENIA ZMIAN, MAJĄCYCH NA CELU ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI•ORGANIZACJA ORAZ UDZIAŁ W TARGACH ZAGRANICZNYCH
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Lubenia (podkarpackie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej,wystawianiu dokumentów księgowych,archiwizacja dokumentów,przygotowywanie statystyk, raportów i analiz, obsługa programów i systemów komputerowych: Pakiet Office, Materials Control, prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej,współpraca z Kierownikami Działów,
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Bytom (śląskie)
- obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej;- segregowanie i przekazywanie korspondencji do adresatów na terenie firmy;- obsługa firmowej poczty elektronicznej;- odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów;- koordynowanie obiegu dokumentów (drukowanie, kopiowanie, faksowanie, kompletowanie);- przyjmowanie gości w firmie i wsparcie w zakresie obsługi klientów anglojęzycznych
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- zakup materiałów, komponentów do produkcji- kontrola i nadzór nad stanami materiałów oraz poziomu ich zużycia- planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów- monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji- kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrzynymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2017-06-20 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kientami, raportowanie powierzonych zadań, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa sprzedażowa klienta, opracowywanie ofert
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2018-01-18 - Leżajsk (podkarpackie)
nadzór, organizacja i rozliczanie pracy mechaników, zapewnienie ciągłości pracy oraz pełnej sprawności technicznej maszyn i urządzeń w wydziałach produkcyjnych, planowanie i organizacja przeglądów, konserwacji, remontów
"FOREST" Gorlice Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Gorlice (małopolskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA MIN. ZA:- MONITORING UCZESTNIKÓW I REZULTATÓW PROJEKTU-ROZLICZENIA FINANSOWE
CPB SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
ref. wynagrodzenia za zatr. osób do 30 roku życiaobsługa klientów Przedsiębiorstwa, nawiązywanie nowych relacji biznesowych, przygotowywanie ofert reklamowych, organizacja biura, przygotowywanie harmonogramów, umawianie spotkań, rozliczanie podwykonawców, projektowanie materiałów reklamowych, zarzadząnie strona internetową wymagania:znajomość języka angielakiego min. w stopniu B2, umiejetność obsługi stron www (cms, dr upal), pakiet Office, FB i Media Społecznosciowe, umiejetność planowania działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; praca w god\. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Konmet sp. z o.o. - 2016-06-21 - Redzikowo (pomorskie)
- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy oraz funkcjonowaniem sieci własnej i franczyzowej- przygotowanie ofert dla sieci handlowej- planowanie i koordynacja działań marketingowych w firmie- organizowanie spotkań handlowych- negocjacje z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Chmielno (pomorskie)