SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I ADMINISTACJI Rzeszów oferta pracy FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I ADMINISTACJI
Wynagrodzenie: od 2 775 PLN
Zakres obowiązków: pomoc w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej,wystawianiu dokumentów księgowych,archiwizacja dokumentów,przygotowywanie statystyk, raportów i analiz, obsługa programów i systemów komputerowych: Pakiet Office, Materials Control, prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej,współpraca z Kierownikami Działów,
Data publikacji: 2016-10-21
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 20-23, 35-001 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pomoc w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej,wystawianiu dokumentów księgowych,archiwizacja dokumentów,przygotowywanie statystyk, raportów i analiz, obsługa programów i systemów komputerowych: Pakiet Office, Materials Control, prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej,współpraca z Kierownikami Działów,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 775 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I ADMINISTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1)wymagane wykształcenie wyższe : kierunek / specjalność : administracja, ekonomia, 2) umiejętności:Umiejętność obsługi programów komputerowych: Pakiet MS Office (zwłaszcza arkusza EXCEL), Znajomość zasad prowadzenia rozliczeń firmy,Umiejętność planowania i ustalania priorytetów,Bardzo dobra organizacja pracy,Zdolności analityczno matematyczne,Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,Wymagane min . 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku .
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 32, 35-001 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.10.2016
Data dodania oferty pracy: 20.10.2016
Oferta pracy ważna do: 03.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja szkoleń, rekrutacja uczestników, pozyskiwanie śr. opublicznych na szkolenia, przygotowanie dokumentów szkoleniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie wynagrodzeń i potrąceńPraktyczna znajomość prawa pracy i przepisów z zakresu umów cywilno-prawnych, zagadnień z zakresu obowiązkowych ubezpieczeń i podatku dochodowego od osób fizycznychdoświadczenie związane z nadzorowaniem prac zespołu płacowegobiegła obsługa programu Płatnik, MS Office, MS Excel,umiejętność analitycznego myśleniaskrupulatność i rzetelność, uczciwość, dyskrecja,wysoka kultura osobista
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, klienta, przyjmowanie dostaw, towaru, układanie towaru na półkach, składanie zamówień towarów w hurtowniach.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Płock (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie,Koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, Aktywny udział w realizacji procesów w zespole,
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
wykonywanie zleconych prac, -analiza danych finansowych, -weryfikację faktur, dokumentów oraz wprowadzaniem danych do systemu,-rozwiązywanie niezgodności w fakturach, na rachunkach bankowych,-przygotowanie i raportowanie zestawień księgowych,-bieżący kontakt i wsparcie klienta,-wykonywanie operacji finansowych na rachunkach klienta,-weryfikację wyciągów oraz wprowadzanie danych do systemu bankowego, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Opole (opolskie)
rozliczenie dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i obsługa sprzedaży za pośrednictwem serwisów sprzedażowych, komunikacja z kilentami, zamówienia
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Bieżąca konserwacja i modernizacja bibliotecznego sprzętu komputerowego, zarządzanie siecią logiczną, administrowanie serwerami, usuwanie awarii sprzętowo-programowych.
Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela - 2018-03-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, minimum rok pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej, obsługa klienta, znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu dobrym, motywacja do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy, doświadczenie w obsłudze klienta, obsługa komputera i programów biurowych. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, budowanie dobrego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży i celów sprzedażowych, przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta, analize konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów. Firma daje możliwość realizacji własych pomysłow, rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, kontaktu z najnowszymi technologiami, odbycia szkoleń produktowych. Wynagrodzenie miesięczne + premia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy: mw (at) e-widerski.pl
FIRMA WIDERSKI MICHAŁ WIDERSKI - 2017-03-03 - Nędza (śląskie)
Specjalista do spraw rekrutacji (staż)
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Tychy (śląskie)
Transport międzynarodowy kraje UE.
ANNA SMORĘDA - TRANSPORT DROGOWY ,,AN-TRANS" - 2017-06-07 - Leśnica (świętokrzyskie)
- zapoznanie się z przepisami Bhp i P.poż.,- zapoznanie się z porządkiem w pracy,- obsługa bezpośrednia biura rachunkowego,- przyjmowanie dokumentów od klientów do księgowania,- prowadzenie ewidencji faktur wystawianych za usługi,- bezpośrednia osługa klienta detalicznego dot. wypełniania wniosków, pitów, zaświadczeń,- zapoznanie się z komputerowym działaniem programu.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Świebodzin (lubuskie)
Tworzenie materiałów informacyjnych i reklamowych, przygotowywanie art. dla mediów branżowych(prasa,portale), tworzenie tekstów reklamowych, współpraca z grafikami, agencjami zewnętrznymi, koordynacja i przygotowywanie imprez targowych, szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Owczary (świętokrzyskie)
sprzedaż art. kosmetycznych w hurtowni
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)
osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za szeroko pojętą organizację reklamy, przygotowanie projektów reklamowych,obsługę bieżącą nowo powstającej strony internetowej: tj. aktualizowanie informacji, prowadzenie funpage firmy, organizacja wszystkich niezbędnyc porcesów które się z tym wiążą, ponadto organizacja dokumentacji firmowej jak i pozyskiwanie partnerów do współpracy
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
Opis stanowiska:- kontakt z klientem biznesowym- przedstawienie propozycji współpracy - wizualizacja i sprzedaż powierzchni reklamowych - opieka posprzedażowa nad klientem
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
doświadczenie na ww stanowisku ( ze szkłem budowlanym)
JERZY REKSA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE TECH-GLAS - 2018-04-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca w serwisie komputerowym, testy i naprawa komputerów, odzyskiwanie danych, rpowadzenie szkoleń i prezentacji systemów Rakssql oraz programów z grupy Office, archiwizacje danych elektronicznych, montaż sieci komputerowych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17, wynagrodzenie: 2200 zł + premia
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Brwinów (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Sprzedaż powierzchni reklamowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
Dobra znajomość rysunku technicznego. Obsługa programu INVENTOR, AutoCAD.
ATW S.A. - 2016-02-11 - Zagórz (podkarpackie)
Obsługa klientów w restauracji.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "TOM" S.C. TOMSZ MRÓZ, MONIKA MRÓZ - 2016-06-14 - Kadłub (opolskie)
Prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu - 2018-08-07 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, naliczanie wynagrodzeń pracownikom za pomocą programu komputerowego, potrącanie składek ZUS oraz zaliczki na podatek od wynagrodzeń, obsługa programów komputerowych Kadry i Płace Optivum oraz Płatnik.
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy im. M Grzegorzewskiej - 2017-08-18 - Siedlce (mazowieckie)