SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ Nędza oferta pracy FIRMA WIDERSKI MICHAŁ WIDERSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie, minimum rok pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej, obsługa klienta, znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu dobrym, motywacja do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy, doświadczenie w obsłudze klienta, obsługa komputera i programów biurowych. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, budowanie dobrego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży i celów sprzedażowych, przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta, analize konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów. Firma daje możliwość realizacji własych pomysłow, rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, kontaktu z najnowszymi technologiami, odbycia szkoleń produktowych. Wynagrodzenie miesięczne + premia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy: mw (at) e-widerski.pl
Data publikacji: 2017-03-03
Lokalizacja: Nędza (śląskie)
Pracodawca: FIRMA WIDERSKI MICHAŁ WIDERSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 60, 47-440 Nędza, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie, minimum rok pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej, obsługa klienta, znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu dobrym, motywacja do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy, doświadczenie w obsłudze klienta, obsługa komputera i programów biurowych. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, budowanie dobrego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży i celów sprzedażowych, przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta, analize konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów. Firma daje możliwość realizacji własych pomysłow, rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, kontaktu z najnowszymi technologiami, odbycia szkoleń produktowych. Wynagrodzenie miesięczne + premia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy: mw (at) e-widerski.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, budowanie dobrego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży i celów sprzedażowych, przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta, analiza konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nędza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nędza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: FIRMA WIDERSKI MICHAŁ WIDERSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 60, 47-440 Nędza, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Nędza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nędza
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 60
Profil działalności pracodawcy: Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2017
Data dodania oferty pracy: 02.03.2017
Oferta pracy ważna do: 02.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych ,obsługa polis ubezpieczeniowych
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI ALLIANZ POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Pruszków (mazowieckie)
- zarządzanie przetwarzaniem transakcji sekurytyzowanych i niesekurytyzowanych, które mogą obejmować uwierzytelnianie zewnetrzne, clearing, rozliczanie, prowadzenie ewidencji towarów, zarządzanie pozycją operacyjną, obsługę zasobów finansowych, zabezpieczanie kredytu, uzgodnienia, zarządzanie danymi, raportowanie, a także inne czynności operacyjne, - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Twoje zadania:- przedstawianie rozwiązań reklamowych dla nowych i stałych Klientów- udział w przygotowaniu „dodatków” ukazujących się na łamach Dziennika- współpraca z nowymi i stałymi Klientami- prowadzenie doradztwa w zakresie reklamy
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzeni dokumentacji HACCP zgodnie z wytycznymi
ZAKŁAD MIĘSNY WASĄG SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-09 - Hedwiżyn (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
specjalista ds. eksportu
Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC - 2017-08-23 - Poznań (wielkopolskie)
ewidencja i przygotowanie dokumntacji magazynowej, przygotowanie ofert i dokumentacji odbiorczej, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Jankowice (śląskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe, faktury zakupu i sprzedaży; księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego; analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych; współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości; prowadzenie kont pozabilansowych; przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni; rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych; uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji; rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnych; zastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Promocja oraz marketing piłki siatkowej, utworzenie dzieła polegające na wykreowaniu wizerunku sportowca lub trenera w piłce siatkowej
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie sie z organizacja firmy oraz z charakterem i specyfiką pracy na stanowisku handlowca, wszechstronne poznanie produktów będących przedmiotem sprzedaży, nauka technik sprzedaży, umiejętność rozmów handlowych z klientem, finalizacja zamówień, doradzanie klienmtom w zakupie okreslonego modelu, rodzaju produktu, pilotowanie dostaw do klienta, utrzymywanie kontaktu z klientem w czasie realizacji zamówienia oraz po jego zakończeniu.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Turek (wielkopolskie)
Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
Planowanie działań marketingowych, realizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi, obsługa biura firmy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lubaczów (podkarpackie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wołomin (mazowieckie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; tworzenie ofert handlowych; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, współpraca z klientami z Rosji, Białorusi i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień klientów zgłaszających się do jednostki. Miejsce pracy MCK w Śremie, ul. Staszica 3. Praca w godzinach 7.045-15.45
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-03-09 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Dąbie (wielkopolskie)
Zarządzanie obszarami gospodarki magazynowej oraz logistyki wewnętrznej, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu i przepływów logistycznych, planowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizacji powierzchnimagazynowej i przepływu materiałów, wdrażanie nowych rozwiązań/ systemów usprawniających pracę, inicjowanie działań korygujących, kontrola prawidłowego przepływu materiałów oraz związanych dokumentów, koordynacja funkcjonowania magazynu z innymi działaniami przedsiębiorstwa, przeprowadzanie inwentaryzacji
Alumast S. A - 2016-04-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Ustawianie kontenerów na poszczególne "stosy" z podziałem na odbiorców, armatorów lub inne pilne przeznaczenia oraz planowanie racjonalnego wykorzystania przestrzeni składowania na terminalu.
PCC INTERMODAL S.A. - 2016-05-20 - Dębica (podkarpackie)
Zbieranie i analizowanie danych dotyczących niezawodności linii produkcyjnych, pracy pracowników bezpośrednich oraz pośrednich, proponowanie rozwiązań dla napotkanych problemów. Aktualizacja standardów bezpośrednich linii i robocizny w systemie SAP tak, aby zapewnić prawidłowy koszt produktów. Analiza strat materiałów w procesie produkcyjnym. Branie udziału w projektach optymalizujących procesy produkcyjne. Członkostwo w filarze Focused Improvement (TPM).
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe lub techniczne, kierunek: logistyka i transport. Doświadczenie minimum rok, prawo jazdy kat. B, wielozadaniowość. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
FUHB MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-12-16 - Rybnik (śląskie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji BHP, ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Rydułtowy (śląskie)
Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)