SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH I PŁAC Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Data publikacji: 2016-07-01
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w Krakowie, wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawca w zależności od doświadczenia, praca w godzinach 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu CDN Optima
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu płatnik
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pracodawca wymaga doświadczenia na stanowisku oraz umiejętności obsługi programów optima, płatnik i excel
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 01.07.2016
Oferta pracy ważna do: 30.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
UDZIELANIE INFORMACJI OBYWATELSKICH, ODBIERANIE POCZTY TRADYCYJNEJ I ELEKTRONICZNEJ, OBSŁUGA E-BIURA, PRZEKAZYWANIE SPRAW WG WŁAŚCIWOŚCI, UMAWIANIE KLIENTÓW NA PORADY DO SPECJALISTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓWWYMAGANIA:MINIMUM ŚREDNIE WYKSZTAŁCENIE, POŻĄDANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PROGRAMÓW MICROSOFT OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT)DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKUCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:solidarnekobiety (at) wp.pl
STOWARZYSZENIE SOLIDARNE KOBIETY ZAWSZE - 2017-02-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji zgodnej z PN-EN ISO/IEC 17025; wydawanie decyzji, instrukcji i dyspozycji w sprawach dotyczących kierowanego przez siebie odcinka pracy; organizowanie pracy laboratorium metalograficznego; wykształcenie średnie zawodowe 4 - letnie; wykształcenie techniczne; wykształcenie wyższe techniczne (hutnictwo, metalurgia, inzynieria materiałowa, najlepiej o specj.metaloznastwo) lub średnie techniczne (technikum hutnicze - materiałoznastwo); min. 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; przeszkolenie w zakresie metod badawczych; umiejetność kierowania zasobami ludzkimi; obsługa programów - pakietu office i programów graficznych; znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym
WALCOWNIA RUR ANDRZEJ SP. Z O.O. - 2017-07-12 - Zawadzkie (opolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)
praca w dziale chemicznym, praca przy komputerze - sporządzanie kart charakterystyki produktu
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2018-02-13 - Pawłowice (śląskie)
zbijanie palet, cięcie drewna
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Aleksandria (wielkopolskie)
Odbieranie telefonów od klientów w j. fransuckim. Rozwiązywanie problemów przesyłanych przez klienta w j. francuskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Łódź (łódzkie)
Monitoring rynku spożywczego, wyszukiwanie dostawców, prowadzenie negocjacji warunków zakupu, cen, umów. Inicjowanie i organizowanie przetargów, realizacji zakupów towarów.
Nowakowski Gorąco Polecam Sp. z o. o - 2016-12-22 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-04-08 - Częstochowa (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów, aktywne prowadzenie sprzedaży produktów firmy, opracowanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami biznesowymi, realizowanie polityki handlowej firmy, uczestnictwo w targach/wyjazdach branżowych; wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wypiek pizzy
FUH PIZZA HIT Bar Bistro J.Sawicki - 2018-07-24 - Przemyśl (podkarpackie)
Wykonywanie prac w punkcie żywienia, sprzątanie pomieszczeń, mycie naczyń i sprzętu, przygotowywanie produktów spożywczych do dalszej obróbki
SP ZOZ UZDROWISKO SOPOT - 2018-10-12 - Sopot (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
utworzenie bazy danych klientów, wysyłka towaru, tworzenie ofert z zakresu turystyki, administrowanie grup i stron na portalach społecznościowych,kontakt z dystrybutorami
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Istebna (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia w dziale administracji; Bardzo dobra znajomość pakietu Office; doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel; Prawo jazdy kat. B; Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy; (księgowej, kadrowej, przetargowej); Zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; Nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie; Bieżąca obsługa klientów; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2016-01-05 - Gierałtowice (śląskie)
Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2016-05-02 - Błaszki (łódzkie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH I ZASOBÓW TBS Z ZAKRESU SPRAW TECHNICZNO-BUDOWLANYCH, OPRACOWYWANIE PLANÓW REMONTOWYCH, NADZÓR NA PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ PROWADZONYCH SPRAW, CZYNNY UDZIAŁ W PRZEGLĄDACH SERWISOWYCH, TECHNICZNYCH, BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH, WSPÓŁUDZIAŁ W DZIAŁANIACH INSPEKCYJNO-KONTROLNYCH W ZAKRESIE ZGODNOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH, OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ REKLAMACJI/AWARII.
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Demontaż, zakładanie pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych i gospodarczych.
EKO 24 Barbara Plewko - 2017-10-30 - Dębno (zachodniopomorskie)
Działania związane z marketingiem, w tym pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy marketingowe PR, przygotowywanie ofert handlowych. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - Sylwia Herka, e-mail: sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie hal do wyjazdu, załadunki/rozłafuni oraz porządek na placu firmy
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Krapkowice (opolskie)
doradztwo , pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnych, pomoc w rozliczaniu projektów w zakresie Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFPROW), EFS, EFRP; koordynowanie działań zwiazanych z tworzeniem i realizacją wielosektorowej Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2020; przygotowywanie i realizowanie działań z zakresu animacji społeczności lokalnej oraz współpracy z grupami społecznymi z terenu LGD "Dolina Drwecy", służących aktywizacji społeczności lokalnej
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania DOLINA DRWĘCY - 2016-06-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Redagowanie umów, raportowanie dokumentów magazynowych, prowadzenie książek obiektów, sporządzanie pism, wniosków związanych z inwestycjami budowlanych.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Radzanów (mazowieckie)
praca w godzinach od 06:00 do 14:00; pakowanie odzieży, drobne prace wykończeniowe, prasowanie elementów, drobne przeszycia
THOR S.C RADOSŁAW JASZEWSKI, BRYGIDA GARDA - 2017-12-12 - Stargard (zachodniopomorskie)
- pozyskiwanie nowych Klientów,- organizacja i uczestnictwo w procesach sprzedaży wszystkich produktów spółki ( reklamy online: mailingi, display, akcje niestandardowe w sieci),- współtworzenie kompleksowych ofert,- prowadzenie prezentacji ofertowych dla obecnych i potencjalnych Klientów spółki,- edukowanie Klientów w zakresie możliwości wykorzystania produktów spółki w ich bieżącej działalności. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży bezpośredniej, najlepiej w obszarze B2B, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowania i podtrzymywania relacji z Klientami, kreatywność, samodzielność w podejmowanych działaniach, bardzo dobra znajomość zagadnień i aktualnych trendów w branży interaktywnej, zdolności negocjacyjne, podstawowa znajomość języka angielskiego. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) inis.pl.
INIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Rybnik (śląskie)
Oferujemy: • zróżnicowane i ciekawe projekty i zadania, • pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się firmie wśród przyjaznych i zaangażowanych ludzi, • dofinansowanie do karty Multisport, • ofertę dodatkowego ubezpieczenia grupowego Twoje zadania to: • pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, • obsługa umów cywilno-prawnych, • obsługa kadrowo-płacowa obcokrajowców, • sporządzanie list płac, rachunków, • rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie
Lars Laj - 2018-03-02 - Dobra (zachodniopomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)