SPECJALIŚCI DS PRZYGOTOWAŃ INWESTYCJI Radzanów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALIŚCI DS PRZYGOTOWAŃ INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Redagowanie umów, raportowanie dokumentów magazynowych, prowadzenie książek obiektów, sporządzanie pism, wniosków związanych z inwestycjami budowlanych.
Data publikacji: 2018-10-04
Lokalizacja: Radzanów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Radzanów, powiat: mławski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Redagowanie umów, raportowanie dokumentów magazynowych, prowadzenie książek obiektów, sporządzanie pism, wniosków związanych z inwestycjami budowlanych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALIŚCI DS PRZYGOTOWAŃ INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.10.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Adres pracodawcy:
Lidzbarska 27a, 09-300 Żuromin, powiat: żuromiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żuromiński
Gmina pracodawcy: Żuromin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żuromin
Ulica pracodawcy: Lidzbarska
Numer budynku pracodawcy: 27a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 08.10.2018
Oferta pracy ważna do: 20.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie na stan. produkcyjnym, znajomość podstawowych narzędzi pomiarowych, zdolności manualne, zmysł techniczny; prawo jazdy kat.B; Zakres obowiązków:obsługa maszyn rotacyjnych, rozliczanie surowca, wyrobu gotowego oraz komponentów użytych podczas realizacji procesu, kontrola jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami; itp.; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)
Praca w Jarosławiu.Prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy. Prowadzenie i organizacja biura. Planowanie i organizacja wyjazdów i opiekunek do Niemiec. Prowadzenie kursów języka niemieckiego.Wymagane wykształcenie średnie, biegła znajomość komputera, komunikatywność, elastyczność, kreatywność, znajomość języka niemieckiego i ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- planowanie i organizacja kampanii reklamowo-promocyjnych związanych z działalnością Muzeum- opracowywanie materiałów promocyjnych- bieżąca obsługa strony internetowej- prowadzenie sekretariaru redakcji wydawnictwa muzealnego- współpraca z instytucjami kultury
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Leszno (wielkopolskie)
Specjalista do spraw logistyki- staż FP
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Września (wielkopolskie)
test rynku pracyzarządzanie i rozszerzenie firmy na rynki wschodnie, nawiązanie kontaktów w Rosji i Czechach i Ukrainie, poszukiwanie kandydatów do pracyw w/w krajach. Praca w Polsce i Czechach.
P.P.H.U ODESSA Bogdan Młynarczyk - 2017-06-30 - Świdnica (dolnośląskie)
Marketing, tworzenie wizerunku firmy, promowanie.Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Armex Automatyka Sp. z o. o. - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy na rynku, sporządzanie, raportów marketingowych, kontakt z klientem zagranicznym, handel wyrobami z marmuru
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa klienta detalicznego + obsługa magazynowa
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów do współpracy. Prowadzenie dokumentacji Klientów. Prowadzenie Bazy Potencjalnych Klientów. Analiza stanu należności oraz ich windykacja.
Firma Kulik M. Kempa Sp. j. - 2018-04-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
koordynacja prac w dziale MiR, udział w kreowaniu projektów marketingowych ML MEBLE, współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami przy tworzeniów materiałów promocyjnych, kreowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych
ML Dariusz Niszcz - 2017-06-20 - Liw (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.-Opracowywanie raportów, analiz, prognoz finansowych i planów wykorzystania budżetu.-Sprawozdawczość finansowa wobec Instytucji Pośredniczącej.-Opracowywanie dokumentacji zmian finansowych w projekcie.-Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji na zasadach określonych przez Instytucję Pośredniczącą.-Sporządzanie na podstawie ksiąg rachunkowych zestawień poniesionych wydatków.-Sporządzanie raportów wewnętrznych, finansowych na potrzeby realizacji projektu.-Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność oraz końcowe rozliczenie projektu.-Nadawanie i odwoływanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu Projektu. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe handlowe; staż pracy min. 8 lat w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego - poziom native speaker; znajomość korporacyjnej polityki związanej z wymianą handlową i finansami; zakres zadań: wymiana bieżących informacji finansowych miedzy spółką a spółką macierzystą, sporządzanie raportów do Japonii; nadzór nad danymi finansowymi przekazywanymi w sprawozdaniach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
planowanie pracy działu produkcji, nadzór nad zespołem działu produkcji,
PHARMA INNOVATIONS SP. Z O. O. - 2018-03-28 - Kobyłka (mazowieckie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub (071) 37 72 122
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie kadr i płac w firmie produkcyjnej. Zajmowanie się formalnościami związanymi z zatrudnieniem i pobytem cudzoziemców w Polsce.
PRZED. PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-09-06 - Wawrów (lubuskie)
prowadzenie archiwum, archiwizacja dokumentów medycznych i zakładowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie korespondencji w sprawie udostępniania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Żyrardów (mazowieckie)
specjalista do spraw logistyki w firmie zajmującej się produkcją palet
GLF Polska Mielec Spółka z o. o. - 2016-07-28 - Mielec (podkarpackie)
Wykonywanie projektów i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów chemii gospodarczej i przemysłowej
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-06 - Czyżew (podlaskie)
- kontakt z klientem,- tworzenie dokumentów,- współpraca z kontrahentami firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Krosno (podkarpackie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-05 - Racibórz (śląskie)
praca w Salonie Łazienek BLU w Inowrocławiu
BR KONSORCJUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ REFLEKS SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów w imporcie i eksporcie, transport i spedycja
"SARRIS DARM" Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Czechów (lubuskie)
- profesjonalna obsługa w oparciu o innowacyjne standardy wewnętrzne firmy;- negocjowanie i realizacja kontraktów zawartych z klientami indywidualnymi;- realizowanie działań sprzedażowych wyznaczonych przez kierownika salonu;- dbałość o ekspozycję zgodnie z polityką firmy;- sporządzanie dokumentów kontraktowych i księgowychPracodawca zapewnia:- pewne wynagrodzenie w oparciu umowy o pracę;- motywujący system premiowy (udział we wspólnie osiągniętym sukcesie);- aktywne wsparcie rozwoju zawodowego dzięki profesjonalnym szkoleniom sprzedażowym i produktowym;- umożliwienie awansu w ramach stale rozbudowywanej struktury firmy;- pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku;- dodatkowe ubezpieczenie.
PS24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych,budowanie wizerunku firmy,współpraca z dostawcami usług reklamowych,
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DIMAR Sp.j. - 2018-03-28 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.: kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowo - kadrowej (akta osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia, aneksy, itp.); naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników; sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS; sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; archiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej; zatrudnianie cudzoziemców, sporządzanie A1
KANCELARIA PODATKOWA PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Spawanie konstrukcji stalowych metodą MAG. Praca od 6-14
IAM-Import-Eksport Sp. z o.o. Czarnowąsy - 2018-02-19 - Opole (opolskie)