SPECJALISTA DS. ARCHIWIZACJI 21 Żyrardów oferta pracy Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ARCHIWIZACJI 21
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie archiwum, archiwizacja dokumentów medycznych i zakładowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie korespondencji w sprawie udostępniania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
Data publikacji: 2016-02-04
Lokalizacja: Żyrardów (mazowieckie)
Pracodawca: Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Limanowskiego 30, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie archiwum, archiwizacja dokumentów medycznych i zakładowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie korespondencji w sprawie udostępniania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto + dodatki według regulaminu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ARCHIWIZACJI 21
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żyrardów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żyrardów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: archiwista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Archiwista (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, administracyjne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 30, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Żyrardów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żyrardów
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: założono kartę pracodawcy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista
Data dodania oferty pracy: 04.02.2016
Oferta pracy ważna do: 02.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca w Wojskowej Pracowni Psychologicznej we Włocławku
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2017-09-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż części samochodowych.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2016-07-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pomoc przy pracach budowlanych związanych z ciesielstwem i dekarstwem; WYMAGANIA: wykształcenie min. zawodowe cieśla, dekarz, murarz, doświadczenie w branży, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, podstawy wiedzy o ciesielstwie, dekarstwie, pracach budowlanych; MIEJSCE PRACY: teren całego kraju
Zakład Ogólnobudowlany "HARDACH" Janik Harald, Gosławice - 2017-01-30 - Gosławice (opolskie)
S
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
-rekrutacja kandydatów do pracy w j.niemieckim,-obsługa zleceń przekazanych przez koordynatorów,-wsparcie prezesa i koordynatorów w obszarze pozyskiwania pracowników,-budowanie marki pracodawcy wśród pracowników i potencjalnych kandydatów.
Vital Life 24 Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-OBSŁUGA DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ-NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ZA PRACĘ, ZA CZAS CHOROBY I ZASIŁKÓW -WYSYŁANIE DOKUMENTACJI ROZLICZENIOWEJ DO ZUS
P.W.VITROBUDOWA SP.Z O.O. - 2016-05-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
współtworzenie pozycji firmy w Internecie poprzez działania z zakresu komunikacji marketingowej tj: -prowadzenie firmowych profili w social media: Facebook, Youtube, Twitter, Instagram; - tworzenie i rozmieszczanie reklam, artykułów prasowych w sieci w portalach branżowych; - przygotowywanie i rozsyłanie e-maili, newsletterów.• uczestnictwo w imprezach branżowych i promocjach handlowych;• raportowanie statusu realizacji wyznaczonych zadań.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Lublin (lubelskie)
gromadzenie informacji o ogłoszonych przetargach, budowanie oferty przetargowej, prowadzenie wszelkich działań w celu pozyskania, zrealizowania i rozliczenia pozyskanych przetargów
Zakład Robót Drogowych i Sygnalizacyjnych "CIECHDROG" mgr inż. Krzysztof Kowalczuk w Ciechanowie - 2016-03-04 - Chruszczewo (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie działu kadr w bieżących w zadaniach
PERFECT CARE SERVICE 24 SPÓŁKA Z O.O., REKRUTACJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Głównym zadaniem kandydata będzie sprzedaż specjalistycznych maszyn i pojazdów dla firm z branży budowlanej, pozyskiwanie nowych odbiorców, opieka nad gronem dotychczasowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Fasty (podlaskie)
SKŁADANIE WNIOSKÓW TRANSPORTOWYCH W NIEMIECKIM URZĘDZIE POPRZEZ SYSTEM KOMPUTEROWY VEMAGS, WYTYCZANIE TRAS POD PRZEJAZD POJAZDÓW PONADNORMATYWNYCH, NADZOROWANIE PRZEBIEGU REALIZACJI WNIOSKÓW ORAZ KONTAKT Z URZĘDAMI, DBANIE O AKTUALNY STAN DOKUMENTÓW TECHNICZNYCH POJAZDÓW;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM;WYMAGANIA:BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE (WARUNEK BEZWZGLĘDNY), SILNA MOTYWACJA DO REALIZACJI ZAŁOŻONYCH CELÓW, ODPORNIOŚĆ NA STRES, DOŚWIADCZENIE W BRANZY TRANSPORTOWEJ ORAZ ZNAJOMOŚĆ TOPOGRAFII NIEMIEC BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM;
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PRACOWNIK SERWISU
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów biznesowych, wdrażanie realizowanych targetów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku.
Katolik Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
- Kontrola stanu technicznego istniejących obiektów. Egzekwowanie napraw gwarancyjnych. Współpraca z najemcami odnośnie rozliczenia zużycia mediów. Odczyty liczników zużycia mediów. Przygotowywanie przebudów i nadzór nad przebudowami powierzchni najmu. Koordynacja pracy konserwatorów przy poszczególnych obiektach. Przyjmowanie zgłoszeń o awarii na obiektach. Zlecanie kontroli serwisowych.- DL Project Management S.A wchodząca w skład grupy kapitałowej DL Invest Group, która od ponad10 lat realizuje inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych zarządzając portfelem nieruchomości o wielkości 2000 000 m2 , w skład których wchodzą: centra handlowe, centra biurowe, centra logistyczne. W związku z nieustanym rozwojem grupy oraz realizacją nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. utrzymania obiektów.- Firma oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, atrakcyjny systemem motywacyjny, możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa śląskiego, pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze, wszelkie niezbędne narzędzia pracy między innymi: samochód, telefon, współprace przy ciekawych projektach (handel, logistyka , biura).- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w branży technicznej. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: tomasz.brodzki (at) dlinvest.pl
DL PROJECT MANAGEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Zabrze (śląskie)
Samodzielne równoczesne kierowanie kilkoma średniej wielkości projektami oraz dużymi kompleksowymi projektami badawczo-rozwojowymi (B&R). Lokalne wsparcie regionalnych i globalnych procesów produkcji. Wspieranie projektów na innych czekoladowych platformach. Konsultacje z naukowcami, technologami i specjalistami z innych krajów.Umowa o pracę, jedna zmiana, miejsce pracy: Bielany Wrocławskie.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Charakterystyka pracy: współpraca z kontrahentem niemieckim, przyjmowanie, rejestrowanie zleceń produkcyjnych, tłumaczenie korespondencji z kontrahentem oraz kontakty telefoniczne z kontrahentem. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Możliwość pracy na 1/2 etatu. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Rybnik (śląskie)
Prace w Dziale Finansowo-Księgowym zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
Szpital Powiatowy we Wrześni Sp z o.o. - 2016-05-24 - Września (wielkopolskie)
-kontrola jakości produktu oraz zamawianych towarów, -standaryzacja produktu i procedur zamówień- kontrola zgodności wykonania produktu i kontakt z kontrachentami zagranicznymi w tym aspekcie
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Łódź (łódzkie)
trybowanie ćwiartek z kurczaka, nakładanie przyprawionego mięsa na szpice. Formowanie kebabu i zawinijanie w folię spożywczą. Praca w Konotopie na II zmiany tj. 6:00-14:00, 14:00-22:00, sobota-sporadycznie.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Konotop (lubuskie)
Praca w dziale sprzedaży: obsługa klientów, fakturowanie.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAJ" Władysław i Ewa Radzio - 2017-08-25 - Grajewo (podlaskie)
Prace pomocnicze - krojenie, obcinanie nitek, pakowanie.
JACKLAND Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Kalisz (wielkopolskie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2750-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-05-05 - Karpicko (wielkopolskie)
Mile widziane doświadczenie.
Firma "AIMMS" Kłosek Krystian - 2017-11-27 - Racibórz (śląskie)
- opracowywanie planów strategicznych spółki oraz kontrolowanie ich realizacji,- planowanie i kontrolowanie kosztów w firmie,- przygotowywanie raportów i zestawień,- udzielanie konsultacji i doradztwo z zakresu planowania,- inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)