SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO Z JĘZYKIEM NORWESKIM Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Najlepsza oferta na rynku wynajem laptopów.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO Z JĘZYKIEM NORWESKIM
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-03-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-437 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO Z JĘZYKIEM NORWESKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator baz danych
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Data zakończenia pracy: 30.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
norweski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie - kierunki techniczne, informatyczne; bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz norweskiego (minimum B2), dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, znajomość pakietu MS Office, znajomość systemów operacyjnych Windows XP/7/8/10, mile widziana wiedza z zakresu serwisu sprzętu komputerowego (PC, laptopy, drukarki, modemy), doświadczenie w środowisku help desk będzie dużym atutem. Obowiązki: udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych i sprzętowych, współpraca z innymi inżynierami serwisu w zakresie naprawy sprzętu, kontrola jakości zgłoszeń rejestrowanych w systemie, udział we wdrożeniu nowych usług w obszarze wsparcia technicznego. Pracodawca oferuje: zatrudnienie na pełen etat, elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym 24/7, międzynarodowe środowisko pracy, pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach, szkolenie od pierwszego dnia pracy, ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej, prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym, kartę Multisport, inne dodatkowe benefity. Umowa z agencją pracy tymczasowej. Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie aplikacji na adres warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. HELP/DESK/JĘZ
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator baz danych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.03.2016
Data dodania oferty pracy: 22.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozpoznanie rynku i analiza potrzeb klientów, nawiązywanie bezrpośrednikch relacji z klientami, kształtowanie działałań usprawniających obsługe klientów, przygotowywanie ofert handlowych, budowanei pozytywnego wizerunku firmy, udział w konferencjach, targach.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Końskie (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Skuteczne pozyskiwanie klientów. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa klienta. Prowadzenie procesu sprzedaży. Organizacja logistyki.
Zakład Obróbki Kamienia Budowlanego Kazimierz Rogala - 2017-05-05 - Stara Bukówka (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymiWspółtworzenie strategii marketingowejProwadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego Kreowanie polityki cenowej hoteluTworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-05-10 - Strzelinko (pomorskie)
Kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym,Nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, Bieżące rozwiązywanie problemów jakościowych, Tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli).
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-09-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
organizacja pracy magazynu żywności;- ustalanie harmonogramu dostaw / odbiorów towaru; - prowadzenie dokumentacji magazynowo – księgowej; - kontakty ze współpracującymi z organizacjami pozarządowymi / ośrodkami pomocy społecznej; - pozyskiwanie dochodów na działalność statutową;- udział w przedsięwzięciach realizowanych przez pracodawcę.
kontakt przez OHP - 2016-09-06 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie płac jednostki oświatowej w pełnym zakresie.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o dzieło i zlecenia oraz umów o pracę. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Oferta na refundowane stanowisko pracy dla osób bezrobotnych do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Krapkowice.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Gogolin (opolskie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-09 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
XXX
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Sierakowice (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych,
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2017-04-04 - Opole (opolskie)
SERWIS I KONSERWACJA BRAM AUTOMATYCZNYCHMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :GOODYEAR DĘBICA
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Dębica (podkarpackie)
telefoniczny kontakt ze stałymi klientami, informowanie na temat dostępnych produktów bankowych, umawianie na spotkanie z doradcą
ADMINISTRATION PERSONNEL SERVICES SP. Z O.O. - 2016-04-12 - Konin (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
Montaż krawężników obrzeża, układanie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Chrząstowice (małopolskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za: zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-06 - Tajęcina (podkarpackie)
współpraca handlowa z Rosją,Białorusią i Ukrainą
BIO - ESTER Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
REALIZACJA ZLECONYCH PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH, REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH WIĘZI Z KONTRAHENTEM, ,
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Projekt polega na udzielaniu wsparcia osobom nieaktywnym zawodowo w postaci staży w przedsiębiorstwach i szkoleń zawodowych. Zakres obowiązków: 1. Wyszukiwanie pracodawcówzdecydowanych na przyjęcie uczestników projektu na staż. 2.Prowadzenie projektowego pośrednictwa pracy (min. bieżące monitorowanie regionalnego rynku pracy, wyszukiwanie i gromadzenie ofert pracy, pomoc w sprawnym poruszaniu sie po rynku pracy,kontakty z PUP i pracodawcami, uczestnictwo w targach pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia dla wszystkich uczestników projektu). 3.Ścisła współpraca z pracodawcami (w szczególności organizowanie spotkań w celu prezentacji potencjału uczestników, przygotowywanieumów trójstronnych - wnioskodawca - przedsiębiorca - stażysta) 4.Organizacja staży. 5. Wizyty monitoringowe u pracodawców w celusprawdzenia prawidłowego przebiegu stażu. 6. Konsultacje dlastażystów. Wymagania formalne: - wyższe wykształcenie, - minimum2letnie doświadczenie w realizacji projektów UE Pożądanekompetencje, umiejętności: - chęć zaangażowania w realizowanezadania, - znajomość lokalnego rynku pracy, - umiejętność efektywnejkomunikacji, - znajomość zasad realizacji, wytycznych programowychw zakresie projektów EFS37.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. - 2017-02-27 - Częstochowa (śląskie)
kontrola asortymentu w sklepach, bezpośredni kontakt z dostawcami-chińskimi firmami na terenie kraju, kontakt z kontrahentami w Chinach, telefonicznie i mailowo nawiązywanie nowych kontaktów, wyszukiwanie nowych odbiorców, wykonywanie raportów sprzedaży dla przełożonych oraz wykonywanie innych prac przez nich zleconych
CHUANGYI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Radom (mazowieckie)
Krojenie elementów z poliestru, plandeki, surówki. Praca jednozmianowa od godz. 6.00, od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Firma DUO Zbigniew Jędrzejko - 2018-03-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, 3 letnie doświadczenie, znajomość j. hindi, urdu w stopniu dobrym . Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Branża : import eksport produktów.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Lublin (lubelskie)
Obsługiwanie klientów stałych oraz pozyskiwanie nowych. Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami. Kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zamówień sprzedażowych oraz przedstawiania oferty. Prace systemowe związane z realizacją zamówień. Raportowanie wyników pracy
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2018-08-02 - Kalisz (wielkopolskie)