SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW Piaseczno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy na rynku, sporządzanie, raportów marketingowych, kontakt z klientem zagranicznym, handel wyrobami z marmuru
Data publikacji: 2018-11-16
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy na rynku, sporządzanie, raportów marketingowych, kontakt z klientem zagranicznym, handel wyrobami z marmuru
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2019
Data zakończenia pracy: 13.01.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 16.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Czynności porządkowe na terenie szpitala. Praca w godz. 6.00-18.00 lub 6.00-13.35 od poniedziałku do niedzieli według ustalonego grafiku.
Szpital Wojewódzki w Bielsku - Białej - 2017-10-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
Główne obowiązki:- Praca na Punkcie Info Galerii Handlowej - Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- Rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- Praca w centrum Bydgoszczy- Elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21 oraz w wybrane weekendy
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja programu pomiarowo- obserwacyjnego w obszarze działania Stacji SHM Toruń, nadzór i utrzymanie hydrologicznej i meteorologicznej sieci stacji pomiarowych, prace remontowo- konserwacyjne na sieci stacji pomiarowych PSHM (konserwacje urządzeń pomiarowych infrastruktury technicznej oraz powierzchni pomiarowych), zadania inspekcyjno- szkoleniowe- ciągły nadzór merytoryczny w zakresie kontroli jakości materiału obserwacyjno- pomiarowego, praca w terenie i na wodzie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - 2018-02-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Uczestnictwo w przygotowywaniu rocznego budżetu, planów wieloletnich, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, współpraca z działem kontrolingu spółki nadrzędnej, działem technicznym oraz zarządem, sporządzanie analiz i raportów zgodnych z wytycznymi grupy na wewnętrzne potrzeby firmy, analizowanie rentowności projektów i inwestycji, kontrola kosztów, wsparcie analityczne w projektach, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów bankowych i przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzenia wniosku taryfowego
Energetyka Cieplna Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, kontakt z klientami, nadzór nad procesem produkcji, obsługa klientów, w tym rosyjskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Runów (mazowieckie)
j.w.
Stow.Elektryków Polskich Centr.Ośr.Szkol.i Wydawn. - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
-planowanie produkcji, harmonogramowanie zleceń,-organizacja zaopatrzenia od dostawców polskich i zagranicznych,-opracowanie harmonogramu zamówień, współpraca z dostawcami w zakresie optymalizacji dostaw,-współpraca z pozostałymi działami Spółki w szczególności z działami: sprzedaży/obsługi klienta, produkcji i jakości,-optymalizacja zaopatrzenia i zapewnienie dostępności materiałów niezbednych do produkcji,-kontrola poziomu zapasów magazynowych.
Impress decor Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów. Promocja produktów. Negocjacja warunków współpracy. Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych i przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zakroczym (mazowieckie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-21 - Krosno (podkarpackie)
Obsługa klientów biznesowych, wdrażanie realizowanych targetów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku.p Branża: producent i importer ziaren i bakalii, wymagana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.Miejsce pracy: Oborniki Śląskie.
Katolik Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń i in. świadczen, naliczanie zasiłkuchorobowych, opiekuńczych i innych z zakresu ubezpieczeń społecznych, zgłszanie i wyrejestrowywanie pracown ików do ZUS, sporządzanie deklaracji DRA, raportów RCA, przekazywanie drogą elektroniczną dokumentów, sprawozdań do ZUS, deklaracje PIT, sprawozdania GUS SIO.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Mokrzeszów - 2017-10-03 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
praca
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Załaduknej rozładunek transport wewnątrz zakładowy
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Czarna Dąbrówka (pomorskie)
obsługa pacjentów w centrum rehabilitacji
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej, nadzór nad wprowadzaniem dokumentów przychodowych i rozchodowych, inwentaryzacja aktywów obrotowych, bieżące raportowanie, prowadzenie bieżącej administracji
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. WYKONYWANIE EKSPERTYZ, KIEROWNIE PRACAMI ANALITYCZNYMI. DIAGNOZOWANIE PROJEKTÓW, MODERNIZACJA.jedna zmiana, umowa na czas określony
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Wrocław (dolnośląskie)
koordynowanie i nadzorowanie realizacji procesi inwestycyjnegoprowadzenie konsultacji technicznychwspółpraca z projektantami i wykonawcami robótraportowanie
POLON - ALFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie planowanie, koordynowanie, weryfikowanie działań i kampanii reklamowych w zakresie reklam wielkopowierzchniowych, pozyskiwanie nowych obiektów pod reklamy wielkopowierzchniowe, oraz dbanie o stan techniczny istniejących reklam.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością s.k. - 2018-05-14 - Krosno (podkarpackie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, C, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, sporządzanie sprawozdań i potrzebnych analiz zatrudnienia, obsługa programu Płatnik, współpraca z PUP oraz Ministerstwem Zdrowia.Data zatrudnienia: marzec 2018r.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zabrze (śląskie)
Telefoniczne pozyskiwanie klientów, posprzedażowa opieka nad klientami firmy również z rynku ukraińskiego, praca zdalna, realizacja zamówień klientów, współpraca i kontakt z magazynem produkcyjnym na Ukrainie, raportowanie sprzedażowe w języku polskim i ukraińskim, szkolenia sprzedażowe oraz produktowe, kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych magazynu w Polsce.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad spełnianiem wymagań Ochrony Środowiska w istniejących oraz nowo wprowadzanych procesach. Realizacja polityki firmy z zakresu Ochrony Środowiska m.in. opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze ochrony środowiska. Organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie ochrony środowiska. Prowadzenie dokumentacji filaru środowiskowego zgodnie z WCM.
Ośrodek Kształcenia Zawodowego PROFESJA - 2015-12-18 - Bieruń (śląskie)
wsparcie przełożonego, zarządzanie obszarem, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
kontrola dostaw matyeriałów, kontrola komponentów zamiennych, analiza planu produkcyjnego.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie i koordynowanie inwestycji i remontów realizowanych przez Nadleśnictwo w zakresie infrastruktury budowlanej, monitorowanie realizacji prowadzonych remontów i inwestycji (w wymiarze rzeczowym i finansowym) w odniesieniu do planów rocznych, udział w opracowaniu planów rzeczowych i finansowych inwestycji i remontów, prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przeglądami okresowymi,nadzór nad zagadnieniami związanymi z utrzymaniem infrastruktury (prowadzenie oraz organizowanie zadań z zakresu robót budowlanych), wykonywanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej inwestycji i remontów, zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych.
Nadleśnictwo Wichrowo - 2016-09-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż ryb
SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA Karina Itrych-Migowska - 2016-04-12 - Władysławowo (pomorskie)
wystawianie umów oraz świadectw pracy prac. tymczasowych, prowadzenie ewidencji absencji, zarządzanie aktami osobowymi, archiwizacja dok. kadrowo-płacowych, prowadzenie korespondencji, sporządzanie listy płac
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)