SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Krosno oferta pracy Suder plus sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: • dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Data publikacji: 2016-01-21
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: Suder plus sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bieszczadzka 51A, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
• wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne ze specjalizacją mechanik samochodowy),• doświadczenie w branży samochodowej min. 1 rok (mile widziana branża motoryzacyjna),• doświadczenie w kontakcie z klientem (obsługa klienta, handel, usługi),• zainteresowanie motoryzacją,• prawo jazdy kat. B,• umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Suder plus sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Płk. Stanisława Dąbka 13, 30-732 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV należy kierowac na adres: REKRUTACJA (at) SUDER.EU
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Płk. Stanisława Dąbka
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: branża motoryzacyjna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.01.2016
Data dodania oferty pracy: 20.01.2016
Oferta pracy ważna do: 19.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa kasy fiskalnej i klienta.Profesjonalna sprzedaż towaru.Przygotowanie towaru do reklamacji.Przyjmowanie dostaw towaru.Eksponowanie towaru w sklepie.Prowadzenie akcji reklamujących sklep.Obsługa stron związanych z promocją (Facebook).
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wieluń (łódzkie)
Do zadań należeć będzie:- bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych oraz ich ewidencja, - analiza kont księgowych,- sporządzanie deklaracji VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (bankami, firmy leasingowe, audytorzy),- współudział w opracowaniu instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obszaru finansowo-księgowego. Oferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-15 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
kontrola przyjmowanych i wydawanych surowców - prowadzenie dokumentacji, ocena wyrobu gotowego, przeprowadzenie badań surowców, półproduktów, wyrobów gotowych, kontrola zgodności procesów produkcyjnych z obowiązującymi instrukcjami, sporządzanie raportów z wykonanej opracy
"CEDROB" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-17 - Ciechanowiec (podlaskie)
aktywana sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2017-12-14 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds. serwisu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, zarządzanie relacjami z obecnymi i potencjalnymi klientami, przygotowanie i sporządzanie ofert, odpowiedzialność za cały proces sprzedażowy
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca jednozmianowa w godz.: 09:00-17:00. Wynagrodzenie 2 300 zł brutto/miesięcznie (+prowizja).
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-14 - Andrychów (małopolskie)
prowadzenie działań i procesów zakupowych, zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w ilościach i terminach zgodnych z zapotrzebowaniem, wyszukiwanie dostawcówpraca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów tureckojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-07-09 - Kielce (świętokrzyskie)
rozładunek blach, załadunek blach na maszyny; pakowanie elementów na paletę; podtrzymywanie elementów z operatorem przy zaginaniu detali;
RV Metal sp o.o - 2016-02-04 - Opole (opolskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-04-18 - Tczew (pomorskie)
obsługa sekretariatu, dbałość o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów, prowadzenie bieżących spraw administracyjno-finansowych, współpraca z działem księgowości (miejsce pracy: biuro budowy DW323 Radoszyce- Brodowice)
MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-08 - Brodowice (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego, kontakty z klientami.
Ixion S.C. Brzezinka Artur, Machnik Wojciech - 2017-06-09 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem, sporządzanie list płac i rachunków do umów cywilnoprawnych, przygotowanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, GUS, PFRON, sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych. Firma oferuje pracę w miłej atmosferze, możliwość doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie, atrakcyjny system wynagrodzeń.
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Bełchatów (łódzkie)
samodzielne przygotowywanie ofert dla klientów, oprogramowanie zamówień, wystawianie faktur exportowych, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Fałkowo (wielkopolskie)
Koordynacja zamówień materiałów, wysyłki wyrobów gotowych. Kontakt z kontrahentami (odbiorcami, dostawcami). Sporządzanie dokumentacji importowej i eksportowej. Obsługa programu informatycznego w zakresie związanym ze stanowiskiem. Przygotowywanie analiz i raportów. Koordynacja i monitoring realizacji zamówień. Monitorowanie i kontrola stanu magazynowego pod zapotrzebowanie
Zakład Produkcji Odzieży "EXELLENT" Kowalski Jan - 2015-12-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie postępowań przetargowych oraz zamówień publicznych powyżej 30 tyś. euro zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. - 2015-11-23 - Częstochowa (śląskie)
Testowanie aplikacji, monitorowanie aplikacji, wsparcie biznesu w rozwiązywaniu problemów, dbanie o przestrzeganie procedur, obsługa incydentów, wsparcie operacyjne aplikacji bankowych, koordynowanie wdrożeń kodu na produkcji.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; 5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B w branży materiałów ogniotrwałych; zanjomość języka angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego na poziomie zaawansowanym; prawo jazdy kat.B; promocja i sprzedaż wysokotemperaturowych produktów izolacyjnych w przemyśle; obsługa klienta w zakresie ofertowania i doradztwa technicznego na rynkach rosyjskojęzycznych, wliczając zabezpieczenia przeciwpożarowe; jedna zmiana; praca również w delegacjach
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gliwice (śląskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych z doświadczeniem przy realizacji zamówień zgdonie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty w godz.: 9:00-14:00.
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów ekologicznych, dietetycznych, naturalnych, nabiału ekologicznego, obsługa komputera, terminala. Praca w BB w godz. 9-21.00, 10-20.00 od poniedziałku do niedzieli wg grafiku.Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w tut. PUP, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
promocja rozpowszechnianie usług turystycznych na terenie Polski, Europy, a w szczególności Europy Wschodniej, realizacja przyjętych zamówień turystyki indywidualnej i grupowej na terenie Polski, Europy, a w szczególności Europy Wschodniej, sprzedaż biletów komunikacji międzynarodowej
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Leszno (wielkopolskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, OBSŁUGA OBECNYCH ZLECEŃ - / DRUKARNIA, SPRZEDAŻ NOŚNIKÓW /PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI, WYCENY DRUKÓWPRZYGOTOWYWANE MEDIA PLANÓWOBSŁUGA REGIONUROZWÓJ SIECI WYNAJMU NOŚNIKÓW BILLBOARDOWYCH DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY POWIERZCHNI BILLBOARDOWYCH I WIELKOFORMATOWYCH - OOH: / MILE WIDZIANE OSOBY ZNAJĄCE BRANŻĘ REKLAMY /OBSŁUGA SYSTEMÓW SPRZEDAŻOWYCH ON-LINE - / DRUKARNIA, NOŚNIKI BILLBOARDOWE /KOMUNIKATYWNOŚĆ I ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓWSAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆZAANGAŻOWANIE W WYKONYWANĄ PRACĘ
GRUPA REKLAMOWA - EASOLUTION.PL - 2016-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
OMEGA Ochrona Sp. z o.o. - 2017-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert sprzedażowych, dbanie o obieg dokumentów, kontrolowanie płatności klientów i nadzorowanie terminów płatności;firma z branży handlowo - usługowej, zajmuje się sprzedażą, montażem i serwisem chipów, głównie z sektora usługowego;
Autotracking PL Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Głogów (dolnośląskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Mława (mazowieckie)