SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Sosnowiec oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: aktywana sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Data publikacji: 2017-12-14
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiegio, 41-208 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywana sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Bardzo dobra znajomość Word i Excell
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta, komunikatywność, wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny i e-mailem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8.00- 6.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca finansowy
Data dodania oferty pracy: 14.12.2017
Oferta pracy ważna do: 13.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów z Francji i Belgii, opracowywanie zamówień, przygotowywanie ofert/wycen, doradztwo techniczne, telemarketing-pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, raportowanie pracy, utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z klientami, realizacja strategii firmy na powierzonym terenie.
Soho Distribution Sp z o o - 2017-01-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
oferta konkursowa więcej informacji: http://www.olsztyn.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2017-09-15 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy- Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a)realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b)stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c)sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d)wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. - Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godziny 7:30.Wymagania: 1.pełna zdolność do czynności prawnych,2.posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3.nieposzlakowana opinia,4.nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe5.nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7.ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8.co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie potraw zgodnie ze sporządzonym jadłospisem oraz stosowną recepturą, porcjowanie i wydawanie posiłków o wyznaczonych godzinach, utrzymanie czystości, porządku na stanowisku pracy oraz zasad higieniczno sanitarnych, obróbka wstępna warzyw i owoców oraz wszelkich surowców do produkcji posiłków, przestrzeganie zasad technologii i estetyki oraz przepisów higieniczno - sanitarnych
Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku - 2018-01-16 - Białystok (podlaskie)
ANALIZA RYNKU BRANŻOWEGO NA uKRAINIE I W kIRGISTANIE, NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z PODMIOTAMI MAJĄCYMI SIEDZIBĘ NA UKRAINIE I W KIRGISTANIEBUDOWANIE KORZYSTENGO WIZERUNKU FIRMY
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-04-16 - Lębork (pomorskie)
Jesteśmy firmą produkującą bramy i rolety zewn.Poszukujemy osoby do biura obsługi klienta ze znajomością j.niemieckiego (mile widziana). Do zadań pracownika należało będzie:- rejestracja i obsługa zleceńOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas próbny 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt godz. 8.00-16.00- kosztorysowanie- doradztwo techniczne
Mirola Miszka Sp.j. - 2018-04-09 - Orzesze (śląskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Puławy (lubelskie)
Zarządzanie obiektami administr. przez Oddział, prowadzenie ksiąg, rejestrów, przeglądów budynków.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-03-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zarządzanie systemem CRM oraz koordynowanie zespołu sprzedaży, kontaktowanie się z różnymi firmami z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, badania marketingowe oraz identyfikacja nowych szans dla firmy
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętność: kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: uczestniczenie w obsłudze ogniwa , łańcucha dostaw towarów, prowadzenie i przygotowywanie informacji dotyczących procesów logistycznych, współpraca w kontrahentami z rynków Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie księgowości
Grupa Producentów KLASA Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Klementowice (lubelskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.Wynagrodzenie 2500zł. + premia
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-08-04 - Krosno (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
-zapewnienie, że oprogramowanie zostało wykonane i dostarczone zgodnie z wytycznymi;- utrzymanie i rozwój oprogramowania zgodnie z wymaganiami;- planowanie migracji i synchronizacji pomiędzy projektami i utrzymaniem- analizowanie kodu, wykonywanie inspekcji kodu i rozlokowanie to TST, QA, PROD;- podążanie za wymaganiami, bieżącymi zmianami w architekturze BI i wdrażanie najlepszych praktyk;-usprawnianie metod pracy i dostosowanie do wytycznych- współpraca i wsparcie analityków biznesowych i programistów jako lider techniczny;
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających z działalności MCK w Kościerzynie.
kontakt przez OHP - 2017-07-11 - Kościerzyna (pomorskie)
prowadzenie dokumentów kadrowych,akt osobowych i umów cywilno-prawnych,przygotowywanie listy płac,prowadzenie ksiązki podatkowej przychodów o rozchodów,ewidencja VAT,Sporzadzanie deklaracji GUS, ZUS US oBSŁUGA PŁATNIKA
KDMET Daniel Kowalski - 2016-09-16 - Chełm (lubelskie)
bieżącą obsługą klientów kluczowych firmy z krajów arabskich, a także ichpozyskiwanie,odpowiedż na zapytania ofertowe, negocjacja warunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymaniestałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdan finansowych, przygotowywanie analiz biznesowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych. Po okreśnie próbnym umowa na czas określony
Pricewater houseCoopers Service Delivery Center Poland Sp. z o.o - 2017-11-23 - Katowice (śląskie)
WSPIERANIE AKTUALNYCH PRAC ADMINISTRACYJNYCH, WYKONYWANIE PRAC BIUROWYCH ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIANIEM OBCOKRAJOWCÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (W TYM LICENCJAT), ZNAJOMOŚĆ USTAWY O ZATRUDNIANIU CUDZOZIEMCÓW, UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI PAKIETU MS OFFICE, MIN. 3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIA, J. ROSYJSKI- BRADZO DOBRY, J. UKRAIŃSKI- BARDZO DOBRYPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
BIXEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Pelplin (pomorskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)
• bieżące techniczne wsparcie pracowników firmy,• administracja i utrzymanie komputerów, notebooków, urządzeń peryferyjnych użytkowników,• współuczestnictwo w projektach informatycznych (wdrażanie, migracja danych, szkolenia, konsultacje),• rozwiązywanie problemów, pomoc techniczna i szkolenia dla użytkowników systemów
"POLITECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
posrednictwo w obrocie nieruchomosciami
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
spawanie elementów stalowych na produkcji
Adecco Poland sp.z o.o - 2017-09-21 - Żychlin (łódzkie)
przygotowanie wydruku tampo i sitodruku, wydruk farbami uv, kontrola techniczna obs. maszyn.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprzedaż pobytów grupowych i imprez okolicznościowych oraz naliczanie obciążeń. Pobieranie opłat i wystawianie paragonów lub faktur za usługi świadczone przez Ośrodek.Obsługa programu hotelowego Chart.Projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych w zakresie przygotowania ofert sezonowych ośrodka.Przygotowywanie ofert grupowych i gastronomicznych Techniczna obsługa sal dydaktycznych i nadzór nad animacjami kulturalnymi organizowanymi w ośrodku.Przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych ośrodka; Monitorowanie i aktualizowanie informacji dotyczących ośrodka znajdujących się w mediach oraz na platformach sprzedażowych i społecznościowych.Aktualizacja strony internetowej ośrodka;Aktywne pozyskiwanie klientów, organizowanie pobytów indywidualnych i grupowych. Równoważny system czasu pracy (wg grafiku). Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-13.
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Koszalinie - 2017-10-27 - Ustka (pomorskie)