SPECJALISTA DS. OBSŁUGI, SPRZEDAŻY I MARKETINGU Ustka oferta pracy Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Koszalinie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI, SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż pobytów grupowych i imprez okolicznościowych oraz naliczanie obciążeń. Pobieranie opłat i wystawianie paragonów lub faktur za usługi świadczone przez Ośrodek.Obsługa programu hotelowego Chart.Projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych w zakresie przygotowania ofert sezonowych ośrodka.Przygotowywanie ofert grupowych i gastronomicznych Techniczna obsługa sal dydaktycznych i nadzór nad animacjami kulturalnymi organizowanymi w ośrodku.Przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych ośrodka; Monitorowanie i aktualizowanie informacji dotyczących ośrodka znajdujących się w mediach oraz na platformach sprzedażowych i społecznościowych.Aktualizacja strony internetowej ośrodka;Aktywne pozyskiwanie klientów, organizowanie pobytów indywidualnych i grupowych. Równoważny system czasu pracy (wg grafiku). Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-13.
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rybacka 10, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż pobytów grupowych i imprez okolicznościowych oraz naliczanie obciążeń. Pobieranie opłat i wystawianie paragonów lub faktur za usługi świadczone przez Ośrodek.Obsługa programu hotelowego Chart.Projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych w zakresie przygotowania ofert sezonowych ośrodka.Przygotowywanie ofert grupowych i gastronomicznych Techniczna obsługa sal dydaktycznych i nadzór nad animacjami kulturalnymi organizowanymi w ośrodku.Przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych ośrodka; Monitorowanie i aktualizowanie informacji dotyczących ośrodka znajdujących się w mediach oraz na platformach sprzedażowych i społecznościowych.Aktualizacja strony internetowej ośrodka;Aktywne pozyskiwanie klientów, organizowanie pobytów indywidualnych i grupowych. Równoważny system czasu pracy (wg grafiku). Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-13.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI, SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: współpraca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: marketing i analizy rynku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kontakty z innymi ludźmi
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i odporność na stres, planowanie i organizacja pracy; umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywy, dynamizm, duża samodzielność i odpowiedzialność za pracę; dobra znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Rybacka 10, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 11-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Rybacka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 27.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
planowanie i przygotowywanie projektów inwestycyjnych oraz ich prowadzenie i monitorowanie, nadzór nad dokumentacją techniczną
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-05-02 - Zgierz (łódzkie)
Kontrola jakościowa procesu produkcyjnego, szkolenie pracpowników z zakresu jakości wywtwarzanych produktów
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-25 - Środa Śląska (dolnośląskie)
prowadzenie spraw formalno - prawnych, prowadzenie spraw związanych z obsługa klienta, przedstawienie oferty mieszkań, sporządzanie umów sprzedaży mieszkań, sporządzanie i komplementowanie domukentów na potrzeby klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Doręczanie koresponencji i przekazów pieniężnych. Budowanie pozytywnych relacji z klientami. Realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów. Rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji.
POCZTA POLSKA S.A - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Poświętne (mazowieckie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Konserwacje i przeglądy, naprawa urządzeń mechanicznych.Sala b,f
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
podtrzymywanie kontaktów na serwisach społecznościowych typu Tweeter, Facebook itp., dokonywanie wpisów na serwisy w zakresie działań i produktów jakie wykonuje firma a także obsługa klientów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Mysłowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji HACCP, monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym, kontrola stanowiska mycia i dezynfekcji
UBOJNIA TRZODY CHLEWNEJ,BYDŁA I KONI,SPRZEDAŻ HURTOWA MIĘSA MACIEJEK ROMAN - 2018-04-16 - Tychów (łódzkie)
Planowanie pracy działu i podległego zespołu.Opracowanie strategii wizerunkowej i marketingowej.Opracowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej we współpracy z działem kadr.Organizacja wydarzeń firmowych (w tym konferencji, targów i spotkań integracyjnych).Opracowanie i wdrażanie kampanii reklamowych.Prowadzenie działań promocyjnych w social media.Opieka nad stroną internetową firmy.Opracowanie newsletterów firmowych.Pozyskiwanie patronów medialnych i współpraca z mediami w zakresie działań promocyjnych.Pozyskiwanie sponsorów i współpraca z nimi oraz klientami firmy w zakresie działań promocyjnych.Opracowanie standardów i wytycznych firmowych oraz dbałość o ich przestrzeganie.Pisanie artykułów marketingowych (w tym relacji z wydarzeń firmowych).Opracowanie materiałów marketi
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Pszczyna (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Żary (lubuskie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. rumuńskiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
•Współpracę z klientami w zakresie przygotowania projektów opakowań,•Prace nad specyfikacją techniczną produktów,•Degustację i akceptację prób nowych produktów, •Wysyłanie i pakowanie prób, •Akceptację promocji, •Wyjaśnianie reklamacji, •Opisywanie i dekretowanie faktur
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Skórcz (pomorskie)
- obsługa programu magazynowego WF- MAG (wz, Faktury) - obsługa sklepu internetowego - obsługa poczty elektronicznej - sprzedaż telefoniczna - przygotowanie ofert handlowych (power point) - mila znajomość branży rolno-spożywczej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy i biura
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
Złotko Sp. cywilna - 2016-06-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa spawarki
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, dokonywanie analiz sprzedażowych, obsługa strony i sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Lublin (lubelskie)
• opracowanie zamówień klientowskich od zapytania do dostawy• fachowe doradztwo i obsługa naszych niemieckojęzycznych klientów • opracowanie zamówień specjalnych• zadania łączące procesy między działem handlowym, produkcją a logistyką• współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz sterowanie planowaniem.Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość języka niemieckiego, działanie zorientowane na klienta, odpowiedzialność, umiejętność organizacji własnej pracy, dobra znajomość komputera, doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.
DKK Klose Kollektion, Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Gościcino (pomorskie)
Praca w Smolarni, Racławiczkach
P.P.U.H. Ray-Trans Racławiczki - 2016-05-09 - Smolarnia (opolskie)
Nadzór nad realizacją zamówień, kontrola jakości surowców, półproduktów i produktów, przygotowanie i nadzór nad dokumentacją, nadzór nad procedurami jakości w przedsiębiorstwie, praca nad jakością wyrobów gotowych ich oznakowaniem.
PERINO Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Nowy Konik (mazowieckie)
rozwój sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów;opieka nad obecnymi klientami;identyfikacja potrzeb klienta, dobór rozwiązań i doradztwo z zakresu oferowanego asortymentu;realizacja planu sprzedaży.realizowanie zawartych umów,pozyskiwanie nowych klientów,prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej,sporządzanie raportów i analiz,prezentacja aktualnych promocji i kampanii sprzedażowychdoradztwo techniczne,
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż przetworów zbożowo - mącznych. Poszukiwanie nowych odbiorców. Kontakt tel. 41 366 42 24
Zakłady Zbożowo Młynarskie-PZZ-w Kielcach - 2016-10-20 - Kielce (świętokrzyskie)
realizacja zakupów według przyjętych założeń, prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień
DOLMEB Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)