SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: ANALIZA RYNKU BRANŻOWEGO NA uKRAINIE I W kIRGISTANIE, NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z PODMIOTAMI MAJĄCYMI SIEDZIBĘ NA UKRAINIE I W KIRGISTANIEBUDOWANIE KORZYSTENGO WIZERUNKU FIRMY
Data publikacji: 2018-01-18
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ANALIZA RYNKU BRANŻOWEGO NA uKRAINIE I W kIRGISTANIE, NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z PODMIOTAMI MAJĄCYMI SIEDZIBĘ NA UKRAINIE I W KIRGISTANIEBUDOWANIE KORZYSTENGO WIZERUNKU FIRMY
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów, mile widziana znajomość języka kirgiskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 19.01.2018
Oferta pracy ważna do: 01.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, SPRZEDAŻ TORARÓW, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA STANOWISKU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Konstantynów (łódzkie)
ZGODNIE Z ZAWODEM
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- Naliczanie płac w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Przygotowywanie dokumentów, deklaracji dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich,- Wystawianie zaświadczeń.
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyswajanie zagadnień technicznych. Aktualizowanie baz danych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Kreatywne i skuteczne poszukiwanie potencjalnych klientów. Rozwój sprzedaży produktów oferowanych przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych , świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych dot. merytorycznie SŚR,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń ,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłuzników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
sprawdzanie realizacji ustawienia danych planistycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kwidzyn (pomorskie)
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku;aktywna sprzedaż usług dotychczasowym klientom oraz pozyskiwanie nowych, prowadzenie dokumentów handlowych, przygotowywanie raportów oraz zestawień,
ZapNet Karol Zapart Sp.J. - 2017-02-10 - Odolanów (wielkopolskie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
1. Organizacja i koordynowanie procesów związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów w firmie. 2. Planowanie i organizowanie wysyłek wyrobów gotowychdo klientów końcowych na obszarze Polski, UE i poza nią. 3. Zamawianie usług transportowych w firmach spedycyjnych, negocjowanie cen w obszarze usług transportowych. 4. Organizowanie odbiorów komponentów od dostawców na obszarze UE i poza nią 5. Przygotowanie dokumentów do odprawy celnej importowej/eksportowej we wspólpracy z agencją celną 6. Utrzymywanie kontaktu z przewoźnikami oraz ocenaskuteczności ich działań 7. Przygotowywanie miesięcznych raportów oraz kontrola kluczowych wskaźników efektywności (KPI) 8. Wystawianie i obsługa reklamacjilogistycznych do przewoźników 9. Monitorowanie i optymalizacja kosztów transportu w firmie 10.Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych zgodnie ze standardami firmy 11. Nadzór nad obrotem opakowań zwrotnych
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
serwisowanie opon, wymiana opon w pojazdach samochodowych; godziny pracy 7.00-15.00, 11.00-19.00 + sobota
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Żarska Wieś (dolnośląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie w tynkach maszynowych; zakres obowiązków: przygotowanie miejsca pracy; wykonanie tynków maszynowych od A do Z i posprzątanie miejsca pracy; miejsce pracy: teren śląska
K & S GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-24 - Gliwice (śląskie)
FIRMA NARZĘDZIOWY24.EU DZIAŁAJĄCA W BRANŻY TECHNICZNEGO ZAOPATRZENIA ZAKŁADÓW PRODUKCYJNYCH POSZUKUJE OSOBY NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU/GRAFIK.OSOBA ZATRUDNIONA NA STANOWISKU SPECJALISTY DS. E-MARKETINGU POWINNA POSIADAĆ DOŚWIADCZENIE W OBSZARZE MARKETINGU INTERNETOWEGO ORAZ LEGITYMOWAĆ SIĘ WYKSZTAŁCENIEM INFORMATYCZNY LUB MARKETINGOWYM. W TRAKCIE REKRUTACJI BRANE SĄ RÓWNIEŻ POD UWAGĘ TAKIE CZYNNIKI JAK ZNAJOMOŚĆ NARZĘDZI MARKETINGU ONLINE (FACEBOOK, YOUTUBE, VIMEO, GOOGLE+) CZY ZNAJOMOŚĆ ZASAD SEO I NARZĘDZIA GOOGLE ANALITICS. SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU MUSI RÓWNIEŻ POSIADAĆ “LEKKIE PIÓRO” GWARANTUJĄCE TWORZENIE SKUTECZNYCH MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH. KONIECZNA JEST BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW GRAFICZNYCH (COREL, PHOTOSHOP, INNE).
NARZĘDZIOWY24.EU KRZYSZTOF DEPA - 2016-06-30 - Rzeszów (podkarpackie)
prace biórowe obsluga kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraśnik (lubelskie)
Organizacja, dokonywanie zakupów, nadzór nad zakupami, negocjowanie cen i warunków dostaw, poszukiwanie dostawców, koordynacja i kontrola dostaw, nadzór nad realizacją reklamacji
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2018-08-22 - Zawadzkie (opolskie)
pozyskiwanie kontrahentów w Europie i Azji, negocjacja cen, organizacja wysyłki towaru
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Oświęcim (małopolskie)
PRZYGOTOWANIE KSIĘG WEWNETRZNYCH, DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH, REJESTROWANIE FAKTUR, PRZESYŁANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Gdynia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Chorzów (śląskie)
projektowanie nowych wyrobów oraz modyfikowanie oraz modyfikowanie istniejących produktów, wykonywanie dokumwntacji nowego produktu,przygotowywanie specyfikacji technicznej na poszczególny plan do fazy konstrukcji, spodkania z dostawcami surowców
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Głowno (łódzkie)
nawiązywanie kontaktów handlowych i budowanie relacji z klientami zagranicznymi, przygotowywanie ofert handlowych, kontrolowanie rozrachunków z klientami
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Tworzenie, edycja, testowanie materiałów szkoleniowych, współpraca z zespołami w innych krajach DS ( Indie, Ameryka)
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Kraków (małopolskie)
Współpraca w przygotowaniu oferty sprzedaży, pomoc nabywczy w pokonaniu wyrobu towarów, przyjmowanie oraz rejestracja zamówień na towary i usługi z Indii i Pakistanu. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwój sprzedaży na wyznaczonym terenie, aktywne zdobywanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie realizacji zleceń od klientów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ELKABEL" S.J. - 2016-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)
- Zarządzenie Nr 88/2016 z dnia 18 listopada 2016r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j. - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opinidawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) ponownie zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-152/16, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu.- Ilość wolnych stanowisk: 0,5 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 20 grudnia: 20 grudnia 2016r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach.- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.02.2017r.)- Praca na 1/2 etatu w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-12-01 - Bytom (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób do 30 r.ż. przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUPObsługa programu do wystawiania faktur.I zmiana: 07.00 - 15.00 pn-pt
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-01 - Tajęcina (podkarpackie)
Zakres obowiązków, w szczególności:- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,- sporządzanie planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,- opracowywanie dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń, itp.,- przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełenienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.),- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego, - uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego,- wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania,- przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac,- szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych,- monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów,- opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji.Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:- wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu,- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko : Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia: 09.08.2019 r. do godziny 15.30.- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji,- aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.Dodatkowych informacji udziela:p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.plUmowa na czas określony, praca w sytemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: ul. Strzegomska 49, Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel.71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.pl
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)