SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych , świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych dot. merytorycznie SŚR,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń ,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłuzników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.

Data publikacji: 2018-11-09

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych , świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych dot. merytorycznie SŚR,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń ,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłuzników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku. Godziny pracy :poniedziałek 8:00-16:00, wtorek piątek 7:30 -15:30

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie średnie lub wyższe,c) staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lat, a przy wyższym 2 lata,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b) najomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,c) umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d) umiejętność obsługi komputera, e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawnośćformalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Praca od poniedziałku do piątku. Godziny pracy: poniedziałek 8:00-16:00, wtorek - piątek 7:30 -15:30Miejsce pracy: Pruszcz Gdański, ul. Niepodległości 9. Kontakt telefoniczny: 58 682 27 55. Kontakt mailowy: mops (at) pruszcz-gdanski.pl

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.),jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 29 października 2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przyul. Niepodległości 9. Dokumenty kandydata wybranego i zatrudnionego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez okres 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru.W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w miesiącu lipcu 2018 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny i CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9 na potrzeby obecnego procesu rekrutacji.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszcza Gdańskim z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Niepodległości 9. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem e-mail iod (at) mopspruszczgdanski.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na poszczególne stanowiska pracy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - za zgodą osoby, której dane dotyczą, na przetwarzanie danych jej dotyczących, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przesyłu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą Kadry i Komisja rekrutacyjna oraz Kierownik MOPS. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: w przypadku kandydatów którzy nie zostali przyjęci w procesie rekrutacji- przez okres 7 dni od dnia zakończenia rekrutacji, w przypadku kandydatów którzy zostali zatrudnieni - przez okres przewidziany w Instrukcji kancelaryjnej, - ustawa z dnia z dnia 20 marca 2015 r. o zmianie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz obowiązujących regulacji wewnętrznych (Zarządzenie Nr 17/2017 Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim). Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uwzględnienia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 09.11.2018

Oferta pracy ważna do: 10.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-04-08 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONSULTACJI TELEFONICZNYCH W BIURZE - do 2 000 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2017-10-10 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

ochrona środowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA SEKCJI OPERACYJNEJ - od 2 000 PLN

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z Klientem FirmyKontrola i windykowanie należności w początkowym stadium zaległościZapoznanie się z procesami i procedurami dotyczącymi procesu windykacji
AVENTUS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-02 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS.MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Planowanie i kordynowanie sprzedaży,zamawianie towaru,rozpatrywanie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 500 PLN

w/g potrzeb
PUH KLASABIZNES.COM - 2016-01-29 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - od 18 PLN

Liczenie towaru w markecie budowlanym OBI. Obsługa urządzenia skanującego.
kontakt przez OHP - 2018-11-05 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA TECHNICZNY DS.OŚWIETLENIA - od 1 850 PLN

projektowanie rozwiązań oświetleniowych
Z.P.U.O. i E. "ELGIS-GARBATKA" Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Ponikwa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY- STAZ EFS POWER 106 - 997,4 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży- staz EFS POWER 106
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ( SZPROTAWA) - od 2 720 PLN

Oferowanie i sprzedaż dekoracji ściennych w sklepach internetowych i na platformach Ebay, Allegro, Amazon
"CONSALNET" S. A. - 2016-05-17 - Szprotawa (lubuskie)

SPECJALISTA DS.FINANSOWO- KSIĘGOWYCH - od 3 500 PLN

Tworzenie listy płac i rozliczanie ich, rozliczanie sprzedaży, rozliczenia z ZUS.
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Sprzedaż materiałów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur sprzedażowych i dokumentów związanych ze sprzedażą.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2016-10-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA ZAUTOMATYZOWANEJ LINII PRODUKCYJNEJ. PYRZYCE - do 3 500 PLN

• Zapewnienie ciągłości produkcji,• Kierowanie zespołem operatorów,• Ustawianie maszyn i zwalnianie produkcji seryjnej,• Usuwanie drobnych usterek (zacięcia, reset maszyny, zła pozycja detalu oraz innych),• Udoskonalanie organizacji pracy w podległych obszarach.
kontakt przez OHP - 2018-02-05 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA PPOŻ - od 2 900 PLN

prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, prowadzenie dokumentacji ppoż. Obsługiwanych firm, wykonywanie audytów ppoż. U klienta, nadzór ppoż. Nad obsługiwanym klientem, wyjazdy do klientów w sprawie prowadzenia spraw ppoż., usuwanie uwag pokontrolnych PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z ochroną przeciwpożarową, konserwacja gaśnic i urządzeń przeciwpożarowych (SSP, DSO, hydranty)
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2016-05-27 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Przygotowywanie ofert sprzedaniowych, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z klientem
WELET EUROPA Sp.Z.0.0. - 2016-12-12 - Maszewo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Bieżąca obsługa klientów instytucjonalnych firmy, przyjmowanie zamówień, skladanie zamówień do dostawców, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy.
DOROTA STAROSTA-PABIŚ FHU "DOR-CHEM" - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Komplesksowa opieka nad klientami firmy, pozysakiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, realizacja planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Technologie Internetowe S.A - 2017-06-09 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 1 900 PLN

Obsługa klinetów biura rachunkowego w zakresie rachunkowości bilansowej i rozliczeń podatkowych. Współpraca z organami administracji państowej ZUS, Urząd Skarbowy, Urząd Celny, PFRON. Obsługa administracyjna dokumentacji podatkowej (odbiór i dostarczanie dokumentów)
BOOKKEEPING Czapla Karol - 2016-04-18 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 2 800 PLN

Przygotowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrola czasu pracy, ewidencja przyczyn nieobecności w pracy , udzielanie bieżących informacji pracownikom.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW - od 3 000 PLN

Aktywne pozyskiwanie klientów oraz ich bieżąca obsługa. Realizacja celów sprzedaży samochodów, akcesoriów oraz produktów finansowych. Realizacja standardów jakościowych. Praca w godz. 9-17.
Autopol Michalski Motors Wiesław Michalski - 2017-11-09 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Drzewica (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 345 PLN

Składanie zamówień do dostawców; optymalizacja działań logistycznych; obsługa zamówień, dostaw, zaopatrzenia oddziałów; prognozowanie sprzedaży i rotacji towarów; utrzymywanie stanów min. i max. towarów; negocjacje warunków zakupowych u dostawców. praca od godz.7-15
Famel Spółka z o.o. - 2016-12-22 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

- obsługa biura- sporządzanie raportów zestawień- przygotowywanie i weryfikacja umów- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji - wystawianie faktur Vat- telefoniczna obsługa klienta- prowadzenie szkoleń i spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Bojszowy (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z ZAGRANICĄ / TŁUMACZ - od 1 850 PLN

praca z klientami rosyjskojęzycznymi, korespondencja handlowa z klientami rosyjskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów z rynków wschodnich, pomoc handlowa i opieka nad kontrahentami z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS POMIARÓW ELEKTRYCZNYCH - od 2 500 PLN

wykonywanie pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Żywiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH - STAŻYSTA - 997,4 PLN

obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, bezpośrednia; sporządzanie ofert; obsługa programów do sprzedaży usług turystycznych; aktualizacja ofert na witrynie; dbałość o wizerunek biura
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Mikołów (śląskie)

KONSULTANT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa klienta i prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI - od 3 490 PLN

koordynacja i realizacja zamówień projektowych,rekrutacja pracowników,nadzór i kompleksowe prowadzenie dokumentachi projektowej,kompleksowe sporzadzanie umów dla pracowników,rozliczanie ewidencji pracowników oraz opisywanie faktur projektowych,obsługa telefoniczna i mailowa klientów i pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Piaseczno (mazowieckie)