SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH Brodowice oferta pracy MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, dbałość o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów, prowadzenie bieżących spraw administracyjno-finansowych, współpraca z działem księgowości (miejsce pracy: biuro budowy DW323 Radoszyce- Brodowice)
Data publikacji: 2016-08-08
Lokalizacja: Brodowice (dolnośląskie)
Pracodawca: MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-305 Brodowice, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sekretariatu, dbałość o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów, prowadzenie bieżących spraw administracyjno-finansowych, współpraca z działem księgowości (miejsce pracy: biuro budowy DW323 Radoszyce- Brodowice)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brodowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rudna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe, mile widziane doświadczenie w finansach, księgowości, administracji, znajomość zasad rachunkowości, znajomosć MS Office (Excel, Word)
Nazwa pracodawcy:
MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Światowida 6, 71-726 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Światowida
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.08.2016
Oferta pracy ważna do: 22.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2016-11-28 - Chocianów (dolnośląskie)
Podtrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi tworzenie bazy klientów wysyłanie ofert.
AK KONESER Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Łęka (wielkopolskie)
obróbka szkła.kontakt tel.697 986 802
P.P.U.H."FORTECH"Alicja Lisowska - 2018-03-21 - Suków (świętokrzyskie)
- WYKONYWANIE CZYNNOŚCI DOTYCZĄCYCH SPRAW ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH I SPRAW REMONTOWYCH W OBIEKTACH MAJĄCYCH ZAPEWNIĆ WŁAŚCIWE WARUNKI PRACY OSÓB ZATRUDNIONYCH W SPÓŁDZIELNI;- PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ADMINISTROWANIEM NIERUCHOMOŚCI WŁASNYCH I DZIERŻAWIONYCH,- PROWADZENIE KSIĄG OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, ORGANIZOWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH OBIEKTÓW,- ORGANIZOWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W OBIEKTACH SPÓŁDZIELNI,- WSPÓŁPRACA ZE STANOWISKIEM BHP I P.POŻ W ZAKRESIE POPRAWY WARUNKÓW PRACY,- GOSPODAROWANIE PRZEDMIOTAMI NIETRWAŁYMI SPÓŁDZIELNI,- PRAWO JAZDY KAT.B.
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W GŁOGOWIE MAŁOPOLSKIM - 2017-09-25 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
kontrola nad ważnością dokumentów związanych z transportem, rozliczanie faktur, rozliczanie i kontrola zużycia paliwa oraz stanów liczników samochodów cięzarowych, obsługa systemów monitorujących, obsługa programu 4Trans, analiza spójności danych z kartami czasu pracy; wykształcenie min. średnie kierunkowe; doświadczenie pracy związane z działalnością spedycyjną lub transportową; znajomość języka angielskiego, bardzo dobra znajomość programu EXCEL, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, odpowiedzialność.
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2015-10-08 - Strzelce Opolskie (opolskie)
sporządzanie umów najmu użyczenia , obsługa zamówień Publicznych, kontrola realizacji umów, na usługi infrastrukturalne , analiza rynku usługodawców i weryfikacja warunków współpracy z dostawcami usług, bieżąca pomoc w codziennej obsłudze kancelaryjno- biurowej .
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fisklanej, obsługa pieca, podawanie kawy, nalewanie piwa
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Świętochłowice (śląskie)
specjalista ds. organizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Myszków (śląskie)
jw.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w salonie sprzedaży firmy z branży telekomunikacyjnej. Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat aktualnej oferty, sprzedaż usług. Praca z klientem - nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem.
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-18 - Skoczów (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż towarów
"LUDATEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych w środowisku firm produkcyjnych i logistycznych,organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych dla kandydatów, zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach internetowych i innych mediach, aktywna współpraca z instytucjami rynku pracy, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, wprowadzenie kreatywnych rozwiązań w zakresie pozyskiwania pracowników tymczasowych.
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-07-04 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie negocjacji z kontrahentami ze wschodu, nadzorowanie związanych z tym umów oraz innej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Puławy (lubelskie)
Tłumaczenia, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentacji.
Zakłady Mięsne Mokobody Spółka z o.o. - 2015-12-18 - Mokobody (mazowieckie)
kierowanie pojazdem o ładownosci 3,5 ton z przyczepą, załadunek i rozładunek, dbanie o porządek, sprzęt i mienie
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Dzikowice (lubuskie)
pozyskiwanie klientów, analiza rynku i ofert, tworzenie ofert handlowych i planów sprzedażowych, usprawnianie sprzedaży, praca na pełen ertat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Janki (mazowieckie)
-
HAVI TRAVEL POLSKA SP. Z O.O - 2017-12-04 - Straszków (wielkopolskie)
Wykonywanie pomiarów elementów gotowych, tworzenie dokumentacji jakościowej, udział w udoskonalaniu procesów i opracowywanie działań podnoszących jakość, prowadzenie analizy niezgodności, określenie sposobów wykrywania i eliminowania niezgodności, analiza przyczyn powstających wad oraz wdrażanie działań korygujących, podnoszenie świadomości jakościowej pracowników.
KSM Poland Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Legnica (dolnośląskie)
bieżące wsparcie klienta, prowadzenie dokumentacji , konsultacje z partnerami biznesowym w SFDC , przygotowanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, rozmowy marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Łódź (łódzkie)
skup i sprzedaż zastawionych towarów, obsługa klienta, zarządzanie serwisem www oraz allegro
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Luboń (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2017-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, rejestracja pracowników, obsługa programu PŁATNIK, obsługa programu kadry i płace
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu, fakturowanie.
WYTWÓRNIA WÓD MINERALNYCH "MINERAL' MAREK DUDA,AUGUSTYN MAŚLANKA SPÓŁKA JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2018-01-23 - Gorzanów (dolnośląskie)
nauka ustalania poziomu cen produktów, koordynowanie procesów maketingowych, udział w ustalanie polityki sprzedaźy i promocji , nauka tworzenia baz marketingowych, prowadzenia kanałów Social Media, nauka wykonywania newsleterów, kampani maillingowych, szkolenie produktowe, pomoc w przygotowaniu ofert, cenników, ulotek reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Chorzów (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i nadzór dokumentacji spółki dla zarządu, współpraca z instytucjami celnymi w Polsce i na Ukrainie, przygotowanie odprawy celnej, transportu międzyanrodowego części zastępczych do samochodów, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-13
VL AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Pruszków (mazowieckie)
Reklama i marketing Szkoły Językowej
Modernschool Szkoła Językowa Ewelina Rutkowska - 2017-05-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)