SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Koszalin oferta pracy KANCELARIA PODATKOWA PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.: kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowo - kadrowej (akta osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia, aneksy, itp.); naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników; sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS; sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; archiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej; zatrudnianie cudzoziemców, sporządzanie A1
Data publikacji: 2018-11-06
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: KANCELARIA PODATKOWA PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszałka Józefa Piłsudskiego 32, 75-511 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.: kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowo - kadrowej (akta osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia, aneksy, itp.); naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników; sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS; sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; archiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej; zatrudnianie cudzoziemców, sporządzanie A1
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: opracowywanie danych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zarządzanie kadrami
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra znajomość programu PŁATNIK, od kandydata/-ki pracodawca oczekujemy: minimum 2 letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac, bardzo dobrej znajomości przepisów w zakresie: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego, dodatkowym atutem będzie znajomość programów: FAKT, GRATYFIKANT oraz Optima, doskonałej organizacji czasu pracy, komunikatywności, samodzielności, dokładności i sumienności, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA PODATKOWA PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-511 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 -16:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 06.11.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
obowiązki nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej oraz nauczyciela języka angielskiego w klasach I-III zgodnie z obowiązującymi przepisami
ZESPÓŁ EDUKACYJNY NR 8 W ZIELONEJ GÓRZE - 2017-11-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników z Ukrainy, Białorusi, Mołdawi, Gruzji, Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych, kontrola wejściowa surowców, udział w próbach technicznych oraz prób laboratoryjnych, przygotowanie i kontrola pierwszych wzorców wraz z dokumentacją, rozwiązywanie problemów jakościowych, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
FORMASTER S.A. - 2016-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż wyrobów medycznych, nawiązywanie kontaktów z klientami, budowanie długofalowych relacji, sprzedaż w oparciu o procedury przetargowe na rynku szpitalnym. Praca na terenie woj. wielkopolskiego.
MDML POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Kalisz (wielkopolskie)
Aktywne wspieranie sprzedaży produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2018-10-03 - Lublin (lubelskie)
Nadzór nad produkcją, kontrola jakości, realizacja zamówień, programowanie maszyn CNC
PPH DEMEX mgr inż. Jerzy Demiańczuk - 2017-07-11 - Augustów (podlaskie)
reprezentowanie agencji pracy tymczasowej, utrzymywanie i nawiązywanie nowych kontaktów z klientami , zapewnienie zasobów kadrowych o odpowiednich umiejętnościach i kwalifikacjach. Osoba odpowiedzialna będzie za reprezentowanie firmy na terenie Białorusi, pozyskiwanie i współpraca z osobami posługującymi się językiem białoruskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
Pozyskiwanie darczyńców, realizacja projektów, udział w akcjach
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2018-10-19 - Gniezno (wielkopolskie)
rozliczanie zleceń produkcujnych w systemie ERP, pomoc w realizacji zamówień, prowadzenie dokumentacji, współpraca z innymi działami
KH-kipper Sp. z o.o. - 2018-08-22 - Kajetanów (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Głogów (dolnośląskie)
Specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Połchowo (pomorskie)
według stanowiska
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "Dorado" Dorota Maciejska - 2016-05-04 - Fasty (podlaskie)
- Obsł. urządzeń biurowych - komputer/ksero/telefon,- Marketing i reklama w internecie,- Pozyskiwanie śrokdów finansowych i rzeczowych,- Pomoc przy organizacji imprez, iventów itp.,- Obsł. poczty elektronicznej,- Segregacja dokumentów,- Tworzenie ulotek,plakatów,- Dystrybucja ulotek,- Sprzedaż bezpośrednia,- Tworzenie bazy danych potencjalnych klientów,- Dbałość o dobry wizerunek ( obsuga FB, blog).
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Kawczyn (wielkopolskie)
opracowwywanie i realziacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Krzeszów (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie dokumentacji, nadzór nad bhp, WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe - kierunek BHP, z doświadczeniem min 3 lata w zawodzie, umiejętność przeprowadzania szkoleń, biegła znajomość języka niemieckiego, Miejsce Pracy: Koszęcin, ul. Dąbrówki 50
BILPOL - Kużaj Spółka Komandytowa - 2015-11-02 - Koszęcin (śląskie)
produkcja elementów z materiałów drewnopochodnych, produkcja jednostkowa według zamówień
AGMAR - KAZIMIERZ WALCZAK - 2018-07-12 - Oborniki (wielkopolskie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych,– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,– nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,– obsługa programu kadrowego wykorzystywanego przez firmę SAGE SYMFONIA oraz programu Płatnik,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, - obsługa administracyjna Biura Zarządu polegająca na prowadzeniu i koordynowaniu obiegu korespondencji służbowej; redagowaniu pism, wysyłce korespondencji, segregowaniu i archiwizowaniu dokumentów.Praca na okres próbny: 3-ce, następnie czas określony.Wynagrodzenie miesięczne składa się z dwóch składników płacy zasadniczej oraz premii. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona podczas indywidualnej rozmowy i uzależniona jest od umiejętności i kompetencji kandydata.
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sporządzanie umów
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Pszczyna (śląskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie i archiwizowanie pełnej dokumentacji kadrowo- płacowej weryfikacja dokumentów potrzebnych do zatrudniania, trwania i zakończenia stosunku pracy i umowy cywilno-prawnej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizacją oraz rozwiązaniem umów o pracę i umów cywilnoprawnych; samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy; monitorowanie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy, nadzór nad terminowością badań lekarskich; sporządzanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych; prowadzenie spraw związanych z funduszem socjalnym; rozliczanie delegacji służbowych; sporządzanie i składanie deklaracji rozliczeniowych w zakresie: - podatku dochodowego osób fizycznych, - ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, funduszu pracy i innych wymaganych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, - PFRON.Wystawianie zaświadczeń zgodnie z przepisami prawa; bieżące udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadr i płac; reprezentowanie pracodawcy przed ZUS, US, GUS, PFRONi Inspekcją Pracy;
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- obsł. klientów: bezpośrednia i tel.,- obsł. komputera,- aktualziacja baz danych,- wystawainie umów, faktur,- sprzedaż poprzez str. rezerwacyjne,- rozliczanie imprez.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Łódź (łódzkie)
Praca biurowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-08-22 - Oława (dolnośląskie)
Rozwijanie współpracyi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie procesów eksportowych, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych, budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2016-03-07 - Nysa (opolskie)
-Obsł. sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,- Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej,- Nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Opracowywanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Wstawianie opisanego produktu do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiekszajacych efektywność sprzedaży inline,- Realizowanie zamówień i przygotowanie produktow do wysyłki,- Obsł. klientów w formule: tel. i e-mailowej,- Zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)