SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Białystok oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: 1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM

Data publikacji: 2016-10-13

Lokalizacja: Białystok (podlaskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016

Data zakończenia pracy: 01.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
białoruski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu SOFTLAB, znajomość białoruskiego prawa handlowegi i celnego, znajomość rosyjskiego prawa handlowego i celnego, znajomość litewskiego prawa handloweho i celnego, znajomość ukrańskiego prawa handlowego i celnego, znajomość bisałoruskiego i rosyjskiego rynku FMCG, znajomość pakietu Office

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: m. Białystok

Gmina pracodawcy: Białystok

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Białystok

Ulica pracodawcy: Pogodna

Numer budynku pracodawcy: 63/1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 13.10.2016

Oferta pracy ważna do: 27.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

- Zaopatrzenie w towar i składanie zamówień.- Sprzedaż i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI - od 2 100 PLN

obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON, współpraca z urzędem pracy, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, ewidencji nieobecności, ewidencji badań lekarskich
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2017-09-05 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 1 850 PLN

Sprzedaż i montaż osłon okiennych.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - 1 900 - 3 000 PLN

Bieżąca obsługa klientów, monitorowanie rynku zbytu, ofertowanie
ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH - 2016-05-25 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2015-12-02 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR, PŁAC I ADMINISTRACJI - od 3 150 PLN

prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej i płacowej Spółki, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, rozliczenia z ZUS i US, praca w programie Płatnik,ewidencja czasu pracy,sprawozdawczość GUS i na potrzeby Zarządu Spółki, obsługa Sekretariatu
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. - 2016-02-16 - Oborniki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I ADMINISTRACJI DANYCH KREDYTOWYCH - 1 850 - 4 000 PLN

- Rozliczenia, obsługa oraz weryfikacja poprawności płatności klienckich,- Zarządzanie dokumentacją związaną z rozliczaniem pożyczek,- Analiza i raportowanie w zakresie płatności.Weryfikacja aplikacji pożyczkowych,- Przeciwdziałanie wyłudzeniomTelefoniczna i mailowa obsługa klientówObsługa reklamacji.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 950 PLN

Kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientem, rekrutacja i selekcja pracowników, przygotowywanie budżetów, marketing internetowy, obsługa bazy danych.
CRAFT HUNT 24 - Krzysztof Łaguna - 2016-06-21 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 775 PLN

zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy i biura
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

Kompletowanie dokumentów przewozowych; gotowość do zagranicznych podróży, w szczgólności teren Ukrainy. Wypełnianie dokumentów przewozowych w Języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR-STAŻ - 997,4 PLN

kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umówcywilno-prawnych, prowadzenie dokumentacji personalnej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia z ZUS, US, GUS, PFRON
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zakopane (małopolskie)

SPECJALISTA DS. UMÓW - od 2 500 PLN

Przygotowywanie treści umów i przekazywanie do klientów oraz prowadzenie uzgodnień, przygotowywanie treści umów z podwykonawcami w ramach zadań realizowanych w Generalnym Wykonawstwie, tłumaczenie tekstów angielskojęzycznych, archiwizacja oraz nadzór nad obiegiem niżej wymienionych dokumentów : zapytania ofertowe oferty zlecenia umowy, śledzenie przebiegu realizacji umów zawartych przez spółkę, opiniowanie umów zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem aspektów prawnych, dokonywanie bieżącej kontroli wszelkiej dokumentacji wchodzącej w zakres czynności.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2016-01-29 - Rogowiec (łódzkie)

SPECJALISTA DS. RYNKU INDYJSKIEGO - od 6 000 PLN

implementowanie strategii rynkowych , wyszukiwanie nowych partnerów biznesowych, badanie rynku indyjskiego, negocjacje z klientami sprzedażowymi
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 4 555 PLN

Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Kraków (małopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 1 850 PLN

obsługa klienta
REGMAT Łącz Sławomir - 2016-01-08 - Połaniec (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OPRACOWYWANIA PROJEKTÓW PLANISTYCZNYCH I DOKUMENTACJI APLIKACYJNEJ DO FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH (O) - do 1 850 PLN

Specjalista ds. opracowywania projektów planistycznych i dokumentacji aplikacyjnej do Funduszy Zewnętrznych: opracowywanie dokumentów strategii dzialania dla firm i samorządów terytorialnych, przygotowywanie prezentacji mulitimedialnych, współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorzadami terytorialnymi, firmami, organizacjami pozarządowymi, opracowywanie biznes planów, studiów wykonalności, raportow, ekspertyz, przygotowywanie, opracowywanie i zarżadzanie projaktami, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do funduszy strukuralnych UE i innych zagranicznych środkow publicznych i komercyjnych.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 6 000 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 900 PLN

pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w zakresie sprzedaży produktów przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Posmykowizna (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy,realizowanie planów sprzedazowych, przygotowywanie ofert handlowych, wprowadzanie nowych technik handlowych dla firmy, osiąganie celów sprzedażowych oraz działania w zkresie wsparcia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS HR - od 2 000 PLN

- prowadzenie procesów rekrutacyjnych-przygotowywanie dokumentacji personalnej-obsługa administracyjna pracowników-organizowanie szkoleń
OKNA DEBOW Rafał Prucnal - 2017-10-13 - Wierzbna (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 1 850 PLN

przygotowywanie materiałów reklamowych, promowanie produktów w internecie, obróbka zdjęć, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 480 PLN

- przygotowywanie i koordynowanie działań marketingowych wspierających realizację strategii biznesowej,- nadzór nad stroną www,- przygotowywanie kart specyfikacji nowych produktów;- zbieranie informacji rynkowych.
BACCA FILIP BIERBASZ - 2016-05-27 - Drawski Młyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - do 2 600 PLN

Organizacja logistyczna dostaw surowca do produkcji i wywozu masy pofermentacyjnej.Nadzwór nad dostawcami substratu i ich kontrola jakościowa i ilościowa, organizacja i nadzór wywozu masy pofermentacyjnej. Przygotowywanie sprawozdań z dostarczonego do biogazowni surowca i wywozu masy.
BIOENERGY PROJECT SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Konopnica (łódzkie)

SPECJALISTA DS. DŹWIGÓW OSOBOWYCH(NR 6451) - od 1 850 PLN

nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi dźwigów osobowych wraz z ich przygotowaniem i rozliczeniem
Bydgoska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 3 500 PLN

PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW KADROWYCH KOMPLEKSOWE PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH W ZAKRESIE ADMINISTRACJI PERSONALNEJ, ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA I ZASADAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W FIRMIEPROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY DBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJIOBSŁUGA I ARCHIWIZACJA UMÓW CYWILNO-PRAWNYCHOBSŁUGA SYSTEMU KADROWEGO TETAPRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW NA POTRZEBY WEWNĘTRZNE ORAZ INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCHUDZIELANIE INFORMACJI PRACOWNIKOM FIRMYUCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU PROCEDUR ORAZ REGULAMINÓW
COBERON SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW BADAŃ I ANALIZ RYNKU - od 4 000 PLN

Samodzielne przeprowadzanie kompleksowych analiz w branży opakowań przy wykorzystaniu różnorodnych źródeł informacji, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie danych rynkowych w zależności od złożonego celu badania, gromadzenie, przetwarzanie i interpretowanie danych dotyczących m. in. trendów i kierunków rozwoju branży opakowań, jak również potrzeb i oczekiwań klientów, stosowanie szerokiego spektrum narzędzi i metod badawczych, zarówno jakościowych jak i ilościowych,, przygotowywanie syntetycznych raportów i wniosków z badań oraz opiniowanie możliwych zastosowań uzyskanych wyników, ścisła współpraca z działem marketingu, handlowym oraz działem rozwoju opakowań.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2017-03-10 - Kielce (świętokrzyskie)