SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Białystok oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: 1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
białoruski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu SOFTLAB, znajomość białoruskiego prawa handlowegi i celnego, znajomość rosyjskiego prawa handlowego i celnego, znajomość litewskiego prawa handloweho i celnego, znajomość ukrańskiego prawa handlowego i celnego, znajomość bisałoruskiego i rosyjskiego rynku FMCG, znajomość pakietu Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.10.2016
Oferta pracy ważna do: 27.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Zaopatrzenie w towar i składanie zamówień.- Sprzedaż i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Łódź (łódzkie)
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON, współpraca z urzędem pracy, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, ewidencji nieobecności, ewidencji badań lekarskich
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2017-09-05 - Chojnice (pomorskie)
Sprzedaż i montaż osłon okiennych.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Legionowo (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, monitorowanie rynku zbytu, ofertowanie
ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH - 2016-05-25 - Kalisz (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej i płacowej Spółki, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, rozliczenia z ZUS i US, praca w programie Płatnik,ewidencja czasu pracy,sprawozdawczość GUS i na potrzeby Zarządu Spółki, obsługa Sekretariatu
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. - 2016-02-16 - Oborniki (wielkopolskie)
- Rozliczenia, obsługa oraz weryfikacja poprawności płatności klienckich,- Zarządzanie dokumentacją związaną z rozliczaniem pożyczek,- Analiza i raportowanie w zakresie płatności.Weryfikacja aplikacji pożyczkowych,- Przeciwdziałanie wyłudzeniomTelefoniczna i mailowa obsługa klientówObsługa reklamacji.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
Kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientem, rekrutacja i selekcja pracowników, przygotowywanie budżetów, marketing internetowy, obsługa bazy danych.
CRAFT HUNT 24 - Krzysztof Łaguna - 2016-06-21 - Białystok (podlaskie)
zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy i biura
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Kompletowanie dokumentów przewozowych; gotowość do zagranicznych podróży, w szczgólności teren Ukrainy. Wypełnianie dokumentów przewozowych w Języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umówcywilno-prawnych, prowadzenie dokumentacji personalnej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia z ZUS, US, GUS, PFRON
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zakopane (małopolskie)
- obsługa kadrowa w firmie
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2018-01-12 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Przygotowywanie treści umów i przekazywanie do klientów oraz prowadzenie uzgodnień, przygotowywanie treści umów z podwykonawcami w ramach zadań realizowanych w Generalnym Wykonawstwie, tłumaczenie tekstów angielskojęzycznych, archiwizacja oraz nadzór nad obiegiem niżej wymienionych dokumentów : zapytania ofertowe oferty zlecenia umowy, śledzenie przebiegu realizacji umów zawartych przez spółkę, opiniowanie umów zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem aspektów prawnych, dokonywanie bieżącej kontroli wszelkiej dokumentacji wchodzącej w zakres czynności.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2016-01-29 - Rogowiec (łódzkie)
Zabiegi na twarz i ciało
Hotel Novum F.H.U. Dom-DiT S.C. Danuta, Jacek Gwóźdź, Teresa, Stanisław Iwulscy - 2017-04-25 - Niepołomice (małopolskie)
implementowanie strategii rynkowych , wyszukiwanie nowych partnerów biznesowych, badanie rynku indyjskiego, negocjacje z klientami sprzedażowymi
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
REGMAT Łącz Sławomir - 2016-01-08 - Połaniec (świętokrzyskie)
Specjalista ds. opracowywania projektów planistycznych i dokumentacji aplikacyjnej do Funduszy Zewnętrznych: opracowywanie dokumentów strategii dzialania dla firm i samorządów terytorialnych, przygotowywanie prezentacji mulitimedialnych, współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorzadami terytorialnymi, firmami, organizacjami pozarządowymi, opracowywanie biznes planów, studiów wykonalności, raportow, ekspertyz, przygotowywanie, opracowywanie i zarżadzanie projaktami, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do funduszy strukuralnych UE i innych zagranicznych środkow publicznych i komercyjnych.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w zakresie sprzedaży produktów przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Posmykowizna (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy,realizowanie planów sprzedazowych, przygotowywanie ofert handlowych, wprowadzanie nowych technik handlowych dla firmy, osiąganie celów sprzedażowych oraz działania w zkresie wsparcia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Złotów (wielkopolskie)
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych-przygotowywanie dokumentacji personalnej-obsługa administracyjna pracowników-organizowanie szkoleń
OKNA DEBOW Rafał Prucnal - 2017-10-13 - Wierzbna (podkarpackie)
przygotowywanie materiałów reklamowych, promowanie produktów w internecie, obróbka zdjęć, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
- przygotowywanie i koordynowanie działań marketingowych wspierających realizację strategii biznesowej,- nadzór nad stroną www,- przygotowywanie kart specyfikacji nowych produktów;- zbieranie informacji rynkowych.
BACCA FILIP BIERBASZ - 2016-05-27 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Organizacja logistyczna dostaw surowca do produkcji i wywozu masy pofermentacyjnej.Nadzwór nad dostawcami substratu i ich kontrola jakościowa i ilościowa, organizacja i nadzór wywozu masy pofermentacyjnej. Przygotowywanie sprawozdań z dostarczonego do biogazowni surowca i wywozu masy.
BIOENERGY PROJECT SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Konopnica (łódzkie)
nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi dźwigów osobowych wraz z ich przygotowaniem i rozliczeniem
Bydgoska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW KADROWYCH KOMPLEKSOWE PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH W ZAKRESIE ADMINISTRACJI PERSONALNEJ, ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA I ZASADAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W FIRMIEPROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY DBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJIOBSŁUGA I ARCHIWIZACJA UMÓW CYWILNO-PRAWNYCHOBSŁUGA SYSTEMU KADROWEGO TETAPRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW NA POTRZEBY WEWNĘTRZNE ORAZ INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCHUDZIELANIE INFORMACJI PRACOWNIKOM FIRMYUCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU PROCEDUR ORAZ REGULAMINÓW
COBERON SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Samodzielne przeprowadzanie kompleksowych analiz w branży opakowań przy wykorzystaniu różnorodnych źródeł informacji, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie danych rynkowych w zależności od złożonego celu badania, gromadzenie, przetwarzanie i interpretowanie danych dotyczących m. in. trendów i kierunków rozwoju branży opakowań, jak również potrzeb i oczekiwań klientów, stosowanie szerokiego spektrum narzędzi i metod badawczych, zarówno jakościowych jak i ilościowych,, przygotowywanie syntetycznych raportów i wniosków z badań oraz opiniowanie możliwych zastosowań uzyskanych wyników, ścisła współpraca z działem marketingu, handlowym oraz działem rozwoju opakowań.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2017-03-10 - Kielce (świętokrzyskie)