SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Złotów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy,realizowanie planów sprzedazowych, przygotowywanie ofert handlowych, wprowadzanie nowych technik handlowych dla firmy, osiąganie celów sprzedażowych oraz działania w zkresie wsparcia sprzedaży
Data publikacji: 2016-09-01
Lokalizacja: Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy,realizowanie planów sprzedazowych, przygotowywanie ofert handlowych, wprowadzanie nowych technik handlowych dla firmy, osiąganie celów sprzedażowych oraz działania w zkresie wsparcia sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2016
Data zakończenia pracy: 19.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KURS PRAWA JAZDY B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe: od 3 do 5 latumiejętności: umiejętność budowania relacji z innymi oraz znajomość zasad skutecznej komunikacji, szybkość przyswajania nowych informacji
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 11, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + list motywacyjny przesłany na adres e-mail romanlewandowski (at) balzlotow.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: złotowski
Gmina pracodawcy: Złotów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotów
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.09.2016
Data dodania oferty pracy: 08.08.2016
Oferta pracy ważna do: 07.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Księgowanie dokumentów firmy, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie płac
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2018-05-08 - Ruda Śląska (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON, współpraca z urzędem pracy, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, ewidencji nieobecności, ewidencji badań lekarskich
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2017-09-05 - Chojnice (pomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Krasnystaw (lubelskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne zadania: - obsługa beneficjentów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie wdrażania projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD, szczególnie pod względem dostępności do środków w ramach inicjatywy LEADER oraz informacji związanych z funkcjonowaniem LGD;- przygotowanie materiałów i obsługa posiedzeń Rady Programowej, w tym protokołowanie oraz prowadzenie rejestru interesu członków Rady Programowej;- obsługa posiedzeń zespołu opiniującego;- przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji;- realizacja zadań w ramach planu komunikacyjnego;- pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER;- ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR;-wykonywanie innych poleceń Kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista Informatyk będzieodpowiedzialna m.in. za: 1.Prawidłowe i terminowe wykonywanie czynnościwynikających z działania systemu komputerowego, 2.Zapewnienieprawidłowego działania nadzorowanego systemu komputerowego poprzezrutynowe kontrole sprzętu i oprogramowania oraz wspomagania pracyinnych użytkowników systemu komputerowego, 3.Bieżącą współpracę zserwisantami systemu komputerowego, zgłaszanie awarii inieprawidłowości w działaniu systemu komputerowego oraz nadzorowaniepracy służb serwisowych wraz z kontrolą poprawności wykonywania usługzwiązanych z systemem komputerowym, 4.Prowadzenie ewidencjiwykorzystywanego oprogramowania w Szpital i jego dokumentacji tj.licencje, gwarancje, umowy nadzoru autorskiego itp. Dla każdegooprogramowania oddzielnie w której na bieżąco będą odnotowywanewszystkie awarie, modyfikacje programów, usterki, wad etc., .Praca w godz. 7-15
Szpital Wojewódzki w Opolu Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Opole (opolskie)
poszukiwanie klientów z Azji środkowej oraz państw WNP
ROSTAJ ROBERT PAKUŁA - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
- tłumaczenie dokumentacji- logistyka- zamawianie towaru- kontakty telefoniczne z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Klimkówka (podkarpackie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie absencji pracowniczych; wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie Przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-02-08 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja pracy pracowników fizycznych, obsługa telefoniczna i bezpośrednia mieszkańców, wprowadzenie danych do systemów komputerowych.
REMONDIS Spółka z O.O. - 2018-08-23 - Zduńska Wola (łódzkie)
Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Kolportaż ulotek. Praca na terenie Zabrza w godzinach od 9.00 do 17.00.
MULTUS Patyk Arkadiusz - 2016-05-27 - Zabrze (śląskie)
Samodzielne prowadzenie spraw księgowych. Praca w pon., śr. i czw. w godz. 8-15, wt. w godz. 8-17, pt. w godz. 7-14. Wynagodzenie 3000 zł brutto + premia. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KRAK-SYSTEM" S.A. - 2018-10-08 - Kraków (małopolskie)
Umawianie spotkań z potencjalnymi klientami przez telefon, przedstawianie oferty usług świadczonych przez firmę, przygotowywanie ofert handlowych, wprowadzanie aktulanych informacji i ustaleń o klientach do CRM
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Tychy (śląskie)
pomoc osobom niepełnosprawnym przy wykonywaniu różnych czynności z zakresu samoobsługi i higieny osobistej, praca dwuzmianowa między 7.00-15.00, 14.00-22.00 lub 22.00-06.00, 7 dni w tygodniu
Dom Pomocy Społecznej Katolickiego Stowarzyszenia Niepełnosprawnych Archidiecezji Warszawskiej - 2015-12-28 - Brwinów (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Ławy (mazowieckie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w jęz. tureckim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie zajec dydaktycznych w grupie 5latków, opieka nad dzioecmi
Przedsiębiorstwo Usługowe Sylwia Bałkun - 2018-11-14 - Augustów (podlaskie)
kompletowanie zamówień, obsługa skanera magazynowego, zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Święcice (mazowieckie)
prace na magazynie przygotowujące towar do wysyłki
kontakt przez OHP - 2016-01-11 - Zwonowice (śląskie)
1. Organizacja i koordynowanie procesów związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów w firmie. 2. Planowanie i organizowanie wysyłek wyrobów gotowychdo klientów końcowych na obszarze Polski, UE i poza nią. 3. Zamawianie usług transportowych w firmach spedycyjnych, negocjowanie cen w obszarze usług transportowych. 4. Organizowanie odbiorów komponentów od dostawców na obszarze UE i poza nią 5. Przygotowanie dokumentów do odprawy celnej importowej/eksportowej we wspólpracy z agencją celną 6. Utrzymywanie kontaktu z przewoźnikami oraz ocenaskuteczności ich działań 7. Przygotowywanie miesięcznych raportów oraz kontrola kluczowych wskaźników efektywności (KPI) 8. Wystawianie i obsługa reklamacjilogistycznych do przewoźników 9. Monitorowanie i optymalizacja kosztów transportu w firmie 10.Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych zgodnie ze standardami firmy 11. Nadzór nad obrotem opakowań zwrotnych
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprawdzanie refundacji pod względem rachunkowym. Koordynowanie, nadzór i kontrola prawidłowego przebiegu realizacji refundacji. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z własnych działań.
kontakt przez OHP - 2018-11-28 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientem, sprzedaż usług, doradztwo
GeNeo Call Center Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i proceduramiMiejsce pracy: Wrocław ul. Słonimskiego 6Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie terapii zajeciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, modyfikacja jej i diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2018-03-01 - Filipów (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami; fakturowanie sprzedaży; współpraca z innymi działami w firmie
GOSPODARSTWO OGRODNICZE ŁĘGAJNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Łęgajny (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klienta arabskojęzycznego, kontakt i opieka z klientem, negocjowanie cen zakupu towrów na rynku arabskim, finalizacja transakcji zakupowych , kontakt z firmami spedycyjnymi na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizowanie pracy biurowej, wsparcie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Andrychów (małopolskie)