SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Zabierzów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w jęz. tureckim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów
Data publikacji: 2016-12-22
Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w jęz. tureckim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: windykator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Windykator (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: turecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe. Umiejętności: analizy finansowej, raportowania, asertywność, wywieranie wpływu, obsługa SAP, CRM, MS Office. Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego i języka tureckiego.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: paliwa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: windykator
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.12.2016
Data dodania oferty pracy: 19.12.2016
Oferta pracy ważna do: 02.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w utrzymaniu czystości, pomoc na stanowisku pracy, przygotowywanie półproduktów, wydawanie posiłków, praca na trzy zmiany
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Pruszków (mazowieckie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.), prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
NORMALITY MANAGEMENT POLAND Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Białystok (podlaskie)
prace administracyjno-biurowe, rozliczenia, ewidencje, rozliczanie, wystawianie faktur, obsługa klienta
FIRMA SZCZEPANIAK - 2018-07-04 - Nekla (wielkopolskie)
selekcja i rekrutacja pracowników na stanowiska niższego, średniego szczebla, delegacje, podpisywanie umów z kontrahentami
kontakt przez OHP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
sprzedaż telefoniczna, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedażowych, umawianie spotkań dla działu handlowego, doradztwo w zakresie sprzedawanego produktu/doradca klienta, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest prowizja
IDMK SP Z O.O. - 2016-09-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Cieszków (dolnośląskie)
Tworzenie treści na portalach Social Media, operacje Sales management
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łódź (łódzkie)
- Sporządzanie raportów w języku angielskim w oparciu o bieżące analizy ryzyka- Współpraca z ekspertami z różnych lokalizacji banku w celu poprawienia obszarów zarządzania ryzykiem operacyjnym- Przeprowadzanie analiz ryzyka technologicznego IT oraz oceny skuteczności mechanizmów kontrolnych IT- Zbieranie i analiza danych, przygotowywanie raportów- Zarządzanie relacjami z odbiorcami raportów ryzyka
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie poszukiwania dostawców części z Chin, negocjowanie warunków umów z dostawcami chińskimi, utrzymywanie relacji z dostawcami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds wykonawstwa - organizacja przetargów na roboty budowlane, sporządzanie i negocjowanie umów na roboty budowlane, kontrola przedmiarów i harmonogramów prac, współpraca z kierownikiem budowy w zakresie zapewnienia podwykonawstwa, prowadzenie korespondencji w sprawach budowyInżynier budowy - realizowanie kontraktu, organizowanie i kierowanie robotami budowlanymi w zakresie zleconym przez kierownika budowy, nadzór nad pracą podległych pracowników
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2016-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-
SERAFIN FURNITURE I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tworzenie polityki sprzedaży, usługi w zakresie holowania pojazdów w kraju i Europie, sprzedaż i kupno samochodów, praca w terenie, poszukiwanie nowych rynków zbytu, analiza potrzeb klientów, sporządzanie dokumentów sprzedażowych w obcym języku
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Zielona Góra (lubuskie)
prace administracyjno-biurowe, rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta
FIRMA SZCZEPANIAK - 2017-09-28 - Nekla (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem , dbanie o czystość , prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-09-22 - Trablice (mazowieckie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Tworzenie dokumentów projektowych. Kompletowanie dokumentacji dotyczącej linii produkcyjnej. Przygotowanie produkcji. Kontrola jakości.- Wynagrodzenie: od 1900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagane -> może być absolwent. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-722-03-16) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Żwirki i Wigury 6, 43-190 Mikołów) lub e-mail: msternik (at) inmet.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO-PROJEKTOWE "INMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Mikołów (śląskie)
Wymagania: prawo jazdy kat. "C", uprawnienia na przewóz rzeczy, mile widziane doświadczenie zawodowe, sprawność fizyczna.
"GAGA" Spółka Jawna HENRYK PRASZELIK i S-ka - 2017-02-14 - Racibórz (śląskie)
Oferowanie, zawieranie umów w zkaresie ubezpieczeń majątkowych, osobowych
MD PARTNER UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Kalisz (wielkopolskie)
Utrzymywanie kontktów ze spedytorami, kontrola transpotru pod względem załadunków, rozładunków oraz kosztów. Przygotowywanie dokumentów przewozowych oraz monitoring terminowości transportu.
Alfa Fruit Sp. z o.o. - 2015-12-31 - Warzymice (zachodniopomorskie)
Koordynacja sprzedaży usług finansowych (kredyty ratalne, ubezpieczenia gwarancja plus) w sieci sprzedaży
Nawiązywanie i prowadzenie kontaktów z dostawcami usług
Analiza wyników sprzedaży
Proponowanie strategii sprzedaży, rozwiązań, funkcjonalności
Opracowywanie koncepcji nowych produktów, zgłaszanie projektów rozwojowych, przygotowywanie planów i harmonogramów wdrożenia
Media Expert - 2016-06-20 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace gospodarczo porządkowe.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsługa maszyn CNC, czytanie rysunku technicznego, przygotowywanie elementów do produkcji.
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Bobrówka (podkarpackie)
-ewidencja operacji gospodarczych-ewidencja sprzedażi i zakupów VAT-ewidencja środków trwałych-sporządzanie deklaracji VAT,PIT,CIT-tworzenie raportów, zestawień-bezpośredni kontakt z klientem oraz instytucjami -monitorowanie zmian w przepisach prawnych
Kancelaria Prawno-Podatkowa Aleksandra Olesińska - 2018-03-09 - Gniezno (wielkopolskie)
Realizacja zleceń transportowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, rozliczanie kosztów zwiazanych z Działem Transportu, opracowywanie zamówień materiałaów i usług.
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-14 - Częstochowa (śląskie)
realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
kontakt przez OHP - 2017-05-29 - Gdańsk (pomorskie)
realizowanie polityki finansowej firmy, tworzenie i wprowadzanie procedur operacyjnych w dziale finansowym, analiza wyników i kosztów finansowych, sporządzanie i analiza raportów finansowych, obsługa bankowa oraz nadzór nad transakcjami gotówkowymi, zapewnienie prawidłowego obrotu środkami pieniężnymi, nadzorowanie pracy działu. Praca na Rogowcu.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-02-02 - Rogowiec (łódzkie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników; bezpośredni kontakt z klientem w języku urdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, wypisywanie faktur, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Bieruń (śląskie)
Praca umysłowa, formułowanie ofert, organizacja wydarzeń, promocja
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)