SPECJALISTA DS. KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW Gniezno oferta pracy Kancelaria Prawno-Podatkowa Aleksandra Olesińska
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
Wynagrodzenie: od 13,7 PLN
Zakres obowiązków: -ewidencja operacji gospodarczych-ewidencja sprzedażi i zakupów VAT-ewidencja środków trwałych-sporządzanie deklaracji VAT,PIT,CIT-tworzenie raportów, zestawień-bezpośredni kontakt z klientem oraz instytucjami -monitorowanie zmian w przepisach prawnych
Data publikacji: 2018-03-09
Lokalizacja: Gniezno (wielkopolskie)
Pracodawca: Kancelaria Prawno-Podatkowa Aleksandra Olesińska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Michała 19/3, 62-200 Gniezno, powiat: gnieźnieński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-ewidencja operacji gospodarczych-ewidencja sprzedażi i zakupów VAT-ewidencja środków trwałych-sporządzanie deklaracji VAT,PIT,CIT-tworzenie raportów, zestawień-bezpośredni kontakt z klientem oraz instytucjami -monitorowanie zmian w przepisach prawnych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 13,70 brutto/na godzine
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gniezno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gnieźnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gniezno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z prowadzeniem podatkowej księgi przychodów i rzochodówpraktyczna znajomość zagadnień PDOF VAT
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Kancelaria Prawno-Podatkowa Aleksandra Olesińska
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, powiat: gnieźnieński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: gnieźnieński
Gmina pracodawcy: Gniezno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gniezno
Adres strony pracodawcy: www.prawo-olesinska.pl
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 20
Nazwisko osoby zgłaszającej: Aleksandra Olesińska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2018
Data dodania oferty pracy: 08.03.2018
Oferta pracy ważna do: 07.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Ewaluacja i monitoring LSRDoradztwo w biurze LGD
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Czosnów (mazowieckie)
organizacja, planowanie i nadzór nad przebiegiem procesu transportowego pracowników oraz kwaterowanie pracowników, zarządzanie flotą pojazdów i obsługa GPS menager, zarządzanie narzędziami, wyposażeniem i materiałami, realizacja innych zadań zleconych przez koordynatora, bieżące kontakty z pracownikami
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "IZOBUD-REM" Jan Horoszkiewicz - 2018-03-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klientów, aktywna współpraca w realizacji zadań sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień.
FLORPAK Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Wojnicz (małopolskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami firmy na rynku krajowym i zagranicznym, reklamy, organizacja eksportu i importu wyrobów i materiałów, nadzór nad procesami produkcyjnymi
DAREKCO PHUP Klaudia Paszkiewicz - 2016-09-07 - Augustów (podlaskie)
wdrażanie systemu GIS w Przedsiębiorstwach Wod-kan, zarządznie relacyjnymi bazami danych
AQUA SYSTEM CONTROLS Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż (ofertowanie, negocjacje, zawieranie umów). Budowanie dobrych relacji z odbiorcami.Pełna odpowiedzialność za relacje z klientami (zarządzanie korespondencją handlową).Realizowanie założonych planów oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-09-15 - Myszków (śląskie)
- zapewnianie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- organizowanie, planowanie i kontrola prac
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego. Przygotowywanie dokumentów magazynowo-handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe w zakresie produktów i usług. Przygotowywanie ofert handlowych, doboru systemów mstropowych, rysunków technicznych (CAD). Praca w godzinach 7.00-15.00, 10.00-18.00
FABRYKA STROPÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Konarzyce (wielkopolskie)
kontrola procesu technologicznego cynkowania, kontrola jakości uzyskanego produktu, nadzór i kontrola nad terminową realizacją zlecenia, nadzór nad utrzymaniem maszyn
PROMET SA - 2017-03-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw logistyki
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta zagranicznego w formie korespondencji mailowej lub telefonicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
wypałnianie arkuszy Excel i Word, składanie ofert, wniosków, wysyłanie pism, prowadzenie dokumentacji komputerowej prowadzonych budów
"MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-08-28 - Sosnowiec (śląskie)
PROWADZENIE SZKOLEŃ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH NA URZĄDZENIACH TRANSPORU BLISKIEGO (wózki widłowe, HDS-y, podnośniki koszowe)
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Konin (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.-Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 10.06.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
obsługa programów graficznych (Corel/Photoshop) i narzędzi ICT do komunikacji, projektowanie grafiki użytkowej: materiałów reklamowych
BLUEFORM Marcin Kozłowski - 2017-02-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedszkole Nr 28 - 2018-01-25 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków dla gości.Praca w godz. 7-19 w równoważnym systemie czasu pracy na umowę o pracę, również w weekendy.
PHU WSP OPOLE Sp. z o. o. - 2017-02-03 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii dot. nieletnich i małoletnich oraz ich rodzin, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych.Praca II Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Lublinie z siedzibą w Białej Podlaskiej
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-02-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
szczegółowo w BIP oferty pracy na stronie www.zimslupsk.com; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2016-09-02 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-08 - Kościerzyna (pomorskie)
zbieranie pieczarek, porządkowanie hal, nienormowany czas pracy
Ogrodnictwo Robert Adamczewski - 2017-07-26 - Barchlin (wielkopolskie)
Zapewnienie wsparcia technicznego kluczowym użytkownikom CRM. Dogłębna analiza wymagań klienta oraz ich realizacja. Techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami. Współpraca z klientami oraz poszczególnymi działami firmy nad kreowaniem rozwiązań umożliwiających spełnienie wymagań Klientów. Współpraca z działem IT nad zarządzaniem i utrzymywaniem rozwoju firmy. Kontrola nad przestrzeganiem zabowiązań zgodnie z wymogami.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami (warunek konieczny), wykształcenie minimum średnie zawodowe - preferowane techniczne, licencja zarządcy nieruchomości lub odbyte kursy w zakresie zarządzania nieruchomościami, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość procedur prawa zamówień publicznych, prawo jazdy kategorii B, rzetelność, terminowość, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Kwatera Społecznego - 2017-01-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
montaż mebli
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kwidzyn (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, znajomość branży i trendów rynkowych, umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy, umiejętność wpływania na innych, negocjacji, planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania. Zgłoszenia wypełniać za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line na stronie: www.kariera.tesco.pl
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Rybnik (śląskie)
Analizowanie i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów, przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00, od pn do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie 2300 zł brutto + premia.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)