SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIUROWEJ PROWADZONYCH BUDÓW Sosnowiec oferta pracy "MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIUROWEJ PROWADZONYCH BUDÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wypałnianie arkuszy Excel i Word, składanie ofert, wniosków, wysyłanie pism, prowadzenie dokumentacji komputerowej prowadzonych budów
Data publikacji: 2017-08-28
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: "MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-208 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wypałnianie arkuszy Excel i Word, składanie ofert, wniosków, wysyłanie pism, prowadzenie dokumentacji komputerowej prowadzonych budów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3.000 zł - po okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIUROWEJ PROWADZONYCH BUDÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera Word, Exell
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: "MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Gacka 1c, 41-208 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Adres strony pracodawcy: www.marad.sosnowiec.pl
Ulica pracodawcy: Gacka
Numer budynku pracodawcy: 1c
Profil działalności pracodawcy:
Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 28.08.2017
Oferta pracy ważna do: 27.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Organizowanie sprawnej pracy biura. Nadzór i organizacja pracy podległego personelu. Nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura. Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycyjnymi, transportem. Organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.). Składanie ofert na prace budowlane na terenie Polski oraz Rosji, Ukrainy i krajów UE.- Znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego jest wymagana do prowadzenie korespondencji z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz krajów UE.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (Katowice) + delegacje na terenie Polski i Europy.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: szybkie drukowanie, a także dobra obsługa komputera: bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, umiejętność kierowania kapitałem ludzkim, umiejętność planowania i organizacji oraz doświadczenie w dziale administracji. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie. Wymagany nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie kontrahentów, aktywizacja, sprzedaż, planowanie i realizacjia zamówień, tworzenie i analiza baz danych - raportów sprzedaży, fakturowanie, tworzenie projektów graficznych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Ruda Śląska (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na automacie szklarskim - regulacje automaty + obsługa bieżąca.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Orzesze (śląskie)
Wykonywanie pomiarów elementów gotowych, tworzenie dokumentacji jakościowej, udział w udoskonalaniu procesów i opracowywanie działań podnoszących jakość, prowadzenie analizy niezgodności, określenie sposobów wykrywania i eliminowania niezgodności, analiza przyczyn powstających wad oraz wdrażanie działań korygujących, podnoszenie świadomości jakościowej pracowników.
KSM Poland Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Legnica (dolnośląskie)
Zamawianie towarów od dostawców z krajów Azji Południowej, dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego, tłumaczenie opisów produktów, prowadzenie aktywnego marketingu z wykorzystaniem sieci Internet (branża AGD).Przygotowtwanie ofert handlowych w języku URDU, PUNJABI.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Józefów (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
zapewnienie ochrony informacji niejawnych w wojskowym biurze emerytalnym w tym: opracowywanie projektów dok.regulujących ochronę informacji niejawnych, zapewnienie ochrony systemów teleinf. w których przetwarzane są informacje niejawne, prowadzenie kontroli ochrony informacji niejawnych, prowadzenie zwykłych kontrolnych postępowań sprawdzających
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2017-10-06 - Zielona Góra (lubuskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-12-08 - Łubiana (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. "B".
Nowa Energia - D. Kubek i M. Marchwiak S.C. - 2017-09-04 - Racibórz (śląskie)
Pozyskiwanie klientów zgodnie ze strategią firmyDbałość o wizerunek szkoły;Współpraca z innymi działami firmy oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi; Planowanie i realizacja działań i zarządzanie lokalnym budżetem marketingowym
CENTRUM NAUKI I BIZNESU - 2017-10-26 - Chorzów (śląskie)
Opracowanie strategii marketingu internetowego zorganizowanej części przedsiębiorstwa; wypracowanie wizerunku marki na rynku wschodnim za pośrednictwem mediów elektronicznych; przeprowadzanie badania rynku; zaplanowanie budżetu marketingu internetowego. Współpraca z rosyjsko oraz ukraińskojęzycznym zespołem firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
usługi fryzjerskie damsko-męskie
1. SEBASTIAN SZUTKOWSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ GLOBAL TELEMARKETING 2. SEBASTIAN SZUTKOWSKI LOCATION - 2016-04-13 - Ujazd (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola systemów automatyki przemysłowej
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Doradztwo w zakresie rozliczania projektów, przeprowadzenie procesu naboru wniosków, monitorowanie wdrażania lsr oraz przeprowadzenie działań ewaluacyjnych.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2016-06-03 - Chodzież (wielkopolskie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw orzecznictwa w Wydziale Ubezpieczeń i Składek w Inspektoracie ZUS we WrześniZakres zadań:stosowanie jednolitych zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundudz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania, praca Września, umowa o zastępstwo, wynagrodzenie gwarantowane 1850zł brutto,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektorat we Wrześni - 2016-04-20 - Września (wielkopolskie)
Raportowanie do centrali na Tajwanie, kontakt z centralą firmy w celu weryfikacji poprawności transakcji bankowych, kontrola poprawności przepływu środków finansowych. Praca w godz. 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Orgaznizacja usług gastronimicznych i hotelarskich.
AMAZONKA - 2016-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
CTL-Centrum Techniki Laserowej-L'Aserinstruments - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi,wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych,odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
- opracowanie tekstów do publikacji pod względem językowym i edytorskim- redagowanie i aktualizacja treści na stronie internetowej - korekta grafik do publikacji na stronie- publikacja treści na stronie Uczelni- udział w rozwoju serwisów internetowych Uczelni
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Dęblin (lubelskie)
zamawianie i organizowanie odbiorów zamówionych wyrobów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Norki (warmińsko-mazurskie)
prace administracyjno-biurowe, rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta
FIRMA SZCZEPANIAK - 2017-09-28 - Nekla (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za rozwój i analiza danych, monitorowanie modułów i zbioru danych, kontrola jakości procedur ładowania danych, tworzenie ststystyk oraz raportowanie danych, kontakt z dostawcami odnośnie brakujacych danych lub problemów technicznych, udział w spotkaniach 24/7 data roster, wykonywanie pracy na wezwanie telefoniczne.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-06-13 - Gdynia (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie pozytywnych relacji z klientami, realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie raportów handlowych, pozyskiwanie wiedzy na temat konkurencji, produktów oraz wielkości rynku
SEASON HOME Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Jaworzno (śląskie)
Sprzedaż internetowa związana z karmą dla psów,kotów i koni, zajmowanie się zadaniami z tym związanymi. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
TC ROBERT GÓRA - 2017-08-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
nauka obsługi urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Piła (wielkopolskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)