SPECJALISTA DS FINANSÓW Biskupice Podgórne oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 4 673 PLN
Zakres obowiązków: Raportowanie do centrali na Tajwanie, kontakt z centralą firmy w celu weryfikacji poprawności transakcji bankowych, kontrola poprawności przepływu środków finansowych. Praca w godz. 8:00-16:00.
Data publikacji: 2015-12-11
Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Raportowanie do centrali na Tajwanie, kontakt z centralą firmy w celu weryfikacji poprawności transakcji bankowych, kontrola poprawności przepływu środków finansowych. Praca w godz. 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 673 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 673 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: chiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (finanse), staż pracy min. 2 lata na stanowisku specjalista ds finansów, znajomość systemów bankowych, biegła znajomość języków obcych chińskiego i angielskiego w mowie i piśmie w celu kontaktów z centralą firmy (Tajwan) i innymi oddziałami spółki (Meksyk, Chiny).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-463/06RP.411- 200/14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 14.12.2015
Oferta pracy ważna do: 05.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tworzenie harmonogramów proponowanych zajęć, obsługa petentów, pisanie ofert i przetargów, tworzenie niezbędnej
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Mielec (podkarpackie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Do kluczowych zadań Specjalisty ds. Sprzedaży będzie należało: Aktywne pozyskiwanie klientów MICE Spotkania z klientami Telemarketing Przygotowywanie ofert handlowych Koordynowanie eventów w Hotelu Reprezentowanie firmy na zewnątrz, udział w spotkaniach z kontrahentami Realizacja planów sprzedażowych Sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Warchały (warmińsko-mazurskie)
-Praca w fabryce okien drewnianych polegających na malowaniu okien oraz szkleniu, listwowaniu i sylikonowaniu
WINDOWS 2000 E.Domaszek, E. Główczewski Sp.j. - 2018-08-08 - Dobrowo (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie struktury odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego, sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucją ofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
aktywne i skuteczne nawiązywanie współpracy z nowymi klientami, przygotowywanie ofert marketingowych, realizacja i koordynowanie zamówień, realizacja celów wynikajacych z przyjętej strategii marketingowej, itp.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o. o. - 2016-12-01 - Ciepielów (mazowieckie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Łowicz (łódzkie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zabierzów (małopolskie)
Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami i klientami, zarządzanie stanem i realizacją zamówień, obsługa zapytań klientów.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Kraków (małopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe; roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą płacową, rachunkową lub księgową, mile widziana znajomość prawa pracy i ubezp. społecznych; skrupulatność i dokładność; mile widziana um. obsługi programu Symfonia; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, wprowadzanie księgowań dot. płac, FV oraz PK do programu księgowego, współpraca z inst. zew. i sporządzanie seklaracji do ZUS, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przyg. raportów kadrowo-płacowych, prowadzenie dok. pracowniczej w zakresie płatniczo rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Gliwice (śląskie)
Praca z osobami pozbawionymi wolności w oddziale terapeutycznym
Zakład Karny w Barczewie - 2017-03-21 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-09-14 - Blękwit (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
Chemia samochodowa.Eksport wyrobów chemii samochodowej.Poszukiwania kontrahentów i rynków zbytu.Udział w targach motoryzacyjnych.
VENOL MOTOR OIL SP. Z O. O. - 2018-09-03 - Łódź (łódzkie)
- przygotowanie tematów do pytań w sprawach bieżących oraz informacji bieżących,- przygotowanie pism, interpelacji, zapytań i oświadczeń poselskich,- sporządzanie notatek ze spotkań Posła w terenie oraz informacji na stronę internetową oraz do mediów,- obsługa konferencji, służbowych spotkań Posła na Sejm RP,- wspieranie Posła na Sejm RP w codziennej pracy,- sporządzanie sprawozdań z każdego dnia pracy,- dbanie o dobrą komunikację wewnątrz biura,- utrzymanie czystości w pomieszczeniach biura.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Gorlice (małopolskie)
-koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach,-pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych,-pozyskiwanie kontrahentów
Global Service M&A Świdnica - 2016-06-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Profesjonalna sprzedaż produktów, przyjmowanie, opracowywanie zamówień od klientów, przedstawiciel handlowy, nadzorowanie procesówsprzedaży, sporządzanie opfert cenowych.
PROBET - DASAG - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Żagań (lubuskie)
utrzymywanie porządku na hali produkcyjnej - obsługa sprzętu do utrzymywania czystości (szorowarka),praca w systemie dwuzmianowym I 6:00-14:00 i II 14:00-22:00
COROPLAST sp. z o. o. - 2016-07-27 - Dylaki (opolskie)
Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem, współtworzenie i realizowanie strategii sprzedażowej na wyznaczonym obszarze, pozyskiwanie oraz analiza danych dotyczących konkretnych rynków docelowych i klientów, aktywne poszukiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, podejmowanie decyzji w zakresie sprzedaży, realizacja planów sprzedażowych, dbanie o budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami.
MIDAS Małgorzata Wesołowska - 2015-12-02 - Sitkówka-Nowiny (świętokrzyskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie zawodowe; ks. sanitarno-epidemiologiczna lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: obsługa klienta na sali sprzedaży, dbanie o wygląd i ekspozycję towarów, weryfikacja terminów ważności, obsługa kasy fiskalnej; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy i innych ewidencji prawem wymaganym.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Daleszyce (świętokrzyskie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywanem i prowadzeniem inwestycji. Dokonywanie przeglądów budynków zgodnie z obowiazującymi przepisami, w tym przygotowanie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP.ZO.O - 2016-09-26 - Konin (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, marketing firmy
Detektywistyczna Agencja Ochrony"ARGUS"Tadeusz Pachnik - 2016-07-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Przygotowywanie posiłków, obliczanie kaloryczności, przyjmowanie i wydawanie zamówień, sprzątanie sali i kuchni.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Projektowanie nowych wyrobów oraz modernizacja istniejących drzwi i bramy przeciwpożarowe Prowadzenie badań ogniowych wlaboratorium wewnętrznym przy Zakładzie Produkcyjnym Prowadzenie badań wyrobów w laboratoriach zewnętrznych na tereniePolski i za granicą Wdrażanie nowych wyrobów i rozwiązań wZakładzie Produkcyjnym Wsparcie techniczne dla działówhandlowych i realizacji Projektowanie indywidualnych rozwiązań dlaklientów w oparciu o istniejącą technologię, praca w godz. 7-15
ASSA ABLOY Mercor Doors sp. o. o. Gdańsk - 2017-01-16 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
Pomoc przy pracach hydraulicznych. Praca w godzinach 07.00 - 15.00. Miejsce pracy: Siedllce i teren.
HYDROBUD Józef Wojciech Puta - 2018-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-04-04 - Świdnica (dolnośląskie)