SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Zgorzelec oferta pracy OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
Data publikacji: 2018-02-27
Lokalizacja: Zgorzelec (dolnośląskie)
Pracodawca: OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daszyńskiego 77, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgorzelec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zgorzelec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Data zakończenia pracy: 31.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu MS OFFICE/OPEN OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik administracji*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: staż pracy mile widziany; znajomość MS Office
Nazwa pracodawcy:
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Daszyńskiego 77, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Zgorzelec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgorzelec
Ulica pracodawcy: Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 77
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 27.02.2018
Oferta pracy ważna do: 26.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
W zakresie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.). 1. Prowadzenie i udostępnianie Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w tym: - sprzedaż map ewidencyjnych, glebowych i sytuacyjno-wysokościowych, - przyjmowanie zgłoszeń robót od jednostek wykonawstwa geodezyjnego, - przygotowanie warunków technicznych, - utrzymanie w aktualnym stanie zasobu, - dbałość o estetykę i stan techniczny zasobu, - odnawianie zniszczonych materiałów. 2. Powszechna taksacja nieruchomości oraz opracowanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości (art. 7d, pkt.5). 3. Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (art.7d, pkt.6) - przyjmowanie zawiadomień o zniszczeniu znaków geodezyjnych, urządzeń zabezpieczających te znaki oraz budowli trangulacyjnych, ich uszkodzeniu, przemieszczaniu lub zagrażaniu przez nie bezpieczeństwu życia lub mienia (art.l5,ust.3), - przejecie w zarząd nieruchomości państwowych, wydzielonych w związku z usytuowaniem na nich znaków geodezyjnych, grawimetrycznych, magnetycznych urządzeń zabezpieczających te znaki i budowli triangulacyjnych (art.53).
Starostwo Powiatowe w Pajęcznie - 2017-06-01 - Pajęczno (łódzkie)
Monitorowanie i ewidencja systemu bezpieczeństwa i higieny żywności przy produkcji Kebabu, prowadzenie HACCP.
AKINTI Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Opalenica (wielkopolskie)
nadzór i praca w magazynie
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, praca: Sulmierzyce
Sklep Spożywczy i Przemysłowy Hurt-Detal, Export-Import, Usługi Transportowe Grażyna Borucka-Porębiak - 2017-11-27 - Sulmierzyce (wielkopolskie)
Sprawy kadrowe, kontakt z pracownikami firmy. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, przygotowywanie umów handlowych, realizacja planów sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Ostrówki (lubelskie)
mycie i dezynfekcja hal produkcyjnych
Impel Food Hygiene "Company" Sp-ka z o.o , Spółka Komandytowa - 2016-05-19 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Zapewnienie stabilności i regularności dostaw. Optymalizacja procesu zarządzania zapasem. Planowanie produkcji oraz monitorowanie wykonania planu.
"SCANAQUA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Ozorków (łódzkie)
jw.
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż telefoniczna, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedażowych, umawianie spotkań dla działu handlowego, doradztwo w zakresie sprzedawanego produktu/doradca klienta, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest prowizja
IDMK SP Z O.O. - 2016-09-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
Nadzowanie pracy przedstawicieli handlowych w poszczególnych krajach arabskich, sprawdzanie i raportowanie wyników sprzedaży, proponowanie i wdrażanie zmian mających na celu zwiększenie sprzedaży, analiza i raportowanie wyników.Praca na czas określony : 01.02.2018 - 31.01.2023Godzina zakończenia pracy : 16:00System wynagrodzenia : Wynagrodzenie miesięczne 2200 PLN + prowizjaMiejsce pracy: Wrocław, ul. Kwiska sala C
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzedaży, kontakt z klientami, zakupy materiałów produkcyjnych.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w branży budowlanej; znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo techniczne, kosztorysowanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami, fakturowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-08-08 - Gliwice (śląskie)
- Pozyskiwanie klientów, przedstawianie ofert. Praca w biurze oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office. Mile widziana znajomość systemów klasy MRP. Wymagana dobra znajomość min. jednego języka obcego na przykład języka angielskiego lub innego języka obcego. Wymagane umiejętności organizacyjne, interpersonalne, negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: baildonit (at) baildonit.com.pl
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Katowice (śląskie)
ustalanie procesów produkcyjnych, ustalanie planów produkcji, opracowanie kolejności zleceń
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Czaple (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
zgodne ze stanowiskiem; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2016-01-12 - Widzino (pomorskie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łódź (łódzkie)
degustacja w sklepie
kontakt przez OHP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
SZACOWANIE ILOŚCI ZAMAWIANEGO TOWARU, ZAMAWIANIE TOWARU, GOSPODARKA MAGAZYNOWA - PROWADZENIE MAGAZYNU, DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2016-10-14 - Rogoźnica (podkarpackie)
wykonywanie i obsługa prototypów urządzeń, nadzór nad prawidłowym działaniem urządzeń
E.G.G. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Wieszowa (śląskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA ROZWIJANIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BHP, UTRZYMYWANIE WŁAŚCIWYCH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI I POZYSKIWANIE NOWYCH. KLIENTEM DOCELOWYM SĄ FIRMY I INSTYTUCJE DLATEGO KONIECZNE JEST DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTEM BIZNESOWYM, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY BHP ORAZ WYSOKA MOTYWACJA I UPÓR W DĄŻENIU DO CELU.OFERUJEMY ATRAKCYJNY SYSTEM MOTYWACYJNY Z PROWIZJĄ OD REALIZOWANEJ SPRZEDAŻY ORAZ NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY (SAMOCHÓD, LAPTOP, TELEFON).
Dalimex sp. z o.o. - 2016-10-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesó związanych z eksportem produktów firmy. Bieżące monitorowanie rynku w poszukiwaniu potencjalnych zagranicznych klientów. Utrzymywanie kontaktów z kontrachentami w zakresie współpracy handlowej.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-11-29 - Cmolas (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, budowanie długotrwałych relacji handlowych, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie baz danych.
Poligrafia i Reklama AMIS ART - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
usługi prawne
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, sporządzanie listy wynagrodzeń
Szkoła Podstawowa nr 5 - 2017-05-17 - Zakopane (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Brzozów (podkarpackie)