SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI K/M Warszawa oferta pracy LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI K/M
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-07-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleje Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Opieka medyczna, premie miesięczne
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące. Umiejętności: znajomość pakietu MS Office. Doświadczenie: 1 miesiąc.Obowiązki: stały kontakt z klientem ( firmami zewnętrznymi i ich pracownikami) oraz lektorami, wystawianie rachunków/ faktur dla klientów, przygotowywanie umów dla lektorów, nadzorowanie grafików pracy i rozliczanie czasu pracy lektorów, zarządzanie bieżącą dokumentacją w oparciu o obowiązujące procedury, przygotowywanie zestawień oraz raportów, dbałość o dobry wizerunek firmy w ramach rzetelnej i zaangażowanej pracy w dziale, wykonywanie innych bieżących zadań administracyjnych w zależności od potrzeb Spółki.Zgłoszenia CV na adres e-mailowy: mblotko (at) lsg.edu.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy:
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Aleje Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Aleje Jerozolimskie
Numer budynku pracodawcy: 123A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.07.2018
Data dodania oferty pracy: 19.07.2018
Oferta pracy ważna do: 18.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów końcowych użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych pracowników/wsparcia IM; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System do dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Zabierzów (małopolskie)
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację procesu reklamacji Analiza i raportowanie ilości reklamacji Zlecanie wyceny usług serwisowych Zlecanie zamówień materiałów serwisowychWymagania: Znajomość języka francuskiego Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku międzynarodowym Stabilne zatrudnienie po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna) Możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
obsługa klientów firmy (pracodawca przewiduje premie uznaniowe)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Lębork (pomorskie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język włoski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
analizowanie wyników i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Puck (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżące rozliczanie przychodów i rozchodów materiałów użytych do produkcji, prawidłowa wycena zleceń, sumienność, rzetelność i terminowe rozliczanie się z powierzonych zdań.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej KRYZBYT sp. z o.o. - 2016-12-05 - Bieruń (śląskie)
Obsługa urządzeń laboratoryjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Żabno (małopolskie)
Osoba na tym stanowisku będzie wspierać administracyjnie zespół pracowników/podwykonawców w mobilnej wytwórni betonu i będzie odpowiedzialna za:oObsługę administracyjną biuraoObsługę klientów firmyoProwadzenie bieżącej administracjioAdministrowanie sprawami pracowniczymioRozliczanie faktur i kosztówoRaportowanie produkcji i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Rozwijanie sprzedaży u dotychczasowych klientów. Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach krajowych i zagranicznych(telefoniczne, mailowe, bezpośrednie). Badanie potrzeb potencjalnych klientów. Opracowywanie analiz i raportów. udział w szkoleniach organizowanych przez firmę. Współpraca dyrektorem działu w zapewnienia pełnej funkcjonalności działu. Udział w bieżących projektach realizowanych przez dział handlowy.
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2017-05-15 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; biegła znajomość języka francuskiego biegle w mowie i piśmie; obsługa komputera; prawo jazdy kat.B; kontakt z firmami francuskojęzycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MANDAM" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z Klientami. Dbanie o porządek na sali sprzedaży.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-01 - Racibórz (śląskie)
KONTROLOWANIE JAKOŚCI DOSTAW MATERIAŁÓW, PÓŁWYROBÓW I CZĘŚCI KOOPERACYJNYCH ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ I ZAMÓWIENIEM, ODBIÓR DETALI W CAŁYM CYKLU PRODUKCYJNYM ZGODNIE Z PLANEM I RYSUNKIEM, DOKONYWANIE ODBIORU JAKOŚCIOWEGO WEDŁUG OBOWIĄZUJĄCYCH DLA NICH WYMAGAŃ JAKOŚCIOWYCH ORAZ PRZEPROWADZANIE KONTROLI GOTOWYCH ELEMENTÓW I ICH SKŁADOWANIA ORAZ PRZYGOTOWANIA DO EKSPLOATACJI, PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH NARZĘDZI ORAZ PRZYRZĄDÓW KONTROLNO - POMIAROWYCH I BADAWCZYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZDAWCZO - ODBIORCZEJ, OPRACOWYWANIE SPRAWOZDAŃ POD WZGLĘDEM ILOŚCI I JAKOŚCI BRAKÓW, PROWADZENIE EWIDENCJI KONTROLI NARZĘDZI
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami. Praca przez około 50 godz. tygodniowo, dyspozycyjność w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
1. organizacja i koordynacja działań w ramach realizowanych projektów, zgodnie z treścią umowy oraz wniosku o dofinansowanie wg. "harmonogramu" działań i "szczegółowego budżetu"; 2. przygotowanie rozliczeń, wniosków o płatność oraz sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu w terminach wynikających z umowy o dofinansowanie oraz harmonogramu płatności; 3. poszukiwanie i rekrutacja wykładowców oraz podwykonawców dla realizacji działań edukacyjnych; 4. prowadzenie i archiwizacja pełnej dokumentacji prowadzonych działań; 5. realizacja działań promocyjnych związanych z wdrażanymi projektami; 6. prowadzenie ewidencji beneficjentów ostatecznych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Klęczany (podkarpackie)
Obsługa partnerów handlowych.
TOMALA SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-14 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
obsługa klientów zagranicznych
PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof - 2016-04-12 - Siedlec (małopolskie)
dział mięsny
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie magazynu materiałów biurowych; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach.Godziny pracy 7:45-15:45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Promocja i budowanie marki za pomocą Instalgramu, analiza rynku mediów społecznościowych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-06-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2016-01-11 - Płock (mazowieckie)
Promocja oferty i obsługa klientaWymagania konieczne:wykształcenie co najmniej średnie,mile widziane doświadczenie w działaniach marketingowych i obsłudze klienta.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Racibórz (śląskie)
- kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i merytorycznym,- kontrola i nadzór nad wydatkami w projektach,- bieżący kontakt z personelem projektu i koordynatorami w zakresie realizacji budżetów projektów i utrzymania dyscypliny budżetowej,- rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,- sporządzanie raportów i zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji,- prowadzenie ewidencji księgowej,- sporządzanie zestawień ZUS,- kontakt z instytucjami nadzorującymi realizację projektówOferujemy:Perspektywy rozwoju zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,pracę w młodym i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multi Sport).Kontakt z pracodawcą: m.jagiello (at) biuroewal.pl
EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa klienta zagranicznego,- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy: Cieplewo- Kontakt: telefoniczny 58-682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
KUBUŚ - 2017-09-27 - Cieplewo (pomorskie)