SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINASNOWYCH POWER I RPO Wrocław oferta pracy EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINASNOWYCH POWER I RPO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i merytorycznym,- kontrola i nadzór nad wydatkami w projektach,- bieżący kontakt z personelem projektu i koordynatorami w zakresie realizacji budżetów projektów i utrzymania dyscypliny budżetowej,- rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,- sporządzanie raportów i zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji,- prowadzenie ewidencji księgowej,- sporządzanie zestawień ZUS,- kontakt z instytucjami nadzorującymi realizację projektówOferujemy:Perspektywy rozwoju zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,pracę w młodym i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multi Sport).Kontakt z pracodawcą: m.jagiello (at) biuroewal.pl
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 34a, 50-306 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i merytorycznym,- kontrola i nadzór nad wydatkami w projektach,- bieżący kontakt z personelem projektu i koordynatorami w zakresie realizacji budżetów projektów i utrzymania dyscypliny budżetowej,- rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,- sporządzanie raportów i zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji,- prowadzenie ewidencji księgowej,- sporządzanie zestawień ZUS,- kontakt z instytucjami nadzorującymi realizację projektówOferujemy:Perspektywy rozwoju zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,pracę w młodym i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multi Sport).Kontakt z pracodawcą: m.jagiello (at) biuroewal.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINASNOWYCH POWER I RPO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Comarch Optima
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W SZCZEGÓŁNOŚCI WORD. EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy 1 rok w zakresie rozliczania projektów, obsługa Comarch Optima, biegła obsługa komputera Word i Excel- znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów dofinansowanych z EFS,- doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych z innych źródeł będzie dodatkowym atutem,- biegła obsługa komputera,- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, pozytywne nastawienie do życia i ludzi,- samodzielność i dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Strzegomska 206/208, 54-432 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 206
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.02.2017
Oferta pracy ważna do: 17.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
redagowanie strony internetowej oraz portali społecznościowych, monitorowanie stron związanych z działalnością kulturalną, monitorowanie programów MKiDN, opracowywanie oraz realizacja projektów kulturalnych, prawadzenie kasy, realizacja działań ststutowych centrum.
WOLBORSKIE CENTRUM KULTURY IM. ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO - 2017-01-20 - Wolbórz (łódzkie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
- NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOFALOWYCH KONTAKTÓW Z KLIENTAMI- BUDOWANIE RELACJI BIZNESOWYCH- SPORZĄDZANIE RAPORTÓW HANDLOWYCH- PRZYJMOWANIE WSTĘPNYCH ZAMÓWIEŃ OD KLIENTÓW, - ZAWIERANIE UMÓW O WSPÓŁPRACĘ Z KLIENTAMI
LEMARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Zator (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i wysyłanie ofert do klientów. Sprzedaż telefoniczna, bezpośrednia na miejscu w hotelu.Opieka podczas organizowanych wydarzeń w roli koordynatora.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Otwock (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
obchody nieruchomości pod katem wystepowania usterek,usuwanie usterek,dokonywanie napraw,wspólpraca z konserwatorami, koordynacja realizowanych zadan technicznych.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Księgowanie dokumentów: listy płac, korekt list płac, wyciągów bankowych(płacowych), DRA. Sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, karty zasiłkowe etc.), rozliczenie ZFŚS. Sporządzanie raportów i analiz personalnych, wspieranie działań związanych z procesami rekrutacji pracowników, wspieranie działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń. Miejsce wykonywania pracy: Gliwice.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)
-bezpośrednia sprzedaż samochodów w Salonie PEUGEOT,-aktywne pozyskiwanie klientów,-analiza potrzeb klientów,-prezentacja samochodów,-przeprowadzanie jazd próbnych,-budowanie pozytywnego wizerunku salonu i marki na rynku lokalnym godziny pracy: system równoważny czasu pracy
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa Klientów czeskich: realizacja zamówień handlowych, wystawianie dokumentów sprzedażowych (FVS, WZ, CMR), kontrola spływu należności, utzrymywanie dobrych kontaktów z Klientem. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piatku w Zarzeczu (woj. podkarpackie).
VOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-20 - Zarzecze (podkarpackie)
Przygotowanie kaw i napojów garących według określonych przepisów i wydawanie klientom. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca jednozmianowa: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali G
Piętka Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
kontraktowanie oferty produktowej zTurcją
NOWA ITAKA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Opole (opolskie)
planowanie zaopatrzenia materiałowego dla grupy wyrobów, zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców, monitorowanie zdolności produkcyjnych współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych, utrzymywanie bazy danych o dostawcach-utrzymywanie i rozwój systemu planowania zaopatrzenia -kontakt z dostawcami zewnętrznymi, mile widziana znajomośc systemu SAP
GENERAL ELECTRIC COMPANY POLSKA SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
j.w
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie przetargów, sporządzanie kalkulacji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ALKA Altamer Czesław, Kapusta Stanisław Spółka Jawna - 2018-03-22 - Świerczów (podkarpackie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
kompleksowa obsługa klientów, pracowników kontraktowych i stałych firm, odpowiedzialność za kontakt z menadżerami i wspracie w obszarze Contractors Payroll, obsługa i wsparcie ponad 8000 pracowników tymczasowych i kontraktowych, bliska współpraca z pozostałymi zespołami w celu sprawnej obsługi klientów, budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi, przestrzeganie przepisów regulujących zasady i formy wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji i statystyki wynagrodzeń oraz kontrola ich poziomu i struktury
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
•WDRAŻANIE I ROZWIJANIE NORM PN-EN 1090 ORAZ PN-EN ISO 3834•PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ•NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ PROWADZONYCH PRAC SPAWALNICZYCH•KONTROLA JAKOŚCI W TOKU REALIZACJI ROBÓT •PRZEPROWADZANIE BADAŃ WIZUALNYCH POWIERZCHNI ZŁĄCZY SPAWANYCH
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja elementów z kamienia naturalnego, kompozytu, konglomeratu i spieków kwarcowych przy użyciu urządzeń i maszyn kamieniarskich oraz montaż tych elementów
"COIK" S.C. Jerzy Strycharczyk, Agnieszka Dygas - 2016-01-25 - Sosnowiec (śląskie)
Zamawianie materiałów do wykonania planu produkcji, nadzór na terminową realizacją zamówień, analityka i sprawozdawczość, prowadzenie rozliczeń wewnętrznych.
ATLAS SP. Z O. O. - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:- realizacja strategii sprzedaży poza granicami kraju,- pozyskiwanie nowych klientów i przygotowanie rekomendacji dla nowych kierunków ekspansji,- rozwój sprzedaży poprzez poszerzenie oferty u klientów o kolejne produkty i grupy produktowe,- realizacja planów sprzedażowych,- monitorowanie należności klientów oraz podejmowanie akcji korygujących.Oferujemy:- rozwój zawodowy w prężnie rozwijającej się firmie,- udział w targach branżowych.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
Kompletowanie zapotrzebowania na materiały i sprzęt, kontakt z dostawcami w celu znalezienia najlepszej oferty zakupowej, koordynowanie procesu tworzenia zapytań ofertowych, negocjacje ramowych warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi, realizacja zamówień i stałe monitorowanie procesu współpracy z dostawcami, realizacja celów oszczędnościowych. Przeprowadzanie kalkulacji na podstawie projektu budowlanego. Planowanie trasy kierowcy, nadzór nas serwisami samochodów, rozliczanie kosztów transportu. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mail.
FOBUD SP. Z O.O. - 2016-04-28 - Marklowice (śląskie)
1.Prowadzenie biura/ punktu informacyjnego ŻLGD.2.Udzielanie podstawowych informacji na temat ŻLGD, funkcjonowania biura ŻLGD oraz władz ŻLGD.3.Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów, obejmującego udzielanie informacji dotyczących przedsięwzięć zaplanowanych w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność. 4.Realizacja działań w zakresie animacji lokalnej i współpracy przewidzianych w Planie komunikacji stanowiącym załącznik do Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność.5.Organizacja posiedzeń Rady, Komisji Rewizyjnej oraz Walnego Zebrania Członków.6.Wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków, Zarządu, Komisji Rewizyjnej oraz Rady.7.Realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora Biura. CV proszę przesłać na adres: j.glazewska (at) zulawskalgd.pl
Żuławska Lokalna Grupa Działania - 2016-10-14 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
kontakty z klientami, przyjmowanie zamówień
WIKTORIA PHU - 2016-11-30 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy a następnie ocena ich predyspozycji oraz stopnia zgodności prezentowanego przez nich doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Zakroczym (mazowieckie)