SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Świerczów oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ALKA Altamer Czesław, Kapusta Stanisław Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie przetargów, sporządzanie kalkulacji
Data publikacji: 2018-03-22
Lokalizacja: Świerczów (podkarpackie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ALKA Altamer Czesław, Kapusta Stanisław Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-100 Świerczów 128, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie przetargów, sporządzanie kalkulacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świerczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolbuszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kolbuszowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ALKA Altamer Czesław, Kapusta Stanisław Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Adres pracodawcy:
36-100 Świerczów 128, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony I lub II profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kolbuszowej w celu otrzymania skierowania na rozmowę kwalifikacyjną. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą: 17 2271985Rozmowy z pracodawcą w siedzibie firmy od godz. 09:00-11:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: kolbuszowski
Gmina pracodawcy: Kolbuszowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świerczów
Numer budynku pracodawcy: 128
Profil działalności pracodawcy: Produkcja i sprzedaż materacy, mebli.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.03.2018
Data dodania oferty pracy: 20.03.2018
Oferta pracy ważna do: 19.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat.B; podstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiego; umiejętnośc analitycznego myślenia, samodzielność odporność na stres; analizowanie wyników sprzedaży; przygotowywanie materiałów promocyjnych; wsparcie sprzedaży; monitorowanie i analizowanie rynku; współpraca z działami firmy; sporządzanie raportów okresowych; tworzenie strategii reklamowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Gliwice (śląskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2016-11-08 - Świdnica (dolnośląskie)
-
WOST S.A. - 2017-07-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie szkoleń specjalistycznych z zakresu pożarnictwa i ratownictwa, zajęcia teoretyczne i praktyczne, nadzór nad sprawnością techniczną sprzętu pożarniczego, udział w przedsięwzięciach szkoły specjalistów pożarnictwa.
13. Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2017-08-08 - Grupa (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
obsługa komputera, obsługa xero, achriwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Garbów (lubelskie)
prowadzenie spraw prawnych, sądowych, urzędowych, komorniczych na Ukrainie;
Kamieniarstwo, Zenon Kiszkiel, Strzegom - 2016-08-05 - Strzegom (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert, prace biurowe
BRAY INTERNATIONAL INC.(SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-24 - Oświęcim (małopolskie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktualnej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzędzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Żyrardów (mazowieckie)
udrażnianie i konserwacja kanalizacji ściekowej, deszczowej i drenażowej
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Chocznia (małopolskie)
- obsługa programu magazynowego WF- MAG (wz, Faktury) - obsługa sklepu internetowego - obsługa poczty elektronicznej - sprzedaż telefoniczna - przygotowanie ofert handlowych (power point) - mila znajomość branży rolno-spożywczej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wyrów (wielkopolskie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
specjalista ds pozyskiwania funduszy, praca biurowa, cały etat, 8-17, brutto 3200-możliwe dodatkowo wynagrodzenie prowizyjne, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
rozkładanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Będków (łódzkie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-07-06 - Racibórz (śląskie)
nadzór nad procesem sprzedaży w firmie, ofertowanie, przyjmowanie zamówień, wysyłka towaru, raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z dostawcami systemów informatycznych; Koordynowanie projektów i nadzorowanie ich realizacji z ramienia BPC GROUP.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale polskich i zagranicznych firm informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2700 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług. Wymagana znajomość rynku systemów informatycznych. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
Praca obejmująca całość czynności związanych z obsługą i administracją sprzętu komputerowego i systemów informatycznych wraz z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi. Projektowanie, utrzymywanie, rozbudowa stron internetowych i aplikacji mobilnych oraz utrzymywanie i modyfikacja istniejących aplikacji utworzonych na potrzeby Oddziałów, Sekretariatu, Uczeni.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2016-05-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe: brak wymagań; biegła znajomość jęz. niemieckiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z niemieckimi klientami, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, prowadzenie negocjacji handlowych w jęz. niemieckim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"GLIMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa telefonicznai e-mailowa hurtowni oraz bazy klientów, doradztwo techniczne
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Stare Babice (mazowieckie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 2020. Przygotowywanie opracowań,analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD. Prowadzenie procedury badania ceny,rozeznania rynku, przygotowywanie umów zwykonawcami. Monitoring realizacji umów i rozliczeń, Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych.Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia. Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków owsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innychwydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej, Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzeniegrantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych. Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzedaż usług izolacyjnych
PPHU "Andy" Izolacje Tekstylne Maciaszek Andrzej - 2017-09-13 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy powyżej 5 lat, prawo jazdy, obsługa komputera. Charakterystyka pracy: pozyskiwanie kientów, wyjazdy do klientów, dbanie o dobry wizerunek firmy, przygotowywanie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą osobisty oraz telefoniczny.
FHU BOSSY BEATA BOSY - 2018-08-31 - Rybnik (śląskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy, kontakt z klientem zagranicznym (handel wyrobami z marmuru)
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-05-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)