SPECJALISTA DS. PLANOWANIA, STATYSTYKI I ORGANIZACJI. Olsztyn oferta pracy Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA, STATYSTYKI I ORGANIZACJI.
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie magazynu materiałów biurowych; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach.Godziny pracy 7:45-15:45
Data publikacji: 2018-08-22
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie magazynu materiałów biurowych; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach.Godziny pracy 7:45-15:45
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2300zł. brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA, STATYSTYKI I ORGANIZACJI.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel do spraw statystyki i dziedzin pokrewnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie wyższe; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; doświadczenie minimum 2 lata w administracji publicznej; znajomość przepisów prawnych z zakresu księgowości, ustawy o rachunkowości, finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawWYMAGANIA DODATKOWE: łatwość nawiązywania kontaktów; znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; umiejętność obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomości obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel; zdolności interpersonalne; komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań; rzetelność i dokładność; umiejętność organizacji pracy; umiejętność radzenia sobie ze stresem; chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys/CV i list motywacyjny, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do: 29.08.2018 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-30/AO/2018".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Artyleryjska
Numer budynku pracodawcy: 3B
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel do spraw statystyki i dziedzin pokrewnych
Data dodania oferty pracy: 22.08.2018
Oferta pracy ważna do: 21.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZAPEWNIENIA WSZYSTKIM KLIENTOM WYSOKIEGO POZIOMU OBSŁUGI, ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, PREZENTACJA OFERTY, SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA, ZAKŁADANIE REZERWACJI W SYSTEMIE REZERWACYJNYM, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI FIRMY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE, WIEDZA TURYSTYCZNA, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W TURYSTYCE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB/I J.NIEMIECKIEGO;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 606428088
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ANGEL Angelika Gołaś - 2016-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Księgowanie na kontach z wykorzystaniem CDn Optima
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wypisywanie dokumentów sprzedażowych,obsługa klienta na hali, wprowadzaniezakupów, rozpatrywanie reklamacji,prowadzenie dokumentacji
"IKA" Kamiński Krzysztof - 2016-05-23 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Wykształcenie min. zawodowe lub średnie, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, prawo jazdy kat. "B", dobra obsługa komputera (umiejętność obsługi Pakietu MS Office: word, excel), dyspozycyjność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność kierowania ludźmi, chęć i gotowoścć do intensywnej pracy.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2016-08-05 - Racibórz (śląskie)
Brak danych
AGREMO Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Skarbimierz (opolskie)
Naliczanie wynagrodzeń w systemie kadrowo - płacowym ENOVA, obsługa programu PŁATNIK. Naliczanie składek ZUS, urlopów, wynagrodzeń chorobowych,płac kierowców w systemie TACHOSPEED. Naliczanie płacy minimalnej obowiązującej na terenie UE.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Brzesko (małopolskie)
przygotowanie dokumentów exportowych i importowych, tłumaczenie omów
EXPRAN Sp. z o. o. - 2015-12-03 - Morzywół (świętokrzyskie)
Obsługa sklepu internetowego - branża AGD, rozszerzenie sprzedaży na Ukrainę, monitorowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki, obsługa klinetów ukraińskojęzycznych.Praca w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00-22.00.
ELBIS Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników: prowadzenie akt osobowych; przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych; przygotowywanie innych dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy; ewidencja czasu pracy, rozliczanie nieobecności i urlopów; wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie list płac. Sporządzanie raportów oraz zestawień kadrowo-płącowych na potrzeby wewnętrzne firmy.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-02 - Wyszków (mazowieckie)
- kontrola jakości surowców, półproduktów oraz wyrobów gotowych - tworzenie dokumentacji jakościowej dla wyrobów gotowych - udział w postępowaniu reklamacyjnym wyrobów gotowych
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-27 - Albertów (śląskie)
wykonywanie zleconych prac biurowych, układanie i wpinanie dokumentów księgowych, weryfikacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
PRACA BIUROWA PRZY KOMPUTERZE, WPROWADZANIE DO SYSTEMU INFORMACJI DOT. WYWOZU I RODZAJU ODPADÓW, ANALIZA WYWIEZIONYCH RODZAJÓW ODPADÓW I WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW, PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA ŚRODOWISKO WINDOWS, PAKIET MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL II ZOFIA FRANECKA - 2016-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Budowanie dlugofalowych relacji oraz opieka nad klientami, przyjmowanie zamówień, przygotowanie ofert handlowych, przekazywanie klientom informacji dotyczących produktów wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Grójec (mazowieckie)
codzienna kontrola produktu gotowego, sporządzanie dziennych raportów, praca według ściśle okreslonych procedur
TAMA POLSKA Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Świdnica (dolnośląskie)
bieżące śledzenie na wszystkich komunikacyjnych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca w call center.
Poltel sp. z o.o. - 2017-02-10 - Lublin (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, zbieranie i prowadzenie dokumentacji, obowiązek szkoleń
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Sosnowiec (śląskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
GARDEN PRODUCTS. PL Piotr Gulczyński - 2017-03-31 - Kalisz (wielkopolskie)
Księgowanie faktur od dostawców,rozliczanie faktur z importu i eksportu,sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Leszno (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2016-11-03 - Gliwice (śląskie)
Praca stacjonarna, sprzedaż usług kurierskich przez telefon.Praca od poniedziałku do piątku od 08.00-16.00. Praca na okres próbny 2100 brutto + premia z możliwoącią przedłuzenia na czas nieokreślony.Praca w Myślenicach, ul. Gałczyńskiego 2a
MPARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-17 - Myślenice (małopolskie)
Koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych, wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy.
EUROKADRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami kluczowych firm i sporządzanie raportów z prowadzonej przez firmę działalności, wyszukiwanie partnerów.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Michałowice (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej
Przedsiębiorstwo Prod. Handlowo Usługowe Zalmet Sp. Jawna W.M.P. Zaleśkiewicz - 2016-10-03 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie informacji o potrzebach szkoleniowych.Przygotowywanie materiałów szkoleniowych: prezentacje, ćwiczenia, testy. Organizacja logistyczna szkoleń, prowadzenie negocjacji z poddostawcami.Współpraca w naborze na szkolenia.Prowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych na miejscu i wyjazdowych(Polska).Rozliczanie szkoleń. Praca w delegacji. Kontakt z pracodawcą najwcześniej od 23 stycznia b.r.
PAYTEL S.A. - 2017-01-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowywanie ofert dla klientów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur, obsługa klienta
RAWECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Rudna Mała (podkarpackie)
- nawiązywanie i utrzymywanie długofalowejwspółpracy z firmami branży farmaceutycznej,kosmetycznej, spożywczej, chemicznej,- sprzedaż produktów firmy (B2B),- udział w konferencjach, targach,- negocjacje z kluczowymi klientami.- realizacja planu i budżetu działu sprzedaży- sporządzanie ofert handlowych oraz nadzorowanieprocesu realizacji zamówień- udział w spotkaniach oraz prowadzenie negocjacjihandlowych z klientami- analiza rynku, pozyskiwanie nowych klientóworaz budowanie relacji biznesowych- koordynowanie działań marketingowych poprzezuczestnictwo w targach i prowadzenie kampaniipromocyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie całokształtu spraw organizacyjnych KKZ i Szkoły Zaocznej, prowadzenie dokumentacji personalnej słuchaczy, przyjmowanie interesantów i bezpośrednie załatwianie spraw bieżących.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
Brak danych
K-PLUS BIURO PROJEKTOWE - 2018-03-14 - Rzeszów (podkarpackie)