SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA PRADUKCJI - KONSTRUKTOR Rusinowo oferta pracy Przedsiębiorstwo Prod. Handlowo Usługowe Zalmet Sp. Jawna W.M.P. Zaleśkiewicz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA PRADUKCJI - KONSTRUKTOR
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej
Data publikacji: 2016-10-03
Lokalizacja: Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Prod. Handlowo Usługowe Zalmet Sp. Jawna W.M.P. Zaleśkiewicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-500 Rusinowo 35, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA PRADUKCJI - KONSTRUKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rusinowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rypiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rypin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KURS AUTOCAD
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Prod. Handlowo Usługowe Zalmet Sp. Jawna W.M.P. Zaleśkiewicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Adres pracodawcy:
87-500 Rusinowo 35, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: rypiński
Gmina pracodawcy: Rypin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rusinowo
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Data dodania oferty pracy: 03.10.2016
Oferta pracy ważna do: 03.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Chorzów (śląskie)
- dekretowanie dokumentów zakupowych,- zarządzanie danymi dostawców,- rejestrowanie i księgowanie faktur zakupowych, realizacja zakupu,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów,- planowanie zaopatrzenia w materiały biurowe niezbędne do działalności,- obsługa korespondencji i obiegu dokumentów,- przygotowywanie niestandardowych raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne Spółki,- bieżąca weryfikacja poprawności dokumentów ksiegowych z zapisami umów,- obsługa dokumentacji zwiazanej z zatrudnieniem pracownika, rozliczaniem czasu pracy, rozwiązywaniem stosunku pracy, zwolnieniami lekarskimi, zaświadczeniami lekarskimi, pozostałymi (m. in. środki BHP, odzież ochronna),- obsługa programów użytkowych spółki,- obsługa klienta
VEOLIA SZCZYTNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i przesyłek kurierskichEwidencja każdej korespondencji, opis fakturDbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji i sal konferencyjnychObsługa sekretariatu (łączenie rozmów telefonicznych, obsługa korespondencji e-mailowej itp., w tym w języku obcym)Przyjmowanie i obsługa spotkań z Kontrahentami (również zagranicznymi)Organizowanie podróży służbowych dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Częstochowa (śląskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DREMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Rudna Mała (podkarpackie)
zdobywanie i kontakt z dotychczasowym klientem; mile widziane doświadczenie w handlu; mile widziana znajomość j.angielskiego i rosyjskiego
CENTER-PLAST sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jemielnica (opolskie)
-Telefoniczna obsługa Klienta, Partnera Biznesowego FM Group;- Udzielanie informacji o aktualnych ofertach, promocjach firmy;- Koordynowanie zamówień na produkty;- Udzielanie informacji o procedurach, regulaminach programów motywacyjnych;- Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
FM GROUP POLSKA Artur Trawiński - 2017-03-07 - Strzeszów (dolnośląskie)
- współpraca z drukarniami, grafikami w tworzeniu materiałów promocyjnych, - redagowanie i opracowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych w celach promocyjnych, - kreowanie akcji marketingowych, - sporządzanie i interpretowanie analiz marketingowych, - monitorowanie i analiza bieżących trendów marketingowych oraz potrzeb rynkowych, - dbanie o jakość materiałów reklamowych. Po okresie próbnym - umowa o pracę na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) loombard.pl z dopiskiem MARKETING.
Gracja s.c. Charkowski Jacek, Charkowska Grażyna - 2016-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Sulęcin (lubuskie)
organizowanie spotkań z beneficjentami,doradztwo dla potencjalnych beneficjentówmonitoring aktów prawnych dotyczących PROWweryfikacja wniosków skłądanych przez beneficjentówwspółpraca z URZĘDEM MARSZAŁKOWSKIM - TORUŃ
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "TRZY DOLINY" - 2018-02-16 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
•realizacja procesu zakupów towarów zgodnie z założoną strategią Firmy,•poszukiwanie nowych dostawców komponentów,•kreowanie polityki handlowej firmy poprzez negocjowanie warunków zakupu i dostaw,•analiza stanów magazynowych,•budowanie trwałych relacji z dostawcami materiałów,•prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,•sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,•nadzór nad dokumentacją związaną z procesami zakupowymi ,•odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
Elbrox Henryka Bobińska Operator Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Przyjęcie towaru magazynowego, kompletowanie wysyłki, kontrola dostarczonych wyrobów poprzez sprawdzenie stanu ogólnego ilości, zgodności z dokumentami dostawy.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Łódź (łódzkie)
1.doradztwo zawodowe prowadzone indywidualnie i grupowo, w tym m.in.: wsparcie w zakresie wejścia/powrotu na rynek pracy, przeprowadzanie analizy predyspozycji zawodowych, opracowanie profili kompetencyjnych, diagnozowanie barier oraz trudności w znalezieniu zatrudnienia, wsparcie w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, spotkania z pracodawcami, wizyty studyjne u potencjalnych pracodawców, doradztwo w sprawie wyboru szkoły, 2.prowadzenie indywidualnej dokumentacji uczestników, 3.udział w pracach Interdyscyplinarnego Zespołu Wspierania Rodziny, 4.współpraca z pracownikiem socjalnym, oraz innymi specjalistami świadczącymi usługi społeczne na rzecz podopiecznych, 5.inne bieżące zadania związane z specyfiką stanowiska. Umowa od 01.10.2018 do 31.12.2020; godziny pracy: 7.30- 15.30; zadaniowy system czasu pracy
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W USTCE - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
Fryzjer damsko - męski. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - pt. 08.00 - 16.00, 10.00 - 18.00, sb. 08.00 - 16.00. Możliwość podjęcia pracy w niepełnym wymiarze etatu.
ZAKŁAD FRYZJERSKI DAMSKO-MĘSKI EWA WOJCIŃSKA - 2018-04-25 - Kaczory (wielkopolskie)
obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów z Polski i UE, współpraca z księgowością, realizacja budżetów, sprzedaż reklam i ogłoszeń, prowadzenie mediów społecznosciowych
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Ząbki (mazowieckie)
- Tworzenie fixletów; testowanie fixletów; analizowanie przekazanych do produkcji fixletów; konsultowanie zakresu technicznej specyfikacji; szkolenie developerów z języka relevance; tworzenie dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Informatyka / Nauki komputerowe i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe ponad 5 lat na podobnym stanowisku, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza dot.: tworzenia, testowania i analizy Fixletów; tworzenia odpowiedniej dokumentacji technicznej; Doskonała znajomość języka relevance. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka włoskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Katowice (śląskie)
analiza oraz organizacja operacji magazynowych i transportu wewnętrznego w celu uzyskania podwyższenia wydajności linii montażowych, ocena efektywności procesów logistycznych orazinicjowanie działań naprawczych, regularna komunikacja i współpraca z klientami ewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi, tworzenie stosownej dokumentacji i raportów, dobór technologii i procesu produkcyjnego do nowych produktów, aktywny udział w planowaniu izagwarantowaniu niezbędnych zasobów do realizacji zadań, zapewnienie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych oraz utrzymanie zakładanego poziomu odpadów produkcyjnych, zapewnienie właściwej obsady personelu w celu realizacji zaplanowanych prac.
"TOTAL-CHEM" Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Żory (śląskie)
serwis urządzeń fiskalnych, oprogramowania i sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Jerzykowo (wielkopolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp, przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie analiz stanu bhp, udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-04-03 - Chełm (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
- sprzedaż wyrobów węglowych,- wystawianie faktur,- pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Sosnowiec (śląskie)
ROZWÓJ RYNKU EKSPORTOWEGO W TYM NAWIĄZYWANIE, ORAZ UTRZYMANIE DOTYCHCZASOWYCH RELACJI Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI,PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I TWORZENIE NARZĘDZI WSPOMAGAJĄCYCH EKSPORT,KOORDYNOWANIE OBIEGU DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWO - LOGISTYCZNEJ,UDZIAŁ W BRANŻOWYCH WYDARZENIACH KRAJOWYCH ORAZ ZAGRANICZNYCH.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA VIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Krasne (podkarpackie)
realizacja wystaw zagranicznych (koordynacja), realizacja autorskich lub zleconych przez Dyrektora wystaw artystów z Polski (koordynacja), autorska realizacja programu edukacyjnego PGS, nawiązywania kontaktów artystycznych, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS w zakresie zadań statusowych, bieżąca współpraca z gł. specjalista ds. technicznychw zakresie bezpośredniej realizacji wystaw oraz programu edukacyjnego, współpraca przy realizacji wydawnict PGS, prowadzeniu rejestru zamówień publicznych w zakresie udzielanych zamówień konsultowanych każdorazowo z Dyrektorem PGS, systematyczne prowadzenie rozliczeń zakupów gotówkowych i pobranych na cel zaliczek.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2016-10-12 - Sopot (pomorskie)
jw.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KRULEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
-SZPACHLOWANIE I MALOWANIE ŚCIAN-UKŁADANIE PŁYTEK-BIAŁY MONTAŻ-UKŁADANIE PANELI-MONTAŻ DRZWI
FACILITY MANAGEMENT GO SP. Z O. O. - 2017-09-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przygotowanie materiałów wizerunkowych, reklamowych i informacyjnych, planowanie i tworzenie kampani marketingowych oraz organizacja event'ów, nadzór nad serwisem internetowym, pozyskiwanie nowych klientów i przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Mysłowice (śląskie)
Pisanie ofert, prowadzenie budżetu, dok. projektowa.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Monotorowanie potencjału klientów dla firmy. Przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji.
HELPLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Pruszków (mazowieckie)
sprzedaż bezpośrednia kosmetyków
kontakt przez OHP - 2018-08-02 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Przedstawianie ofert i pozyskiwanie zleceń w zakresie doradztwa gospodarczego podmiotom; analizowanie oraz doradzanie w zakresie efektywności i funkcjonowania struktur organizacyjnych podmiotu z punktu widzenia wykonywania przez niego zadań, jak i wykorzystania posiadanych zasobów ludzkich i materialnych; opracowywanie analiz, ekspertyz i strategii przydatnych do podejmowania decyzji w zakresie organizacji i funkcjonowania określonego badaniami podmiotu; analizowanie otoczenia firmy i zachodzących w nim zmian ekonomicznych, technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, prawnych i ekologicznych oraz ich wpływu na funkcjonowanie podmiotu; opracowywanie wniosków, wytycznych i raportów dotyczących zmian w otoczeniu firmy, a następnie przedstawienie ich zainteresowanym podmiotom.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kraków (małopolskie)