SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (J. ANGIELSKI) K/M Warszawa oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KRULEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (J. ANGIELSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-11-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KRULEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stanów Zjednoczonych 20A, 03-964 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (J. ANGIELSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne, administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa poczty elektronicznej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie pomaturalne/policealne; kierunek/specjalność: administracja; umiejętność obsługi poczty elektronicznej; umiejętność obsługi pakietu MS Office; 2 lata doświadczenia na stanowisku; podstawowa znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: prowadzenie bieżącej obsługi biura spółki; obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; współpraca z firmami kurierskimi; zapewnienie dostępu do materiałów biurowych; prowadzenie dokumentacji i ewidencji dokumentów finansowych spółki; archiwizacja dokumentacji; współpraca z działem projektowo-handlowym. Praca w godzinach: 08:00-16:00. Miejsce pracy: Warszawa-Praga-Południe. Zgłoszenia mailowe: info (at) krulen.com.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KRULEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
03-964 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.11.2017
Data dodania oferty pracy: 21.11.2017
Oferta pracy ważna do: 17.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- Praca na Punkcie Info Galerii Handlowej - Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- Rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- Praca w centrum Bydgoszczy- Elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21 oraz w wybrane weekendy
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie wszelkich prac technicznych i specjalistycznych związanych z remontami.Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Kraków (małopolskie)
Aktywne poszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, umawianie spotkań rekrutacyjnych i budowanie dobrych relacji z kandydatamiMiejsce wykonywnaia pracy: Wrocław, ul. Klecińska,Kontakt kandydatów z pracodawcą: 512 029 771, klimas.yoojin (at) gmail.comsala C
Yoo-Jin IMS Poland Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Szycie odzieży, praca na jedna zmiane od poniedziałku do piątku w godzianch 7-15
P.H.U. "BONA" Damian Spendel - 2017-09-26 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Siedlce (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta, kontakt telefoniczny z klientami, sprzedaż polis
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-10-27 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy pracach blacharskich i lakierniczych
ECO-CLEANING Tmosz Kowal - 2017-10-24 - Bochotnica-Kolonia (lubelskie)
przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Oława (dolnośląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-1/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-01-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie w handlu będzie dodatkowym atutem; obsługa komputera, w tym podstawowa znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego oraz edytora tekstów, umiejętność pracy w grupie, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność; zakres obowiązków: bieżąca obsługa Klienta, doradztwo, przygotowywanie ofert handlowych oraz ich realizacja, poprzez wysyłanie zamówień, fakturowanie; praca stacjonarna na jedną zmianę w renomowanym salonie podłóg i drzwi w Gliwicach;
GROSS GRZEGORZ WYLEŻUCH - 2017-05-31 - Gliwice (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Realizacja polityki marketingowej szkoły. Badanie rynku. Działania PR . Udział w eventach.
Fundacja MENSAM - 2018-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
prace ślusarskie
SEMPITERNUS POLSKA GRUPA INWESTYCYJNA DAWID ORPYCH nazwa skrócona: SEMPITERNUS PGI - 2017-04-27 - Zabrze (śląskie)
przygotowanie ofert handlowych oraz ofert przetargowych na podstawie wytycznych otrzymanych z Działu Sprzedażyprzyjmowanie i potwierdzanie zamówień klientówwprowadzanie zamówień do systemu operacyjnegoorganizacja wysyłki towarów, współpraca z firmami transportowymiwystawianie faktur oraz innych dokumentów wysyłkowych w obrocie krajowym i zagranicznymmonitorowanie stanu realizacji zamówień, współpraca z Działem Sprzedażyrealizacja Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania firmy w zakresie jakości i ochrony środowiska
Agmar S.A. - 2018-04-12 - Mielec (podkarpackie)
-bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny -zakup złomu aluminium-kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy-pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ - 2016-09-09 - Bobrek (małopolskie)
diagnozowanie problemow i potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszu,identyfikacja źródeł finansowania planowanych działań,analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania, przygotowywanie i skladanie wniosków o finansowanie łacznie z dokumentami towarzyszącymi, opracowywanie dokumentacji we współpracy ze spacjalistami różnych dziedzin,ocenianie skuteczności podjętych działań,opracowywanie materiałów tekstowych i przygotowywanie komunikacji marketingowej i medialnej, wdrażanie strategii marketingowej i PR, monitorowanie mediów internetowych i prasowych, organizacja eventów i akcji statutowych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, sprawdzenie ilościowe wydań i przyjęć, wystawianie dokumentacji
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Ziębice (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zabrze (śląskie)
Organizacja kursów zawodowych, promocja szkoły, prowadzenie dokumentacji dot. kursów zawodowych
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu - 2018-07-10 - Rawicz (wielkopolskie)
utrzymanie ciągłości procesu produkcyjnegopoprzez zapewnienia pelnej sprawności technicznej urzadzeń technologicznych, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert sprzedaniowych, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z klientem
WELET EUROPA Sp.Z.0.0. - 2016-12-12 - Maszewo (zachodniopomorskie)
planowanie, przygotowywanie organizacyjne i przeprowadzanie przeglądów technicznych budynków pod kątem potrzeb remontowych i komernacyjnych, stały nadzór nad pracami powierzonymi wykonawcom zewnętrznym, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich i wycen dokumentacji technicznej na potrzeby przetargów prac remontowych i komernacyjnych, odbiór dokumentacji powykonawczej, przygotowywanie sprawozdań, podejmowanie działań w przypadkach awarii, przygotowywanie postępowań przetargowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach :poniedziałek 8-18; wtorek-czwartek 8-16; piątek 8-14. CV można przesyłać poprzez e-mail , pocztą na adres Spółdzielni lub składać osobiście. Umowa na czas próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIASTOWIE - 2017-11-28 - Piastów (mazowieckie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Sosnowiec (śląskie)
kontakt zklientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Żyrardów (mazowieckie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami (wymagany język), sprzedaż, zaopatrzenie, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ DOTYCZĄCYCH PROMOCJI POWIERZONEGO PROJEKTU, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, STWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ FIRMOWĄ NA PORTALU FACEBOOK.PL, PROWADZENIE BLOGA ZAWIERAJĄCEGO INFORMACJE POWIĄZANE Z USŁUGAMI FIRMY, TWORZENIE NOTATEK PRASOWYCH I ICH PUBLIKOWANIE, REALIZACJA KAMPANII MARKETINGOWYCH, KONTAKT Z PRASĄ I BLOGERAMI, KONTAKT Z KLIENTAMI ZE STANÓW ZAJEDNOCZONYCH, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE O KIERUNKU POWIĄZANYM Z MARKETINGIEM, UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA I PROWADZENIA KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W AGENCJI REKLAMOWEJ NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z MEDIAMI LUB TWORZENIE KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO, J.ROSYJSKIEGO, J.UKRAIŃSKIEGO, J.POLSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)