SPECJALISTA DS. KREDYTÓW, NIERUCHOMOŚCI I UBEZPIECZEŃ Oława oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KREDYTÓW, NIERUCHOMOŚCI I UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów
Data publikacji: 2017-06-30
Lokalizacja: Oława (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KREDYTÓW, NIERUCHOMOŚCI I UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Adres pracodawcy:
3-go Maja 1, 55-200 Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, skierowanie z PUPKontakt: PHU Piotr Rządkowski, ul. Brzeska 13/1U, 55-200 Oława, tel. 602-448-610
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oławski
Gmina pracodawcy: Oława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oława
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 03.07.2017
Oferta pracy ważna do: 30.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie rocznych analiz BHP. Prowadzenie wstępnych szkoleń, opracowywanie ryzyka zawodowego, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola stanu bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Pomiechówek (mazowieckie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa komputera, urządzeń biurowych, rekrutacja kandydatów, prowadzenie rozmów telefonicznych.
Nowak Aleksander Good Job - 2016-06-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wykonywanie prac biurowych, administracyjnych związanych z siecią komputerową w firmie, dla bezrob. zarejestrowanych 30-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bobrówka (podkarpackie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kościan (wielkopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji szkoły. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Wykonywanie bieżących spraw kancelaryjnych i biurowych. Ewidencjonowanie pism przychodzących i wychodzących. Sporządzenie sprawozdań w zakresie tematyki szkolnej, GUS, SIO. Sporządzanie umów najmuPełnienie obowiązków kasjera. Prowadzenie dokumentacji kadrowych.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-12:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Doświadczenie w zawodzie 4 lata. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Obsługa maszyn biurowych i komputera. Umiejętność pracy w zespole. Chęć zdobywania wiedzy. Wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (32-258-83-14 w. 201) lub e-mail: sekretariat (at) tech8katowice.pl
Technikum nr 8 - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-10-25 - Opole (opolskie)
Opis stanowiska:- kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalnym i rachunkowym, - dekretacja i księgowanie dokumentów (zakupowych, kasowych, bankowych i innych), - rozliczanie i kontrola kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami, - comiesięczna weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych, - sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS, - sporządzanie comiesięcznie deklaracji PFRON, - sporządzanie sprawozdań Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ, - rozliczanie delegacji służbowych, - współudział w procesach przygotowawczych do sporządzania sprawozdań okresowych, - wsparcie w procesie kalkulacji kosztów spektakli, - współpraca z innymi działami instytucji. Oferujemy:- interesującą pracę w renomowanej instytucji artystycznej, - możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych, - pakiet socjalny, - zatrudnienie w ramach umowy o pracę. Proponowana stawka wynagrodzenia zasadniczego minimum 2.800 zł. plus maksymalnie 20% dodatku za wysługę lat.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds obsługi klienta zagranicznego
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kontrolowanie przestrzegania procedur utrzymania jakości w całym procesie technologicznym. Współdziałanie z głównym technologiem w utrzymaniu standardu jakościowego produktów gotowych. Wymagana znajomość procedur i przepisów, dotyczących bezpieczeństwa żywnośi i przepisów związanych z konrolą jakości w przemyśle spożywczym. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
DROP S. A. - 2017-11-02 - Kępno (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzedaż towarów i paliw, układanie towarów, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Kończyce Małe (śląskie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji wypłat zasiłków rodzinnych i chorobowych rozliczanych z ZUS, ponoszenie odpowiedzialności za obliczanie i wypłatę podatku od wynagrodzeń oraz rozliczanie z Urzędem Skarbowym, prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników oraz kart rozliczeń podatkowych, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdania SIO zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaopatrywanie szkoły w drobny sprzęt, pomoce dydaktyczne, środki czystości, niezbędne urządzenia do konserwacji oraz wyposażenie apteczek szkolnych, sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym, prowadzenie rejestu aktualnych książeczek zdrowia oraz badań okresowych prawcowników szkoły, prowadzenie podręcznego magazynu środków czystości, prowadzenie kartotek ilościowych środków czystości, papieru ksero oraz sprzętu do konserwacji, udział w komisji kasacyjnej i sporządzanie protokołu kasacji, rozliczanie odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników szkoły, prowadzenie ewidencji kluczy i kart do pokoju nauczycielskiego, systematyczne monitorowanie zmian w prawie w zakresie uzwględniającym specyfikę jednostki budżetowej- szkoły
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2016-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów w biurze podróży, wykonywanie prac biurowych, obsługa korespondencji elektronicznej, przygotowywanie ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)
szczsegóły bna stronie www.zdp.ostróda.pl w zakladce ogłoszenia o prace
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie - 2017-02-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Nysa (opolskie)
sprzedaż reklam, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, ofert, udział w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL Anna Kotlicka - 2016-08-30 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)
jw.
INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2017-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-04-24 - Gdynia (pomorskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Puławy (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Białystok (podlaskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z włoskojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka włoskiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu bełchatowskiego, obsługa klientów-reklamodawców w zakresie zamieszczania reklam w gazetach, przedstawienie klientom ofert handlowych, przyjmowanie ogłoszeń drobnych, raportowanie swoich działań handlowych (zgodnie z programem stażu)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Bełchatów (łódzkie)
operator do obsługi stacji osuszania pojazdów- model ISQ
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Otwock (mazowieckie)
Wykonywanie zadań zamknięcia dziennego/miesięcznego w sposób efektywny i staranny, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez klienta w nawiązaniu do Warunków Zlecenia, Standardów Proceduralnych, lokalnych regulacji oraz przepisów prawnych; Procesowanie zadań w sposób dokładny oraz zgodny z harmonogramem (Dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie/półrocznie/rocznie); Wykonywanie zadań opisanych w Standardach Proceduralnych (SP) w ramach obowiązków i z uwzględnieniem kalendarza MEC; Przygotowywanie raportów zgodnie z Standardami Proceduralnymi i harmonogramem (dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie); Publikowanie standardowych, niestandardowych, powtarzających się i nietypowych wpisów do dzienników dla przypisanych podmiotów; zapewnianie, że każdy wpis zostało prawidłowo wykonany - w razie konieczności stosowanie działań korygujących; zapewnienie, że każdy wpis jest wykonywany zgodnie z harmonogramem określonym w SP; utrzymywanie dokumentacji uzupełniającej i komunikowanie się, gdy transakcje są księgowane w sposób określony w SP; utrzymywanie dzienników i trackerów, które umożliwiają realizację transakcji; Zapewnienie, że konta zawieszone dla przypisanych podmiotów są rozliczane przez EOM w stosownych przypadkach; Aktualizowanie kont KG (Księgi Głównej) do księgi pomocniczej, zgodnie ze wzorem konta, w tym przygotowywanie i przeglądanie kont zgodnie z harmonogramem; identyfikowanie problemów i możliwości poprawy procesu uzgadniania kont w KG; sprawdzanie danych podstawowych kont i korygowanie w przypadku wystąpienia błędów; Właściwe i terminowe rozwiązywanie zapytań Klientów; Eskalowanie zapytań/problemów/błędów według dostępnego harmonogramu oraz wytycznych; Utrzymywanie koncentracji klienta i postępowanie zgodnie z formalnymi zasadami komunikacji z klientem; Przekazywanie wszystkich istotnych informacji i zapytań do odpowiednich zespołów; Obsługa i monitorowanie komunikacji elektronicznej w uzgodnionych terminach oraz w odniesieniu do etykiety e-mailowej i zasad biznesowych; Komunikowanie się w powyższym zakresie w językach tureckim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)