SPECJALISTA DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ (GENERAL ACCOUNTING SPECIALIST) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ (GENERAL ACCOUNTING SPECIALIST)
Wynagrodzenie: od 5 100 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie zadań zamknięcia dziennego/miesięcznego w sposób efektywny i staranny, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez klienta w nawiązaniu do Warunków Zlecenia, Standardów Proceduralnych, lokalnych regulacji oraz przepisów prawnych; Procesowanie zadań w sposób dokładny oraz zgodny z harmonogramem (Dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie/półrocznie/rocznie); Wykonywanie zadań opisanych w Standardach Proceduralnych (SP) w ramach obowiązków i z uwzględnieniem kalendarza MEC; Przygotowywanie raportów zgodnie z Standardami Proceduralnymi i harmonogramem (dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie); Publikowanie standardowych, niestandardowych, powtarzających się i nietypowych wpisów do dzienników dla przypisanych podmiotów; zapewnianie, że każdy wpis zostało prawidłowo wykonany - w razie konieczności stosowanie działań korygujących; zapewnienie, że każdy wpis jest wykonywany zgodnie z harmonogramem określonym w SP; utrzymywanie dokumentacji uzupełniającej i komunikowanie się, gdy transakcje są księgowane w sposób określony w SP; utrzymywanie dzienników i trackerów, które umożliwiają realizację transakcji; Zapewnienie, że konta zawieszone dla przypisanych podmiotów są rozliczane przez EOM w stosownych przypadkach; Aktualizowanie kont KG (Księgi Głównej) do księgi pomocniczej, zgodnie ze wzorem konta, w tym przygotowywanie i przeglądanie kont zgodnie z harmonogramem; identyfikowanie problemów i możliwości poprawy procesu uzgadniania kont w KG; sprawdzanie danych podstawowych kont i korygowanie w przypadku wystąpienia błędów; Właściwe i terminowe rozwiązywanie zapytań Klientów; Eskalowanie zapytań/problemów/błędów według dostępnego harmonogramu oraz wytycznych; Utrzymywanie koncentracji klienta i postępowanie zgodnie z formalnymi zasadami komunikacji z klientem; Przekazywanie wszystkich istotnych informacji i zapytań do odpowiednich zespołów; Obsługa i monitorowanie komunikacji elektronicznej w uzgodnionych terminach oraz w odniesieniu do etykiety e-mailowej i zasad biznesowych; Komunikowanie się w powyższym zakresie w językach tureckim i angielskim.
Data publikacji: 2017-09-29
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań zamknięcia dziennego/miesięcznego w sposób efektywny i staranny, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez klienta w nawiązaniu do Warunków Zlecenia, Standardów Proceduralnych, lokalnych regulacji oraz przepisów prawnych; Procesowanie zadań w sposób dokładny oraz zgodny z harmonogramem (Dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie/półrocznie/rocznie); Wykonywanie zadań opisanych w Standardach Proceduralnych (SP) w ramach obowiązków i z uwzględnieniem kalendarza MEC; Przygotowywanie raportów zgodnie z Standardami Proceduralnymi i harmonogramem (dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie); Publikowanie standardowych, niestandardowych, powtarzających się i nietypowych wpisów do dzienników dla przypisanych podmiotów; zapewnianie, że każdy wpis zostało prawidłowo wykonany - w razie konieczności stosowanie działań korygujących; zapewnienie, że każdy wpis jest wykonywany zgodnie z harmonogramem określonym w SP; utrzymywanie dokumentacji uzupełniającej i komunikowanie się, gdy transakcje są księgowane w sposób określony w SP; utrzymywanie dzienników i trackerów, które umożliwiają realizację transakcji; Zapewnienie, że konta zawieszone dla przypisanych podmiotów są rozliczane przez EOM w stosownych przypadkach; Aktualizowanie kont KG (Księgi Głównej) do księgi pomocniczej, zgodnie ze wzorem konta, w tym przygotowywanie i przeglądanie kont zgodnie z harmonogramem; identyfikowanie problemów i możliwości poprawy procesu uzgadniania kont w KG; sprawdzanie danych podstawowych kont i korygowanie w przypadku wystąpienia błędów; Właściwe i terminowe rozwiązywanie zapytań Klientów; Eskalowanie zapytań/problemów/błędów według dostępnego harmonogramu oraz wytycznych; Utrzymywanie koncentracji klienta i postępowanie zgodnie z formalnymi zasadami komunikacji z klientem; Przekazywanie wszystkich istotnych informacji i zapytań do odpowiednich zespołów; Obsługa i monitorowanie komunikacji elektronicznej w uzgodnionych terminach oraz w odniesieniu do etykiety e-mailowej i zasad biznesowych; Komunikowanie się w powyższym zakresie w językach tureckim i angielskim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ (GENERAL ACCOUNTING SPECIALIST)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
turecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1-2 lata na podobnym stanowisku w zakresie rachunkowości, w środowisku międzynarodowym Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i raportowania finansowego, łącznie z odpowiednimi regulacjami; Wiedza dot. codziennych czynności księgowych, w tym: księgowanie poleceń księgowań, uzgodnienia kont, wyjaśnianie niezgodności, czynności dot. raportowania, procedury fakturowania, sprawdzanie kont pod kątem poprawności księgowań, przygotowywanie dokumentacji audytowej; Dobra znajomość procedur finansowych i księgowych; Znajomość obsługi systemów i narzędzi księgowych oraz b. dobra pakietu MsOffice; Znajomość pracy na platformie Share Point, Doskonałe umiejętności komunikacji oraz wielozadaniowość;Bardzo dobra znajomość języków obcych tj, angielskiego i tureckiego w tym słownictwo finansowe i biznesowe.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 29.09.2017
Oferta pracy ważna do: 13.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatuprowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Zakładuczynny udział w przygotowaniu wizyty gościbudowanie odpowiedniego wizerunku firmyredagowanie pism ,przygotowywanie bieżącej dokumentacji ,zestawieńkontakt z prawnikiem firmy w sprawie sporządzania umów oraz uzyskiwanie i przekazywanie informacji pracownikom w sprawach konsultacji związanych z przepisami prawazapewnianie płynnego przepływu informacji oraz korespondencji między siedzibami firmorganizacja wyjazdów służbowych, spotkańopieka nad dokumentacja firmyorganizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biuraprzesyłki kurierskieobsługa kasy zakładowejrejestracja faktur w systemie elektronicznego obiegu dokumentów
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-04 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
SPAWANIE, KONSERWACJA i UTRZYMANIE W SPRAWNOŚCI MASZYN I URZĄDZEŃ.
"GRYF-WET" Andrzej Oreńczak - 2016-08-10 - Goleniów (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie partnerów biznesowych; budowa relacji biznesowych; rozwój biznesu w ramach chińskiego rynku nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Czarny Las (mazowieckie)
Montaż reklam. Praca na terenie całej Polski.
P.W. IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-05 - Kalisz (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Lublin (lubelskie)
praca z dziećmi z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Dąbrowskiej w Gryfinie - 2018-08-24 - Gryfino (zachodniopomorskie)
prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie strategii i metody sprzedaży, branża odziezowa i obuwniczapraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA UMÓW O ROBOTY BUDOWLANE, OBSŁUGA INWESTORÓW I PODWYKONAWCÓW W ZAKRESIE ZLECEŃ, UMÓW ANEKSÓW, DBANIE O WYSOKI POZIOM KOMUNIKACJIWMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE PRAWNICZE), UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI KOMPUTERA, PRACY W ZESPOLE, PRACY POD PRESJĄ CZASU, RADZENIE SOBIE W SYTUACJACH STRESOWYCH, BARDZO DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, POSIADANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, JĘZYK ANGIELSKI LUB JĘZYK NIEMIECKI
FHU MULTI PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S. K. - 2018-02-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-02-21 - Leszno (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
- uzgodnienia w zakresie prowadzenia inwestycji deweloperskiej ze strony inwestora, w tym uzgodnienia z wykonawcą oraz projektantem- analiza rynku w celu pozyskiwania nieruchomości pod inwestycje deweloperskie,- analiza nieruchomości pod względem możliwości wykonania inwestycji deweloperskiej, w tym uzyskiwanie warunków z urzędów oraz operatorów sieci uzbrojenia,- analiza dokumentacji projektowej i współpraca w biurem projektowym pod kątem jej optymalizacji dla celów inwestycji dew.- bieżąca obsługa techniczna inwestycji dew. ze strony inwestora w trakcie i po realizacji (serwis gwarancyjny)- bieżąca obsługa sprzedaży deweloperskiej (obsługa klientów, przygotowywanie i podpisywanie umów sprzedaży)
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-08-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wyksz. wyższe lub średnie handlowe, doświadczenie na ww stanowisku, mile widziane doświadczenie w branży meblarskiej (meble dziecięce), komunikatywność, umiejętność budowania relacji biznesowych, nastawienie na realizację celów, prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego i/lub rosyjskiego;poszukiwanie i obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych itp.
LITEX PROMO Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych. Prowadzenie akt osobowych.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość zagadnień kadrowo - płacowych. Mile widziana znajomość programu ENOVA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie długofalowych i stałych relacji z klientami, realizacja zmówień, zawieranie umów, raportowanie, monitoring rynku i analiza konkurencji, uczestnictwo w wystawach i imprezach targowych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto + premia sprzedażowa + ubezpieczenie zdrowotne + pakiet socjalny
Zakłady Ceramiczne Bolesławiec Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
dokonywanie pomiarów detali produkowanych w firmie
ELEKTROCARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Rekrutacja pracowników z Nepalu
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Łódź (łódzkie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja i selekcja pracowników. Praca w Krakowie + delegacje do innych państw (Rosja, Białoruś, Ukraina).
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)
- realizacja strategii zakupowej firmy- sprawdzanie dokumentacji zakupowej - kontaktowanie się z dostawcami zagranicznymi, wystawianie zamówień.
Bayer Sp. z o.o. - 2019-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wprowadzanie faktur sprzedażowych, wprowadzanie faktur zakupowych, prowadzenie dokumentacji magazynowo-handlowej, tworzenie raportów i zestawień dla potrzeb przełożonych.
SOFTINELKA Sp. z o. o. - 2016-05-20 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
prowadzenie kadr i płac
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Sosnowiec (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, prowadzenie aktywnej sprzedaży oferty deweloperskiej, opracowywanie biznes planów, wyszukiwanie funduszy unijnych, rozliczanie środków unijnych, poszukiwanie i analiza różnych form pozyskiwania gotówki, kredyty, fundusze inwestycyjne, private equlity, venture capital, inwestorzy prywatni.
Dorbud S.A. - 2017-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż produktów z oferty banku, dbanie o wysoki poziom obsługi, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
Bogusława Blichowska Centrum Szkolenia Marketingowego "Ekspert" - 2018-07-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
1. generowanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,2. bieżące weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrzędnej projektów i planów finansowych, harmonogramów i zapotrzebowań na środki budżetowe, wniosków o decyzje budżetowe oraz sprawozdań budżetowych i finansowych z poziomu dysponenta II stopnia w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR,3. weryfikowanie, kompletowanie i przekazywanie do jednostki nadrzędnej budżetów jednostek w układzie zadaniowym,4. gromadzenie i wstępną weryfikację pod względem formalnym i rachunkowym, danych liczbowych zawartych w sprawozdawczości finansowej podległych jednostek,5. sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z obszaru Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, 6. realizację uprawnień jednostki nadzorującej, wynikające z treści rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, dotyczące kontroli merytorycznej prawidłowości złożonych sprawozdań finansowych podległych jednostek,7. realizację zapisów ustawy o finansach publicznych oraz obowiązujących procedur w zakresie kontroli finansowo-gospodarczych w Prokuraturze Regionalnej i w podległych jednostkach,8. przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo - gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,9. przeprowadzanie kontroli finansowo - gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych w podległych prokuraturach,10. gromadzenie i wstępne opracowywanie danych analitycznych uzyskanych z podległych jednostek dla potrzeb informacji łącznych,11. wykonywanie analiz ekonomiczno - finansowych zlecanych przez przełożonych lub organ nadrzędny. Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzonego w opraciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzaniu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej. Termin składania zgłoszeń - 19 lipca 2019 r.Termin i miejsce przeprowadzania konkursu : I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r. Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu.Wymagane dokumenty: 1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu,8. dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska. Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce poczty operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikację na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz BIP. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisji przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminiem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kartuzy (pomorskie)
- Kontrola jakości realizacji produkcji, międzyoperacyjna i końcowa (zgodność wymiarowa, jakość spoin, jakość powłok antykorozyjnych, zgodność z wymaganiami klienta); - Przygotowanie dokumentówkontroli jakości; - Utrzymanie kontaktów z klientami w zakresie jakości produkcji i terminowości wykonania; - Akceptacja i przygotowanie dla produkcji dokumentacji technicznej otrzymanej od klienta.Praca od 8-16.
MODERN METAL Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Opole (opolskie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-08-08 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa,utrzymywanie relacji z klientami , przygotowywanie ofert, praca od poniedziałku do piatku w godz. 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA TECHNICZNEGO I USŁUG INVEST-SUPPORT JACEK SMOKOWSKI - 2018-01-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- konfekcjonowanie herbatek konopnych firmy India Cosmetics;- konfekcjonowanie próbek kosmetyków;- przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz ich redagowanie;- konwersja tekstów polsko-ukraińskich zarówno ich tłumaczenie (z języka polskiego na język ukraiński oraz z ukraińskiego na polski), jak i redagowanie ich pod względem stylistycznym
India Cosmetics spółka z o.o. - 2019-05-20 - Poznań (wielkopolskie)