SPECJALISTA DS. POMIARÓW W DZIALE JAKOŚCI I LABORATORIUM Tarnowskie Góry oferta pracy ELEKTROCARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POMIARÓW W DZIALE JAKOŚCI I LABORATORIUM
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: dokonywanie pomiarów detali produkowanych w firmie
Data publikacji: 2017-04-21
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: ELEKTROCARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czarnohucka 10, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dokonywanie pomiarów detali produkowanych w firmie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. POMIARÓW W DZIALE JAKOŚCI I LABORATORIUM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik metrolog
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik metrolog (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana znajomość normy ISO 9001, ISOTS 16949, obsługa mikroskopu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
ELEKTROCARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Czarnohucka 10, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Czarnohucka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
produkcja wyposażenia elektrycznego i elektronicznego do pojazdów silnikowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik metrolog
Data dodania oferty pracy: 21.04.2017
Oferta pracy ważna do: 20.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa programu magazynowo - księgowegowprowadzanie i wystawianie fakturprowadzenie akt pracowniczychprzygotowywanie dokumentów dla księgowej
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Boguchwała (podkarpackie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rosji i rynku wschodniego
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Gdynia (pomorskie)
Rozbiór i wykrawanie mięsa. Praca w różnych lokalizacjach, wyjazdy do Olsztyna i Lublina. Możliwe zakwaterowanie.Kontakt z pracodawcą e-mail.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie w zakresie zakupów; znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2; prawo jazdy kat. B; umiejętność radzenia sobie z trudnymi pytaniami i obiekcjami klientów; Zakres obowiązków: rozbudowywanie baz dostawców poprzez aktywne jej wyszukiwanie, uczestnictwo w spotkaniach biznesowych z dostawcami zróżnicowanych komponentów, negocjowanie warunków handlowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Gliwice (śląskie)
Instalacje elektryczne, znajomość czytania projektów technicznych
E-SMART-Instalacje Elektryczne i Teletechniczne Krzysztof Mieszało - 2016-02-12 - Miedzna (mazowieckie)
Obsługa administracyjna i logistyczna biura projektu, obsługa Beneficjentów, zarządzanie korespondencją, wsparcie w realizacji zadań zgodnie z wyznaczonymi harmonogramami w projektach, przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnych oraz rekrutacji uczestników projektu, organizacja szkoleń i obsługa szkoleń dla uczestników projektu (wynajem sal, organizacja cateringu, przygotowywanie materiałów), organizacja dodatkowych form wsparcia takich jak: doradztwa, staży, pośrednictwa pracy dla uczestników projektu, weryfikacji poprawności dokumentacji uczestników projektu, stały kontakt z uczestnikami projektów, trenerami, szkoleniowcami, doradcami zawodowymi, nadzór nad prowadzonymi formami wsparcia.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Nysa (opolskie)
w zakresie stanowiska
P.H.U.P. Duet w Człuchowie Sp. J. J. Kucharska i H. Kaszuba - 2016-04-15 - Człuchów (pomorskie)
Księgowanie operacji gospodarczych, rejestrów kasowych, ewidencja środków trwałych. Rozliczanie i uzgadnianie kont, inne prace zlecone przez przełożonego, praca w godz. 7-15
Strunobet-Migacz Sp. z o.o - 2017-12-28 - Lewin Brzeski (opolskie)
Wykonywanie prac na maszynach do produkcji etykiet, przyjmowanie towaru, wysyłanie towaru, kontrola stanu magazynowego, pakowanie.
JANTAR SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa Klientów, przyjmowanie zleceń, wydawanie zleceń, informowanie o kosztach zleceń, rozliczanie zleceń, przygotowywanie paczek do wysyłki
POLOK Sp. z o. o. - 2016-05-05 - Gliwice (śląskie)
Wewnętrzny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
kontakt przez PUP - 2018-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie telefonicznych zamówień od klientów, odbieranie towaru od dostawców, wykładanie towaru na półki, fakturowanie klientów. Wymagana miła aparycja, umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK SZOSTAK FRANCISZEK - 2017-02-06 - Stanowice (śląskie)
Metrix Metal Sp. z o.o. Tczewzatrudni:SPECJALISTĘ DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKAWymagania :- Wykształcenie wyższe kierunkowe,- Praktyczna znajomość przepisów i zagadnień z zakresu ochrony środowiska i BHP,- Znajomość wamgań normy ISO 14001,- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane,- Umiejętność pracy w zespole,- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,- Dobra znajomość pakietu MS Office,- Dobra znajomość języka angielskiego.Oferujemy:- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizację, poczucie bezpieczeństwa,- Stałe, terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),- Dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- Uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- Bogaty pakiet socjalny: bilety do kina, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-10-17 - Tczew (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie bieżącej ewidencji opakowań zwrotnych oraz palet, ustalenie aktualnego salda opakowań zwrotnych oraz palet z kontrahentami, organizacja zwrotów opakowań oraz palet od klientów, pilnowanie kompletności dokumentacji związanej z opakowaniami oraz paletami, poszukiwanie najkorzystniejszych rozwiazań w gospodarce opakowaniami oraz prace na ciągłym doskonaleniem procesu, inwentaryzacja opakowań.Pracodawca oferuje:- stabilną pracę w rozwijającej się firmie produkcyjnej,- atrakcyjne wynagrodzenie,- szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych, w tym opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do MultiSport.Kontakt pracodawcą osobisty lub telefoniczny 23 306 70 00 wew. 731, 726 w godz. 08.00-16.00 lub wysyłanie CV ( z dopiskiem PRACA) na adres e-mail: rekrutacja (at) primavega.com
Grupa Producentów Warzyw PRIMAVEGA Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
Pełna obsługa kadrowa, w tym przygotowywanie umów o pracę oraz sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Współpraca z Zarządem oraz Kadrą Zarządzającą w zakresie analizy potrzeb rekrutacyjnych, prowadzanie procesów rekrutacji pracowników różnego szczebla, w tym kierowniczego. Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych. Terminowe sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie. Prowadzenie i nadzór nad systemem ewidencji czasu pracy, bieżąca aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie, wystawianie wszelkich zaświadczeń pracowniczych.Sporządzanie zestawień kadrowych i płacowych na polecenie przełożonego. Koordynowanie przepływu dokumentów pomiędzy pracodawcą a pracownikiem. Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( PIP, ZUS, GUS, Urząd Pracy ) oraz służbami księgowymi, prawnymi i BHP Pracodawcy.
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Nysa (opolskie)
Rekrutacja pracowników z branży IT
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
- OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO - PRZYGOTOWYWANIE UMÓW- TROSKA O WYSOKĄ JAKOŚĆ REALIZOWANYCH USŁUG - UDZIAŁ W SPOTKANIACH BIZNESOWYCH
TMS AUDIT - 2017-06-05 - Trzebownisko (podkarpackie)
przyjmowanie zamówień od klientów; rejestrowanie ich w systemie komputerowym Rekord; logistyczna obsługa zamówień: pilotowanie wykonania zamówień klientów, organizacja wysyłek, wystawianie faktur i innych dokumentów wysyłkowych, współpraca z klientem, korespondencja, tłumaczenie i prowadzenie korespondencji handlowej
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zamawianie komponentów niezbędnych do utrzymania produkcji, weryfikacja planu produkcyjnego, kontakt z dostawcami oraz klientami, sprzedaż komponentów i produktów, sporządzanie raportów i zestawień, prowadzenie inwentaryzacji
SAMWHA POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-23 - Mława (mazowieckie)
- Zapewnianie obsługi transakcji zgodnie z obowiązującymi standardami, - Obsługa zapytań klientów w sposób profesjonalny oraz w wyznaczonych ramach czasowych, - Kontaktowanie się ze sprzedawcami i dostawcami informacji w określonych przypadkach, - Rejestrowanie problemów (dot. IT, dostawców informacji) i ich eskalowanie w razie potrzeby, - Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę w ramach umowy oraz obowiązujących regulacji prawnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie danych do portali towarzystw ubezpieczeniowych- przeliczanie, przygotowywanie kalkulacji polisy ubezpieczeniowej- rozmowa z klientem w celu zebrania niezbędnych informacji do przygotowania oferty- przedstawienie opiekunowi propozycji ubezpieczenia
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, promowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji, analizowanie rynku.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Żagań (lubuskie)
dbanie o dotychczasowe kontakty i budowanie relacji długoterminowych, przygotowywanie ofert dla klientów, bieżące kontakty telefoniczne, organizacja i rezerwacje sali w hotelech na poterzby szkoleń
MARTINUS Marcin Kosicki Wolsztyn - 2016-05-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Kontakty z dostawcami.Poszukiwanie nowych rynków zbytu.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
UNIWERSYTET MUZYCZNY FRYDERYKA CHOPINA - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Sporządzanie planów rozdziału robót. Sprawowanie kontroli nad wykonywanymi robotami zgodnie z dokumentacją techniczną. Kontrolowanie przestrzegania przepisów budowlanych w zakresie wykonawstwa i rozliczania robót. Udział w odbiorach technicznych wykonywanych robót. Sprawdzanie pod względem rzeczowym i merytorycznym dokumentów płatniczych dot. kosztów robót wystawianych przez wykonawców. Praca w siedzibie firmy i na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością podpisania kolejnej. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe budowlane (specjalność: budowa dróg i mostów). Co najmniej 5 lat doświadczenia, w tym 3 lata w drogownictwie miejskim. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Prawo jazdy kat. B. Znajomość Ms Office, samodzielność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-256-99-01) w godzinach: 07:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: sekretariat (at) mzum.katowice.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie dokumentów zwiazanych z zatrudnieniem, zwalnianiem pracowników, współpraca z biurem rachunkowym w zakresie rozliczania płac i obsługi ubezpieczeń.
MOLIK WIESŁAW Przedsiębiorstwo Inżynierii Drogowej "DROG-MOL" - 2016-10-28 - Pyrzowice (śląskie)