SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA RYNKÓW ZBYTU - REFDO30 (ŻAGAŃ) Żagań oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA RYNKÓW ZBYTU - REFDO30 (ŻAGAŃ)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, promowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji, analizowanie rynku.
Data publikacji: 2016-03-16
Lokalizacja: Żagań (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów, promowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji, analizowanie rynku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA RYNKÓW ZBYTU - REFDO30 (ŻAGAŃ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikatywność, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość j. niemieckiego.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Dworcowa 9, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy:
spawanie wyrobów z tworzyw sztucznych (baseny, kominy, balustrady)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 16.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pośrednictwo bankowości, realizacja kredytów
"AMP-GROUP" PAWEŁ CIECHANOWSKI - 2018-04-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
według stanowiska
RYBICKI G.A Rybiccy S.C - 2016-03-17 - Garwolin (mazowieckie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków, przygotowywanie półproduktów, dbałość o zachowanie czystosci i higieny w miejscu pracy
"Biały Dom" Jolanta Kiwerska - 2017-01-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wykształcenie wyższe, staż pracy 2-3 lata, biegła znajomość jezyka rosyjskiego, ukraińskiego i angielskiego, reklama towarów polskich na rynku wschodnim, poszukiwanie i nawiązywanie kontrahentów do współpracy,
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Ząbki (mazowieckie)
Obsługa Klientów w hurtowni, magazynie, profesjonalne doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu. Praca zmianowa w hurtowni instalacyjnej w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-16.00 w sb w godz. 7.00-15.00 (grafik do ustalenia). PRACA OD WRZEŚNIA.
BIMS PLUS FHH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ GÓRNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
naprawy, przeglądy , konserwacja sprzętu medycznego
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
analizowanie otoczenia firmy szczególnie rynków Azji i zachodzących w nim zmian technologicznych oraz ich wpływ na funkcjonowanie firmy, sporządzanie analiz oraz wskazywanie nowych obszarów działalności i funkcjonowania firmy oraz jej doskonalenia, ocena rentowności wprowadzonych nowych rozwiązań,
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji, pracowniczej, rozliczanie czasu pracy,- przygotowywanie sprawozdań GUS z zakresu kadr i płac,- uzgadnianie i weryfikacja sald rozrachunków z tytułu należności i zobowiązań, sporządzanie kompensat- weryfikowanie dokumentów księgowych zgodnie z procedurami wewnętrznymi,- tworzenie w programie Excel raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne Spółki,- wsparcie Działu Księgowości w realizacji bieżących zdań
"ROS-SWEET" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2018-04-09 - Łańcut (podkarpackie)
obsługa systemu rezerwacyjnego, wystawianie polis ubezpieczeniowych, sprzedaż biletów lotniczych w systemie rezerwacyjnym
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kalisz (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji finansowej projektu, przygotowywanie dokumentów o płatność, udział w postępowaniach prawo zamówień publicznych, realizacja płatności, opisywanie i rozliczanie faktur, kart pracy i list płac; godziny pracy 8.00- 12.00
GIMNAZJUM Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 4 - 2017-02-08 - Słupsk (pomorskie)
Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabierzów (małopolskie)
Do głównych zadań osób na tym stanowisko będzie należało: - Strategiczne planowanie, zarządzanie i realizacja kompaniami marketingowymi dla naszych centrach handlowych w Ostrowie i Głogowie, - Znajomość międzynarodowych trendów panujących na rynku oraz rozwój nowych strategii w istniejących nieruchomościach w kraju i za granicą, - Kierowanie projektem na własną odpowiedzialność, - Tworzenie treści naszych stron internetowych, kanałów w mediach społecznościowych, newsletterów etc., a także nagrywanie filmów i prowadzenie bloga, - Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami w Niemczech i w Polsce, - Rozbudowa prestiżu marki naszych nieruchomości i centrów handlowych, a także współpraca i komunikacja PR, - Kontynuowane ustaleń o celach marketingowych z zarządem spółki, - Analiza i szacowanie sukcesu podjętych działań marketingowych oraz ciągłe opracowywanie możliwości optymalizacji, Ponieważ zainteresowani jesteśmy długoterminową współpracą, dużą wagę przykładamy do obszernego wdrożenia. Stąd konieczna jest gotowość do odbycia wdrożenia częściowego w naszej niemieckiej centrali firmy w Weimarze. Związane z tym koszty ponosimy w wysokości przewidzianej ustawowo. Oferujemy:- ciekawe i urozmaicone zadania z perspektywą i przyszłością w międzynarodowo powiększającym się przedsiębiorstwie zajmującym się nieruchomościami, - atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające wykonywanej pracy, - pracę w przyjaznej atmosferze. Miejsce pracy: Wiemar, Niemcy, pełne oddelegowanie. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - CV i list motywacyjny w języku niemieckim, świadectwa i dyplomy w j. polskim, preferujemy korespondencję drogą mailową - jobs (at) saller-bau.com
ARCOS FM PL "SALLER POLBAU" Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-12-09 - Niemcy (Niemcy)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż i demontaż rusztowań i izolacji przemysłowych
NOVATISPLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykjształcenie gimnazjalneDoświadczenie w pracy przy dociepleniach, praca na wysokości pow. 3m. Kontakt osobisty z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Rybnik (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Baranów (mazowieckie)
Obsługa korespondnecji i obsługa kont socjal media, promocvja i marketiong fundacji, obsługa bieżąca biura fundacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
sporządzenie miesięcznych list płat, dokonywanie obliczeń comiesięcznych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz na fundusz pracy i sporządzanie stosownych deklaracji rozliczeniowych i przelewów; sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie list wypłat świadczeń z ZFŚS, wyliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu wypłaconych świadczeń z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu przekroczenia kwoty granicznej składek emerytalno-rentowych
Instytut Zachodni im. Zygmunta Wojciechowskiego - 2017-01-04 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE SŁODYCZY HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SŁODYCZY HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SŁODYCZY HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-19 - Tajęcina (podkarpackie)
Prowadzenie skupu złomu, utrzymywanie dobrych kontaktów z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych. Prowadzenie dokumentacji, przyjęcia, klasyfikacja, składowanie oraz wysyłka zlomu stalowego i metali nieżelaznych.
"ADAMET" Witold Gajdek, Adam Pęczar Spółka Jawna - 2017-08-10 - Sanok (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
-
"VENUS" SPÓŁKA Z O. O. - 2018-05-04 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)