SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Poznań oferta pracy Instytut Zachodni im. Zygmunta Wojciechowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 600 PLN
Zakres obowiązków: sporządzenie miesięcznych list płat, dokonywanie obliczeń comiesięcznych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz na fundusz pracy i sporządzanie stosownych deklaracji rozliczeniowych i przelewów; sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie list wypłat świadczeń z ZFŚS, wyliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu wypłaconych świadczeń z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu przekroczenia kwoty granicznej składek emerytalno-rentowych
Data publikacji: 2017-01-04
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Instytut Zachodni im. Zygmunta Wojciechowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mostowa 27a, 61-854 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzenie miesięcznych list płat, dokonywanie obliczeń comiesięcznych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz na fundusz pracy i sporządzanie stosownych deklaracji rozliczeniowych i przelewów; sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie list wypłat świadczeń z ZFŚS, wyliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu wypłaconych świadczeń z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu przekroczenia kwoty granicznej składek emerytalno-rentowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: punktualność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 3 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne lub ukończona szkoła średnia policealna lub pomaturalna szkoła zawodowa o kierunku rachunkowość, min. 3 lata doświadczenia w księgowości; umiejętność obsługi komputera, znajomość programów w zakresie MS Office i OPTIMA, Płatnik
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Instytut Zachodni im. Zygmunta Wojciechowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Mostowa 27a, 61-854 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: zgłoszenia osobiste (8-15), telefoniczne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Mostowa
Numer budynku pracodawcy: 27a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.01.2017
Data dodania oferty pracy: 04.01.2017
Oferta pracy ważna do: 16.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie kontaktów z odbiorcami polskich owoców-głównie jabłek w Indiach, negocjowanie warunków sprzedaży, przygotowywanie kontraktów.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Ciechanów (mazowieckie)
KOORDYNACJA USŁUG PRZEPŁYWU TOWAROW DLA KLIENTA, ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU USŁUG I EFEKTYWNOŚCI KOSZTOWEJ, KONTAKTY Z DOSTAWCAMI USŁUG TRANSPORTOWYCH, PLANOWANIE KOSZTÓW I CZASU DOSTAWY.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
Tworzenie przepisów kulinarnych i produktów zgodnie z kryteriami jakościowymi firmy, współpraca z działami odpowiedzialnymi za wdrażanie wyrobu do produkcji
DEGA Spółka Akcyjna - 2015-12-09 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
prowadzenie sekretariatu, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Głogów (dolnośląskie)
Sprzedaż materiałów budowlanychPozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaz bezpośrednia i internetowa. Ekspedycja towarów. Obsługa magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem terenów zielonych: koszenie, grabienie, nasadzanie, przycinanie, podlewanie, nawożenie, pielenie, strzyżenie, pielęgnacja, prace porządkowe, obsługa urządzeń i sprzętów ogrodniczych.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Mysłowice (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie pracy doradców klienta, koordynowanie działań związanych z towarowaniem, towarowanie stoisk, realizacja operacji sklepowych
Tesco Polska Sp. Z.O.O - 2017-07-25 - Łódź (łódzkie)
Zakres zadań:•budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami •doradztwo produktowe•przygotowywanie ofert handlowych•realizacja założonych planów sprzedaży•współpraca z działem produkcji•przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedażyPraca w godz. 10-18Oferujemy:•interesującą, pełną wyzwań pracę dającą możliwość sprawdzenia swoich umiejętności,•możliwość poszerzania kompetencji •stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęKontakt z pracodawcą: biuro (at) lustrex.pl lub 739-022-455
LUSTREX Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia funkcjonalnego i technicznego w celu rozwiązywania problemów aplikacji SAP ERP zgłaszanych przez SAP Key User, identyfikowanie, rozwiązywanie problemów związanych z SAP, wspieranie testowania systemu i transferu serwisowego, wspieranie procesu zarządzania zmiana poprzez: gromadzenie wymagań od Key Users. Projektowanie, dokumentowanie i budowanie nowych funkcjonalności, zapewnienie komunikacji pomiędzy Key Users i IT cencept owners. Obserwowanie potrzeb szkoleniowych oraz gromadzenie informacji zwrotnych.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce, prowadzenie akt osobowych
WORK PARTNERS I & O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno - merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymaniu i nawiązaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicy, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych, fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadectw przewozowych ART, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji /targów zagranicznych, udział w konferencjach/targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenie na język angielski pism, raportów, itp.
LFC Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Czerwieńsk (lubuskie)
utrzyamanie czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągów komunikacyjnych i toalet
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchi, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziomie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów, wypowiedzeń, świadectw pracowniczych. Ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich. Nadzór nad badaniami lekarskimi. Ewidencja czasu pracy pracowników.
DAM-BUD Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi zobowiązany będzie do nawiązywania kontaktów z osobami o odpowiednich kwalifikacjach na Ukrainie (email, tel.) według znajomości rynku pracy. Pozyskiwanie osób o odpowiednich kwalifikacjach i umiejetnościach zgodnie z oczekiwaniami polskiego rynku pracy, analizy i szkolenie ludzi do zmiany kwalifikacji pod potrzeby rynku. Posiadanie wiedzy o rynkach pracy zarówno w Polsce jak ii na Ukrainie, pomoc w przebranżowieniu osób pod potrzeby zachodnich rynków pracy, szkolenia na Ukrainie i w Polsce w ramach programów UE
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Częstochowa (śląskie)
Opracowanie i aktualizacja dokumentacji systemowej, prowadzenie analiz po reklamacyjnych, tłumaczenie odpowiedzi reklamacyjnych do klientów, nazdór nad działalniami w LOP, prowadzenie analiz jakościowych, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi, prowadzenie statystyk. Praca na I lub II zmiany.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-05-31 - Nowa Sól (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
-
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY " G A L E X " LESZEK GAŁĘZA - 2017-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie działań marketingowych: (Identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, przygotowywanie przekazów promocyjnych i strategii ich wdrażania, opracowywanie propozycji strategii i planów marketingowych, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów firmy); jedna zmiana(7-15); wysokość wynagrodzenia brutto 2200 zł brutto + 300 zł brutto premia; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-03-04 - Słupsk (pomorskie)
nadzór nad dokumentami magazynowymi, bieżace rozliczenia magazynowe, pomoc głównej księgowej, wymagane doświadczenie zawodowe
MAROKO PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Nowe Tłoki (wielkopolskie)
j.w
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
- utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów,- sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie Pracodawcy,- stałe pozyskiwanie wiedzy o rynku, na którym działa Pracodawca i konkurencja, - budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych, - obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, - przyjmowanie reklamacji i wsparcie klientów w sytuacjach problemowych,- podejmowanie działań wspierających sprzedaż, - regularne raportowanie wyników sprzedaży przełożonym.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-01 - Przemyśl (podkarpackie)
prowadzenie spraw księgowo-finansowych dla placówek oświatowych, sprawozdawczość budżetowa, rozliczanie podatku VAT
Powiatowy Zespół Obsługi Finansowej Oświaty - 2017-09-15 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prowadzenie procesu uzyskiwania pozwoleń na budowę, warunków zagospodarowania i zabudowy. Wykonywanie innych prac administracyjnych, zestawień i raportów.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-07-13 - Krosno (podkarpackie)
prowadzenie spraw i dokumentacji BHP na budowie
P.P.H.U."KAROCEZA"Cezary Luzak - 2017-11-27 - Karsy (świętokrzyskie)
-Współpraca z kontrahentami karajowymi i zagranicznymi,-Monitorowanie stanu zapasów magazynowych,-Zapewnienie dostępności materiałów,-Planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja,-Monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw),-Współpraca z innymi działami,-Sporządzanie analiz i dokumentacji,-Dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi,-Wynagrodzenie do uzgodnienia.Profil działalności firmy:www.aku.plProducent jednorazowych artykułów higienicznych (papier śniadaniowy, woreczki śniadaniowe, folia kuchenna, ścierki, mopy, gąbki, wata kosmetyczna itp.)CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: kadry (at) aku.pl
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2016-06-20 - Tczew (pomorskie)
SPRTAWDZENIE POTRZEB PRACODAWCY UŻYTKOWNIKA, PRZEPROWADZENIE ROZMÓW Z KANDYDATAMI DO PRACY DLA PRACODAWCY UŻYTKOWNIKA, SPRAWDZENIE ADAPTACJI PRACOWNIKA, REKRUTOWANIE OSÓB ZE WSCHODU, REKRUTACJA DLA FIRM ANGLOJĘZYCZNYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, PROGRAMÓW EXCEL, WORD, PRAWO JAZDY KAT. B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO I ANGIELSKIEGOPRZED SPOTKANIEM KONTAKT TELEFONICZNYJEDNA ZMIANASTAWKA ZA GODZINĘ 13,70 ZŁ
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)