SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SZWEDZKIM Nowy Sącz oferta pracy LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SZWEDZKIM
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Data publikacji: 2017-12-18
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SZWEDZKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
szwedzki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Kraszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.12.2017
Oferta pracy ważna do: 18.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta,obsługa komputera,wykonywanie biżuterii
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Węgrzce Wielkie (małopolskie)
Przyjęcie i obsługa klienta, wykładanie towaru na półki, drukowanie i kontrola etykiet cenowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-21 - Gdańsk (pomorskie)
przedłużanie paznokci metodą akrylową, dopełnienie , zdobienie lakierem , kryształkami, tworzenie wzorów na paznokciu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Łódź (łódzkie)
kompleksowe prowadzenie rekrutacji pracowników z Ukrainy, zarządzanie praca zespołu projektowego
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Realizacja zadań związanych z wykonywaniem obowiązków kierownika kancelarii tajnej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz zarządzenia nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 16 grudnia 2011 w sprawie szczególnego sposobu oraganizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego, tj.: Ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowanie dokumentacji niejawnej nadesłanej do Archiwum oraz wytworzonej w ramach działalności bieżącej instytucji. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji jawnej wytworzonej w ramach działalności bieżącej. Przyjmowanie i nadawanie poczty elektronicznej w oparciu o kancelarię elektroniczną z wykorzystaniem sieci Milnet-Z, INTER-MON, a także pocztą tradycyjną i faksem. Przedstawianie Dyrektorowi Archiwum korespondencji wychodzącej do dekretacji, a następnie terminowe jej dostarczanie jej do wykonawców. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów w Archiwum, rozlizanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejkawnych, osobisty udział w niszczeniu dokumentów niejawnych, udzielanie wykonawcom informacji o sposobie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych; sposobie prszekazywania dokumentów zainteresowanym wykonawcom; sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez poszczególnych wykonawców. SPorządzanie i uaktualnianie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Archiwum. Osobiste wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z realizacją formalnej strony wytwarzania i obiegu dokumentów oznaczonych klauzulą "TAJNE" 9 "śCIŚLE TAJNE".
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcie do odpowiednich kandydatów z branży IT Aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów z wykorzystaniem m.in. bazy kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestandardowych metod,Sporządzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcjiWspolpraca z zespolem managerskim w zakresie przygotownia strategii sourcingowych Intepretacja planow sourcingowych, definiowanie rol, scisla wspolpraca z zespolem sourcingowym Aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy,Proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR,Wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Parczew (lubelskie)
tworzenie dokumentacji technicznej 2D,kalkulacja i optymalizacja kosztów wytworzenia produktow,wspieranie procesu produkcyjnego
Przedsiębiorstwo Remontowo Montażowe Sp.z o.o. - 2017-01-20 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; kreatywne rozwiązywanie problemów, proponowanie i wdrażanie zmian, przygotowywanie planów marketingowych, realizacje strategi marketingowych,tworzenie strategi sprzedaży nowych asortymentów,monitorowanie i analiza rynku pracy pod katem potrzeb klientów,działań konkurencji,bierzących trendów marketingowych,przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych,wdrażanie narzędzi i programów wspierających sprzedaż,przygotowywanie materiałów promocyjnych,. Prowadzenie stron internetowych.Dbanie o efektywną komunikację projektów, koordynowanie informacji pomiędzy działaniami.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
przygotowywanie, uzupełnianie wniosków, wyjaśnień, bezpośrednie wizyty w urzędzie, kontakt z urzedami, kontakt z pracodawcami zagranicznymi, składanie wniosków o wydanie dokumentów legalizacyjnych dla cudzoziemnców oraz nadzór nad prawem
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Mława (mazowieckie)
1. Pomoc przy organizacji i prowadzeniu wydarzeń muzealnych.2. Prowadzenie działalności informującej i promującej wydarzenia muzealne poprzez: organizację i prowadzenie kampanii reklamowych i informacyjnych w terenie i środkach masowego przekazu, prowadzenie muzealnej strony internetowej i facebooka.3. Współpraca przy pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na działalność muzealną.4. Dokumentowanie działalności muzealnej w formie audiowizualnej i tekstowej.5. Współpraca techniczna przy opracowywaniu dokumentacji muzealiów.
MUZEUM W ŁĘCZYCY - 2016-06-15 - Łęczyca (łódzkie)
-Tworzenie stron www,-Nawiązywanie międzynarodowych kontaktów biznesowych,-Nadzorowanie funkcjonowania stron www,
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Tczew (pomorskie)
Odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktui docelowego rynku produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży, fakturowanie sprzedaży.
"STEPPOL AGRO A.M.G.STEPANIUK SPÓŁKA JAWNA" - 2016-02-03 - Łykoszyn (lubelskie)
komlepksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych tj kierowców z terenów Europy Wschodniej, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów, podpisywanie z nimi umów, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Świebodzin (lubuskie)
przygotowywanie raportów, analiza efektywności działań, realizacja ustalonych działań
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
analiza i przygotowanie dokumentów do pozwolenia na budowę i użytkowanie budynku, nadzór nad pracami projektowymi, obsługa programu kosztorysowego
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie metodyki szkoleń, przygotowywanie projektów szkoleń e-lerningowych, tworzenie testów sprawdzających, tłumaczenie materiałów szkoleniowych i informacji na język angielski
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
planowanie i realizacja procesu rekrutacji i selekcji pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
-Terminowa dostawa towaru na powierzonym terenie-sprawne i rzetelne załadowanie i rozładowanie towaru-prawidłowe rozliczanie i obieg dokumentacji-odbiór gotówki od klientów-dystrybucja materiałów reklamowych i promocyjnych do klientów
IGLOTEX KRAKÓW - 2017-06-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Diagnoza i usuwanie usterek technicznych sprzętu, sieci komputerowych oraz oprogramowania (Windows, Linux), administrowanie serwerami, redagowanie stron internetowych biblioteki.Godziny pracy: 7.30-15.30, 12-20.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2017-11-09 - Łódź (łódzkie)
jw.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie zawodowe, doświadczenie bez znaczenia.Zakres obowiązków: workowanie pasz
Punkt Handlowo-Usługowy Jarosław Fabisiak - 2017-06-23 - Bestwin (wielkopolskie)
Organizowanie działań marketingowych: (Identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, przygotowywanie przekazów promocyjnych i strategii ich wdrażania, opracowywanie propozycji strategii i planów marketingowych, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów firmy); jedna zmiana(7-15); wysokość wynagrodzenia brutto 2200 zł brutto + 300 zł brutto premia; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-03-04 - Słupsk (pomorskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA PRACOWNIKÓW Z EUROPY WSCHODNIEJ W POLSCE,KONTAKT Z INSTYTUCJAMI DOTYCZĄCYMI ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW,PRZYGOTOWYWANIE ZEZWOLEŃ NA PRACĘ, OŚWIADCZEŃ, PISM URZĘDOWYCH,NADZOROWANIE CIĄGŁOŚCI DOKUMENTÓW WARUNKUJĄCYCH LEGALNOŚĆ PRACY W POLSCE, W TYM KONTROLA TERMINÓW WIZ, OŚWIADCZEŃ, ZEZWOLEŃ
SYNERTE SP Z O.O. - 2018-03-26 - Rzeszów (podkarpackie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Cieplewo (pomorskie)
Sprzedaż taśm samoprzylepnych przez telefon
Saran Robert Saran Mariusz SARAN S.C. - 2016-06-16 - Płock (mazowieckie)
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży internetowej, umiejętność pracy w zespole, wykształcenie min. średnie.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-06-06 - Krzyżanowice (śląskie)
-
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji;
DREMAN Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Opole (opolskie)