SPECJALISTA DS. OBSŁUGI CUDZOZIEMCÓW Rzeszów oferta pracy SYNERTE SP Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI CUDZOZIEMCÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA PRACOWNIKÓW Z EUROPY WSCHODNIEJ W POLSCE,KONTAKT Z INSTYTUCJAMI DOTYCZĄCYMI ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW,PRZYGOTOWYWANIE ZEZWOLEŃ NA PRACĘ, OŚWIADCZEŃ, PISM URZĘDOWYCH,NADZOROWANIE CIĄGŁOŚCI DOKUMENTÓW WARUNKUJĄCYCH LEGALNOŚĆ PRACY W POLSCE, W TYM KONTROLA TERMINÓW WIZ, OŚWIADCZEŃ, ZEZWOLEŃ
Data publikacji: 2018-03-26
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SYNERTE SP Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA PRACOWNIKÓW Z EUROPY WSCHODNIEJ W POLSCE,KONTAKT Z INSTYTUCJAMI DOTYCZĄCYMI ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW,PRZYGOTOWYWANIE ZEZWOLEŃ NA PRACĘ, OŚWIADCZEŃ, PISM URZĘDOWYCH,NADZOROWANIE CIĄGŁOŚCI DOKUMENTÓW WARUNKUJĄCYCH LEGALNOŚĆ PRACY W POLSCE, W TYM KONTROLA TERMINÓW WIZ, OŚWIADCZEŃ, ZEZWOLEŃ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI CUDZOZIEMCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I/LUB ROSYJSKIEGO, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, DOKŁADNOŚĆ, TERMINOWOŚĆ.[Umiejętność 1] : PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PROCEDUR IMIGRACYJNYCH W POLSCE, PRZEPISÓW W ZAKRESIE LEGALIZACJI PRACY ORAZ POBYTU CUDZOZIEMCÓW W POLSCE,[Inne] : OFERUJEMY:•ATRAKCYJNE WARUNKI ZATRUDNIENIA,•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO I ZDOBYCIA DOŚWIADCZENIA W RENOMOWANEJ FIRMIE DZIAŁAJĄCEJ W MIĘDZYNARODOWYM, DYNAMICZNYM ŚRODOWISKU, •PRZYJAZNE MIEJSCE PRACY W AMBITNYM ZESPOLE.
Nazwa pracodawcy: SYNERTE SP Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: HOFFMANOWEJ
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 27.03.2018
Oferta pracy ważna do: 02.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymywanie i modernizacja majątku i wyposażenia firmy w zakresie urządzeń i instalacji, pozyskiwanie i analizowanie informacji technicznych, uczestniczenie w tworzeniu i weryfikowaniu dokumentacji technicznej, dokonywanie zakupów, nadzorowanie do strony technicznej powierzonych zadań modernizacyjno-remontowych
NIRO sp. z.o.o. - 2016-04-20 - Lubin (dolnośląskie)
Twoje zadania:Będziesz odpowiedzialny za prawidłowe przygotowanie towaru przeznaczonego do wydania marketom.Twoim głównym zadaniem będzie kompletacja towaru zgodnie ze wskazaniami systemów SAP zarządzających gospodarka magazynowa. Do Twoich obowiązków będzie należało przewożenie pustych palet i odpadów do wyznaczonych miejsc zbiorczych w magazynie oraz wykonywanie prac z zakresu sprzątania.
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
reprezentowanie firmy podczas pierwszego spotkania z klientem, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, realizacja spotkań z klientami w celu prezentacji oferty i umówienia dalszego spotkania Brokera, analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji
kontakt przez OHP - 2015-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
odbieranie i wykonywanie telefonów, wystawianie faktur, (miejsce pracy 500m. od pętli autobus. (103)
WYDAWNICTWO RADA MARIUSZ DROZDOWICZ - 2016-11-28 - Karnin (lubuskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Planowanie jadłospisów. Zamawianie artykułów spożywczych. Ustalanie norm żywieniowych. Naliczanie odpłatności za żywienie. Współpraca z dyrektorem. Sprawowanie nadzoru nad personelem. Kontrola wewnętrzna z zakresu żywienia. Obsługa programów: stołówka, magazyn, iPrzedszkole.
Przedszkole Miejskie nr 12 im. Króla Maciusia - 2016-09-06 - Legionowo (mazowieckie)
Kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, przyjmowanie i administrowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z Klientami, obsługa systemu CRM, obsługa procesu wynajmu, obsługa floty samochodowej, doradzanie klientom. Praca w Bielsku-Białej, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00.
DELTEKS SP. Z O. O. - 2016-07-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
- obsługa procesów reklamacyjnych i przyjmowanie zgłoszeń- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacyjnych i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów- organizowanie wysyłek przedmiotów oraz części reklamacyjnych wynikających ze zgłoszenia
Mirosław Gockowiak - 2018-01-05 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
mechanika pojazdów samochodowych
KORA Rafał Kostrzewski - 2016-03-04 - Głogów (dolnośląskie)
Praca w językach obcych (angielski i hebrajski): obsługa faktur i płatności, kontrola zwrotów kosztów, windykacja należności od klientów z różnych europejskich krajów, wprowadzanie europejskiej polityki finansowej, zapewnianie pełnej zgodności sald kont w tym kont wewnętrznych, aktywne działania związane z procesem rozpoznawania przychodów, odpowiedzialność za analizę kont i dotrzymywanie wyznaczonych terminów oraz wyznaczonych norm, przygotowywanie corocznych sprawozdań finansowych oraz aneksów i prawno-finansowych dokumentów, obsługa rezerw na wierzytelności nieściągalne oraz procesu odpisów, wsparcie działań audytowych
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-06-02 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamównieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej albo przekazanie zaproszenia do składania ofert lub udział w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie Internetowej, przekazywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcom, zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja do SIWZ na stronie Internetowej Zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentówpraca na umowę na czas okreslony (1 rok) poprzedzona okresem próbnym, możliwe przdłużenie umowy na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
sortowanie towaru, wprowadzanie towaru na stan magazynowy przygotowanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Świebodzin (lubuskie)
Niwelowanie terenu pod drogę, parking, kierowanie pracownikami, rozliczanie robót budowlanych
P.B.H. "Marzyński" Sp. z o. o. - 2017-05-04 - Jarocin (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na www.zojokatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty; przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych; dekretowała dokumenty księgowe; kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek; wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK; wykonywała przelewy.- Miejesce wykonywania pracy: Cenrum Usług Wspólnych: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice lub ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.- Wynagrodzenie: 2600-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz, po rozstrzygnięciu rekrutacji od 13.03.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
NAUKA: WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW HANDLOWYCH, KONTAKTOWANIA SIĘ Z KLIENTEM, POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW, ANALIZOWANIA RYNKU I OFERT KONKURENCJI.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Osowce (wielkopolskie)
wstępna weryfikacja i selekcja kandydatów zainteresowanych pracą, aktywne budowanie bazy kandydatów, utrzymywanie i koordynacja relacji z klientem, dbanie o wysoką jakość usług świadczonych przez firmę
Azymut Agencja Zatrudnienia Sp.z o.o. - 2018-03-29 - Lubin (dolnośląskie)
praca na stanowisku specjalisty ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Chrzanów (małopolskie)
- Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów- Wsparcie działu sprzedaży i marketingu- Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowanie materiałów promocyjnych - Ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą - Współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi - Ocena działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
-promowanie firmy i jej oferty-organizowanie i prowadzenie szkoleń branżowych
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zaborze (małopolskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Lubaczów (podkarpackie)
Pozyskiwanie zleceń oraz klientów w Polsce, Europie oraz Azji. Wymaganer wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Europy oraz Azji.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Mysłowice (śląskie)
- Opis zadań: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firm. Realizowanie planów sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy. Doradztwo techniczne.- Warunki zatrudnienia: stabilne zatrudnienie, prace w młodym zespole profesjonalistów, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie, karta multisport, prywatna opieka medyczna, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarskich PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 786-864-292) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
"EKO-OKNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
rozliczanie podatkowe (VAT,CIT), rozliczanie płacowe (ZUS, PIT), prowadzenie księg rachunkowych, kontakty wsprawie zagadnień księgowych
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie rekrutacji, dokumentacji i akt osobowych pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
NEW WORK PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2017-08-10 - Ruda Śląska (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie akt pracowników, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, organizacja dokumentacji kadrowo - płacowej firmy, ewidencja czasu pracy, urlopw, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych i zaświadczeń dla pracowników
WOODCRAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Krzywaniec (lubuskie)