SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Kraków oferta pracy TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
Data publikacji: 2018-04-04
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ujastek 1, 30-969 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pracodawca oferuje stałą umowę po okresie próbnym, wynagrodzenie adekwatne do stanowiska a także system premiowania. Pracodawca również zapewnia kursy i szkolenia dokształcające oraz możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min średnie, znajomość branży mechanicznej, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość języka agielskiego lub niemieckiego, wymagane prawo jazdy kat. Bnawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
Nazwa pracodawcy:
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Ujastek 1, 30-969 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny i e-mailowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Ujastek
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 04.04.2018
Oferta pracy ważna do: 02.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w godzinach od 10.00 - 17.00 (do ustalenia), obsługa zleceń, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej
MIVINO SP. Z O.O. - 2017-09-11 - Stargard (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż, reklama produktu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
kontakty handlowe, zamawianie leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-04-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Opiekun osób chorych
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-04 - Lubin (dolnośląskie)
osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za: organizację i koordynację pracy biura, obsługę spotkań biznesowych, prowadzenie dokumentacji korporacyjnej, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji i przepływu informacji
ZETKAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-30 - Ścinawka Średnia (dolnośląskie)
Organizacja znakowania produktów, projektowanie oraz drukowanie etykiet, obsługa edytora etykiet, współpraca z innymi działami w firmie.
SABA Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Płock (mazowieckie)
Tworzenie opisów na kable, żyły, szafki, urządzenia za pomocą agregatów.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa itp.), prowadzenie spraw ZUS przedsiębiorców, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa ZUS (zgłoszenia rejestracyjne, deklaracje DRA, wyrejestrowania itp.), sporządzanie list płac, rozliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego (chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.), rozliczanie PFRON, rozliczanie Funduszu Świadczeń Socjalnych, bezpośrednia współpraca z klientami biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 52 78, e-mail: danuta.ostrowska (at) protegga.pl
"BIURO RACHUNKOWE PROTEGGA" Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
-
Piekarnia JUREK Jerzy Pepliński - 2016-06-28 - Kościerzyna (pomorskie)
Organizacja szkoleń oraz przygotowywanie ofert przetargowych
Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji ,,Pragmatic sp zo.o. - 2016-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie min. średnie, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej), komunikatywna znajomość języka angielskiego, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, asertywność i komunikatywność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zaopatrywanie firmy produkcyjnej w materiały niezbędne do funkcjonowania, terminowa realizacja zakupów materiałowych (produkcyjnych i nieprodukcyjnych) na podstawie zleceń poszczególnych komórek, badanie rynku pod kątem potrzeb organizacyjnych i wyszukiwanie potencjalnych dostawców oraz wykonawców, kontakty i relacje z dostawcami, stała poprawa warunków współpracy, zapytanie handlowe, negocjowanie cen i warunków zamówienia, składanie zamówień przygotowywanie umów, wybór najkorzystniejszych ofert, kontrola cen zamawianych towarów i usług, prowadzenie działań mających na celu zagospodarowanie materiałów zbędnych i nadmiernych, przeprowadzanie inwentaryzacji, obsługa floty samochodowej przedstawicieli handlowych ( ubezpieczenia, przeglądy itp.). Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny bądź e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Radlin (śląskie)
Nadzór nad bieżącą działalnością w zakresie prawidłowego funkcjonowania instalacji sanitarnych w zasobach Sp-ni oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami remontowymi na instalacjach.Praca na okres próbny : początkowo okres próbny, docelowo czas nieokreślonyKontakt kandyadtów z pracodawcą: 71 356-48-08, biuro (at) smnowydwor.com.plSala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dwór" - 2018-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych w sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gorzewo (mazowieckie)
Rozpoznawanie przyczyn oraz usówanie awarii hydraulicznych/mechanicznych w działaniu urządzeń oraz maszyn występujących na linii produkcyjnej, montaż instalacji rurowych w technologii: stal, PE, polipropylen, prowadzenie przeglądów prac konserwatorskich linii, modernizacja urządzeń istniejących na liniach, udział w montażach nowych linii produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dbałość o stan techniczny i naprawę urządzeń na terenie hotelu, osiąganie optymalnych parametrów użytkowych urządzeń i systemów oraz pilnowanie działań prewencyjnych w zakresie wyposażenia technicznego obiektu.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Serock (mazowieckie)
Obsługa systemu GPS w pojazdach ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentacji związanej z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników; umowy o pracę, umowy zlecenia, sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji absencji, obsługa programu Płatnik, GUS, US;
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
zgodnei ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program komputerowy Wydziału Technicznego w zakresie: generowania i sporządzania sprawozdań okresowych. Przygotowywała i kompletowała dokumenty niezbędne do rozliczania robót, prowadziła rejestr faktur wpływających do działu, przeprowadzała kontrole wstępną faktur pod względem merytorycznym,sporządzała sprawozdania finansowo-rzeczowe w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczeniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, archiwizowała dokumenty ww zakresie obsługiwała kontrole wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego,bieżąca współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym - 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie rozliczeń z NFZ, praca przy komputerze, prowadzenie biura, praca z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Legnica (dolnośląskie)
utrzymanie czystości, odkurzanie i pranie wykładzin, tapicerek, maszynowe doczyszczanie powierzchni podłogowych, mycie okien
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dziemięrzyce (małopolskie)
realizacja indywidualnych planów sprzedażowych, aktywna sprzedaż produktów bankowych, pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny, budowanie relacji z klientem, obsługa posprzedażowa;
HORIZONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Lublin (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
- telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów- przygotowywanie ofert dla nowych klientów- umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-27 - Ostrowąs (kujawsko-pomorskie)
mailowy oraz telefoniczny kontakt z kontrahentami zagranicznymi w zakresie bieżącej produkcji i realizacji zleceń, pełna obsługa zamówień od przypisanych klientów, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej oraz wysyłkowej, monitorowanie terminowej realizacji zamówień, aktywna współpraca z innymi działami w ramach organizacji
ALBEA POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Baniocha (mazowieckie)