SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kielce oferta pracy Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji ,,Pragmatic sp zo.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja szkoleń oraz przygotowywanie ofert przetargowych
Data publikacji: 2016-02-01
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji ,,Pragmatic sp zo.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 49/50, 25-531 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja szkoleń oraz przygotowywanie ofert przetargowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Organizacja szkoleń i innych przedsięwzięć edukacyjnych, przygotowywanie ofert przetargowych.
Nazwa pracodawcy:
Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji ,,Pragmatic sp zo.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Warszawska 49/50, 25-531 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt tel; 41 368-76 - 22 lub osobisty wraz z CV w godz od 8.00-16.00 ul. Warszawska 49 lok 50 Szczegóły oferty Miejski Urząd Pracy pokój 38 - oferta skierowana do osób z ewidencji do 30 roku życia.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 49
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 01.02.2016
Oferta pracy ważna do: 01.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymywanie relacji z dostawcami komponentów meblowych, wyszukiwanie i rozwój nowych dostawców, nadzór nad realizacją dostaw.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2016-04-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
•PLANOWANIE TRANSPORTU,•ZARZĄDZANIE STANAMI MAGAZYNOWYMI,•ZARZĄDZANIE PRZEPŁYWEM DOKUMENTÓW,•ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ I REKLAMACJAMI,•STAŁA WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI I SPEDYCYJNYMI,•PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO WYSYŁKI W OPARCIU O SYSTEM SAP,•INNE ZADANIA LOGISTYCZNE.
ALUTEAM-ALUMECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Konieczne doświadczenie. Preferowane zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie korespondencji firmy oraz bieżąca obsługa administracyjna biura, prowadzenie dok. zakupu, wysyłek, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-02-10 - Klucze (małopolskie)
kontrola zamykania zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych na produkcji.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-07-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
PUH INSTALACJE HYDRAULICZNE, WODA, GAZ, C.O. USŁUGI BUDOWLANE TADEUSZ BAŃKO - 2017-09-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa urządzeń teleinformatycznych (faks, skaner), przygotowywanie i redagowaniedokumentacji dotyczącej prowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.Przygotowywanie dokumentacji w celu jej archiwizacji w archiwum zakładowym.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; obsługatelefonów, teleksów i telefaksów; przedkładanie pism ikorespondencji do aprobaty kierownictwa;przygotowywaniekorespondencji do wysyłki, obsługa komputera i posługiwanie sięróżnymi edytorami tekstu; odbiór poczty elektronicznej; obsługakserokopiarki; prowadzenie grafiku konferencji i spotkańkierownictwa, dbanie o porządek biura obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Dom Kultury Pleszew - 2018-07-06 - Pleszew (wielkopolskie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:•AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG FINANSOWYCH•REALIZOWANIE ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH•POZYSKIWANIE NOWYCH CZŁONKÓW KASY•WSPÓŁUDZIAŁ W ORGANIZOWANIU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA RYNKU LOKALNYMOFERUJEMY:-ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY,-LICZNE SZKOLENIA PODNOSZĄCE KWALIFIKACJE-SAMODZIELNE I ODPOWIEDZIALNE ZADANIA
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie klientów z Azji środkowej oraz państw WNP
ROSTAJ ROBERT PAKUŁA - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej pracowników, ścisła współpraca z księgowością
"RADOMIX" SPÓŁKA JAWNA HURTOWNIA PAPIERU BRACIA RADOMSCY - 2016-10-07 - Szarlejka (śląskie)
w/g stanowiska
"KH - KIPPER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
- obsługa klienta,- wystawianie faktur,- sporządzanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
- całodzienna opieka nad dziećmi- pomoc nauczycielowi wychowawcy w zajęciach- pomoc dzieciom w czasie posiłków- dbanie o czystość- pomoc w przygotowywaniu uroczystości przedszkolnych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Żywiec (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych podmiotów gospodarczych, obsługa firm w programie SALDEOSMART - aplikacji online
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zakres obowiązków:- obsługa klienta- wprowadzanie danych do systemu- nadzór nad podległym personelem- kontrola stanu technicznego opon na pojazdach- Uzupełnianie ciśnienia w oponach- przyjmowanie dostaw- kontrola stanów magazynowych
OMEGA TRUCK CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Pilzno (podkarpackie)
obsługa magazynu materiałów produkcyjnych i pomocniczych, rozładunekoraz przyjęcie towaru,wydawanie towaru,kontrola stanówmagazynowych,prowadzenie pełnej dokumentacji, również w systemiekomputerowym, zamawianie materiałów, współpraca z dostawcami wzakresie terminowej realizacji,dostosowanie poziomu zapasów do potrzebzakładu,sporządzanie raportów i analiz; praca jednozmianowa w godzinach:6-14
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-16 - Ozimek (opolskie)
prasowanie tkanin, firan, pranie i praasowanie dekoracji okiennych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Lublin (lubelskie)
Aktywna sprzedaż powierzchni magazynowych, pozyskiwanie potencjalnych klientów, analiza rynku, budowanie i utrzymywanie relacji z nowymi jak i dotychczasowymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje handlowe. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-08-17 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
prowadzenie korespondencji; przygotowywanie umów; obsługa spotkań i szkoleń; obsługa urządzeń biurowych; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; planowanie i organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kokotów (małopolskie)
naprawa maszyn i urządzeń na terenie zakładu.(mile widziane doświadczenie na stanowisku,uprawnienia E-grupa A pkt. 1)
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2017-04-06 - Skwierzyna (lubuskie)
otwieranie i obsługa rachunków i lokat terminowychrejestrowanie wpłat i wypłat gotówkowychprzyjmowanie wniosków o wydanie kart płatniczychprzyjmowanie zleceń transakcji gotówkowych w złotychprzestrzeganie standarów obsługi klienta
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-18 - Ustroń (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
tłumaczenie dokumentów pracowników, pisanie pism urzędowych, rozmowy z konsultantem, tłumaczenie projektów, dokumentów, kontakt e-mailowy i telefoniczny w zakresie inwestycji.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kraków (małopolskie)
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,- prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z zawieraniem, kontynuacją lub rozwiązaniem stosunku pracy oraz aktualizacja danych pracowniczych w systemie,- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS w programie PŁATNIK,- obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników,- tworzenie wymaganych przepisami prawa sprawozdań, raportów i deklaracji do ZUS, US oraz innych instytucji zewnętrznych,- obsługa praktyk szkolnych i studenckich, - obsługa projektów z Urzędów Pracy (staże, doposażenia stanowisk pracy, prace interwencyjne itp.),- wsparcie w procesach rekrutacyjnych (przygotowywanie i wystawianie ofert pracy itp.),- bieżąca aktualizacja/zmiany w dokumentacji firmy w zakresie regulaminów, zarządzeń itp.
PREVAC Sp. z o.o. - 2016-04-07 - Rogów (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywna sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim. Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez Pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)