SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 3 150 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywna sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim. Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez Pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
Data publikacji: 2015-12-16
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywna sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim. Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez Pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 150 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 150 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie (wyższe każde - preferowane), staż pracy preferowany, doświadczenie w pracy w branży lotniczej, w lotniczym coctant center, znajomość procedur i procesów w firmach lotniczych, znajomość procesu rezerwacji biletów lotniczych, znajomość programu Amadeus, znajomość języka angielskiego oraz języka francuskiego w stopniu biegłym w celu obsługi klientów z rynku francuskiego, umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów, orientacja na klienta.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 17.12.2015
Oferta pracy ważna do: 08.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WPROWADZANIE I PRZETWARZANIE DANYCH DO PROGRAMU KOMPUTEROWEGO; NADZÓR I UTRZYMYWANIE SYSTEMÓW AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ; OBSŁUGA I UTRZYMYWANIE PRAWIDŁOWEGO STANU TECHNICZNEGO MASZYN; ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI RUCHU MASZYN; NAPRAWA USTEREK Z ZAKRESU ELEKTRYKI I MECHANIKI
NIRO Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Polkowice (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru i doboru pracowników. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów. Zarządzanie obrotem dokumentów związanych z procesem rekrutacyjnym. Pracownik będzie rekrutował pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
marketing, kontakty z kontrachentami
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Puławy (lubelskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Warszawa (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa administracyjno techniczna
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Cieszyn (śląskie)
prowadzenie ewidencji kosztów Spólki/faktury zakupu,leasingowe,import usług/
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2018-04-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, tworzenie bazy danych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, szeregowanie i numerowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S. JAGLEWICZ E.BORZĘCKA - 2018-07-04 - Lubartów (lubelskie)
Realizacja planów sprzedaży spółki. Sprzedaż hurtowa akcesoriów meblowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Przemyśl (podkarpackie)
Przygotowywanie dokumentów, fakturowanie, wprowadzanie danych, przygotowywanie zestawień, koordynowanie dostaw, obsługa reklamacji, monitorowanie stanów magazynowych, koordynowanie transportów i spedycji.
MARMA POLSKIE FOLIE SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- badanie rynku i pozyskiwanie nowych klientów, w szczególności wykonywanie analiz techniczno-ekonomicznych inwestycji rozwojowych, - prowadzenie całokształtu spraw związanych z zawarciem umów o przyłączenie, - opracowywanie planu inwestycyjnego spółki w zakresie inwestycji rozwojowych.
OPEC-SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Grójec (mazowieckie)
- obsługa klienta,- wystawianie faktur,- sporządzanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w organizacji pozarządowej. Praca dodatkowa lub stała. Możliwość doszkolenia i zdobycia doświadczenia na stanowisku pracy. Możliwość pracy zdalnej/w domu (w ramach możliwości danego projektu). Przygotowywanie projektów szkoleniowych i ofert instytucji i dokumentacji od klientów, kontakt z klientami, analiza dokumentacji, przygotowywanie założeń projektów, obsługa klientaów projektowych. Wynagrodzenie prowizyjne 500zł brutto od projektu.
Polskie Towarzystwo Psychopedagogiczne - 2017-10-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
nauka i pomoc: wykonywanie czynności zootechnika, prowadzenia dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Dobrzyniewo (wielkopolskie)
Weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia oraz monitorowanie realizacji zamówienia, prowadzenie dokumentacji
P.H.U. TELSAT - 2018-11-05 - Gryfice (zachodniopomorskie)
gromadzenie, rejestrowanie, przetwarzanie dokumentów oraz dekretowanie icjh wg planu kont,księgowanie w systemie informatycznym,prowadzenie rozliczeń i uzgodnień dotyczących realizowanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
wystawianie dokumentów przyjęcia, produkcji i sprzedaży w systemie raks SQL, przygotowanie prezentacji, raportów, zestawień i innej potrzebnej dokumentacji, administrowanie kontraktami i ich realizacją, administrowanie kalendarzem i organizacją spotkań, zebrań oraz podrózy służbowych zarządu
DROSED SUROWIEC SP Z O.O. - 2017-12-04 - Reguły (mazowieckie)
Prowadzenie terapii uzależnień.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Z-ad Opiek.-Leczniczy - 2016-04-28 - Gorzyce (śląskie)
Prowadzenie ewidencji biurowej i finansowej, prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz książek przychodów i rozchodów, prowadzenie kontaktów z klientami, sporządzanie sprawozdań, obsługa klientów, inne prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Piła (łódzkie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
pełen zakres prac związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, deklaracje ZUS, PFRON, podatek dochodowy, znajomość przepisów w kwestii zatrudnienia cudzoziemców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-11-30 - Świdnica (dolnośląskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie; min. 5 lat doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: obsługa klienta indywidualnego i biznesowego; obsługa biura, kasy fiskalnej; rozliczanie księgowe i personalne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Gliwice (śląskie)
- Udział w procesach rekrutacyjnych. Prowadzenie wstępnych rozmów z kandydatami. Przygotowywanie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem pracowników. Archiwizacja dokumentacji pracowniczych. Ewidencja szkoleń. badań lekarskich. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie). Doświadczenie 2 lata na podobnym stanowisku. Obsługa pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl (CV, list motywacyjny)
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa kontraktów handlowych. Kontakty z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji. Nadzór nad realizacją kontraktów i dokumentacją.
Nbit Sp. J. Popenda Ireneusz Jenczmionka Jarosław - 2016-01-20 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
LUK-RES - 2016-10-13 - Rzeszów (podkarpackie)