SPECJALISTA D/S INSTALACYJNYCH - INSPEKTOR NADZORU Wrocław oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dwór"
Stanowisko: SPECJALISTA D/S INSTALACYJNYCH - INSPEKTOR NADZORU
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad bieżącą działalnością w zakresie prawidłowego funkcjonowania instalacji sanitarnych w zasobach Sp-ni oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami remontowymi na instalacjach.Praca na okres próbny : początkowo okres próbny, docelowo czas nieokreślonyKontakt kandyadtów z pracodawcą: 71 356-48-08, biuro (at) smnowydwor.com.plSala D
Data publikacji: 2018-02-16
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dwór"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zemska 35, 54-438 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad bieżącą działalnością w zakresie prawidłowego funkcjonowania instalacji sanitarnych w zasobach Sp-ni oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami remontowymi na instalacjach.Praca na okres próbny : początkowo okres próbny, docelowo czas nieokreślonyKontakt kandyadtów z pracodawcą: 71 356-48-08, biuro (at) smnowydwor.com.plSala D
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA D/S INSTALACYJNYCH - INSPEKTOR NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, 5 lat w zawodzie, uprawnienia instalacyjne, wod-kan, gaz, obłsuga komputera.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dwór"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Zemska 35, 54-438 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Zemska
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 16.02.2018
Oferta pracy ważna do: 30.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Radomsko (łódzkie)
Przygotowywanie projektów dokumentów pełnomocnictw, odwołań do decyzji, kontakt z organami administracji publicznej sądami, urzędami.
Obsługa Cudzoziemców Zbigniew Gałach - 2017-12-13 - Marki (mazowieckie)
-
Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury KOS-EKO Spółka z o.o. - 2017-05-17 - Kościerzyna (pomorskie)
Transport samochodowy na terenie krajó UE
Dereń Krzysztof Transport Samochowowy - 2016-02-01 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
jw.
TrzaskaczGroup Piotr Trzaskacz - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Podjazdy kontrolne pod obiekty chronione w celu sprawdzenia stanu prawidłowego zabezpieczenia.Zabezpieczenie chronionego obiektu
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Kraków (małopolskie)
Projektowanie w branży metalowej. Wykonywanie dokumentacji technicznej.
PROTOMEX Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Ksawerów (łódzkie)
SPRAWOWANIE NADZORU NAD REALIZACJĄ PROCESU PRODUKCYJNEGO Z UWZGLĘDNIENIEM TERMINÓW REALIZACJI ZLECEŃ I UMÓW, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ I JAKOŚCIOWEJ , KONTROLA I ORGANIZACJA ZAOPATRZENIA W MATERIAŁY DO PRODUKCJI, KONTAKT Z FIRMAMI ZEWNĘTRZNYMI, INSTYTUCJAMI PUBLICZNYMI I KLIENTAMI INDYWIDUALNYMI.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Opoczno (łódzkie)
Organizacja pracy i nadzór nad produkcją; prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Animex Foods Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-15 - Mońki (podlaskie)
Prowadzenie spraw logistycznych biura małopolskiej WK OHP, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykorzystania samochodów służbowych. Podróże służbowe - prowadzenie samochodu służbowego.
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)
administracja sklepu internetowego oraz ofert na platformach sprzedażowych,tworzenie i pielęgnacja treści dot. asortymentu sklepu,wdrażanie i optymalizowanie kampanii marketingowych marki online,koordynowanie działań SEO wspierających pozycjonowanie sklepu internetowego,prowadzenie social media,budowanie wizerunku marki,kontakt i współpraca z blogerami / vlogerami / influencerami
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2017-02-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
przygotowywanie elementów ozdobnych, cięcie tasiemek
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Koło (wielkopolskie)
obsługa ciągnika tolniczego, drobne naprawy sprzetu
SEBASTIAN KONOPKA MAGRA - 2018-04-18 - Rawicz (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kierowanie Wydziałem Zarządzania Nieruchomości, praca w godz. 7-14/14-21/21-7
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o - 2016-06-13 - Ozimek (opolskie)
specjalista ds. planowania i analiz
SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie szczegółowych ofert dla klienta, doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, analizowanie potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunków pociągów, kontrola oraz nadzór nad jakością i ilością towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż ziół, zdrowej żywności
Miłosz Nabrdalik Ziołowy Raj - 2017-11-21 - Piekary Śląskie (śląskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż towarów przez internet
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż produktów, prowadzenie biura, delegacje do klientów, udział w targach krajowych i zagraniczych
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Bytów (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Jaworzno (śląskie)
- kalkulowanie cen,- przygotowywanie ofert przetargowych,- monitorowanie przebiegu postępowania przetargowego,- kontrola składanych ofert,- opracowywanie raportów,
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Legnica (dolnośląskie)
Administrowanie i nadzorowanie systemów informatycznych wykorzystywanych w zarządzaniu oraz działalności IPCZD.Wpółpraca z użytkownikami aplikacji IPCZD.
Instytut Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)