SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI CUDZOZIEMCÓW "C" Marki oferta pracy Obsługa Cudzoziemców Zbigniew Gałach
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI CUDZOZIEMCÓW "C"
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów dokumentów pełnomocnictw, odwołań do decyzji, kontakt z organami administracji publicznej sądami, urzędami.
Data publikacji: 2017-12-13
Lokalizacja: Marki (mazowieckie)
Pracodawca: Obsługa Cudzoziemców Zbigniew Gałach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rysia 61/2, 05-270 Marki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie projektów dokumentów pełnomocnictw, odwołań do decyzji, kontakt z organami administracji publicznej sądami, urzędami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI CUDZOZIEMCÓW "C"
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Marki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Marki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: ukraiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: Obsługa Cudzoziemców Zbigniew Gałach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
Rysia 61/2, 05-270 Marki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Marki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Marki
Ulica pracodawcy: Rysia
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.12.2017
Data dodania oferty pracy: 13.12.2017
Oferta pracy ważna do: 19.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie, obsługa klientów, sprzedaż produktów firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RAK-BUD Raczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-04-20 - Księżyno (podlaskie)
Kontrola jakości produkowanych elementów, nadzór i monitorowanie czynności kontrolnych ma poszczególnych etapach produkcji, prowadzenie bieżącej dokumentacji związanejz ZKP, kontrola realizacji procedur utrzymania jakości, przygotowanie dokumentacji podwykonawczej
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
Współpraca z klientami w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Kalisz (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, opracowywanie i redagowanie dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań do 30.000 euro dla przedszkoli i Zespołu, sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie finansowe stypendiów naukowych oraz wystawianie PIT 8c, rozliczanie wyprawki szkolnej.Zakres odpowiedzialności:-za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków, -odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.Informacje o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy w siedzibie MZEA: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo pożarowe osób przebywających w budynku biurowca niewskazane jest podejmowanie pracy na w/w stanowisku przez osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją układu ruchu.Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo poża
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
a.Przewodniczenie i organizowanie pracy Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej;b.Weryfikacja dokumentacji przekazanej do Wojskowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;c.Bieżąca aktualizacja map numerycznych nieruchomości wojskowych z rejonu działania Zarządu;d.Aktualizacja map numerycznych w zakresie projektów uzgodnionych przez ZUDP RZI w Bydgoszczy;e.Opracowywanie dokumentacji niejawnej do klauzuli tajne (obowiązek poddania się postępowaniu sprawdzającemu w zakresie ochrony informacji niejawnych skutkujące wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa).
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie instrukcji stanowiskowych, kontrola dokumentów produkcyjnych, wdrażanie narzędzi optymalizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Jawor (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa biura
FUNDACJA JEST OK! - 2018-04-03 - Częstochowa (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Lębork (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmownaie i układanie towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Chrzanów (małopolskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, tłumaczenia językowe dokumentów, kompleksowa obsługa biura, wsparcie dla pracowników zagranicznych
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa, księgowanie dokumentów, naliczanie wynagrodzęń, rozliczanie ZUS-u.
Przedsiębiorstwo Budowlane MONOBET, Marian Andrzejewski - 2016-02-15 - Tychy (śląskie)
Składanie zamówień. Nadzór nad zamówieniami. Realizacja zamówień. Obsługa reklamacji.
Zakład Obróbki i Procesów Specjalnych Sp. z o. o - 2017-01-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prowadznie sklepu internetowego, archiwizacja danych (oferty, zdjęcia), monitorowanie i aktywne ragowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w inrernecie, obsługa firmowych stron internetowych, kordynowanie zleceń produkcyjnych i zarządzanie nimi, tworzenie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Świebodzice (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego; wystawianie faktur; obsługa klienta e-mail-owa, obsługa allegro; obsługa zagranicznych portali sprzedazowych; prowadzenie analizy konkurencyjnych produktów; obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Koniecpol (śląskie)
- prowadz. kalnedarz spotkań,- umawianie spotkań biznensowych,- kontakt z klientami firmy,- prowadzenie e-maili i raportowanie najważniejszych wiadomości,- zbieranie danych i analiza,- tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,- przygot. ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
naliczanie płac, obsługa kadrowa
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej Dobra znajomość procedurcelnych Doświadczenie w obszarze importowanych i eksportowanychodpraw celnych Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem deklaracji Intrastat Prawo jazdy kat. B Zdolność analitycznego myślenia Komunikatywnośći umiejętność pracy w zespole Co Oferujemy: ciekawą, pełną wyzwańpracę w profesjonalnym zespole pracę w dynamicznie rozwijającej sięfirmie o ugruntowanej pozycji na rynku umowa o pracę na zastępstwo pracę w systemie 5 dniowym, jednozmianowym pakiet socjalny - kartaMultisport, praca w godz.8-16
Atrium Centrum ploterowe Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Opole (opolskie)
- zapoznanie się z podstawowymi regulacjami prawnymi w zakresie funkcjonowania urzędu- pomoc w przygotowywaniu projektów pism i decyzji administracyjnych- pomoc w prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego- pomoc w prowadzeniu rejestrów i ewidencji.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W OLSZTYNIE - 2015-07-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie wszystkich spraw z zakresu prawa pracy, spraw socjalnych pracowników.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2017-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie stacji paliw i gospodarki magazynowej
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Częstochowa w Częstochowie S.A. - 2016-07-27 - Częstochowa (śląskie)
Handel samochodami ciężarowymi. Wyszukiwanie kontahentów z krajów arabskich.Przygotowywanie dokumentów celnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Łódź (łódzkie)
Pakowanie paczek, przyjmowanie dostaw, wprowadzanie faktur do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Lublin (lubelskie)
Współpraca z kontrahentami rynku krajów arabskich oraz wschodnich, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert, analiza sprzedaży.
"PAGED MEBLE" S.A. - 2016-01-27 - Jasienica (śląskie)
praca w Biurze rachunkowym, wykonywanie czynnościkadrowo-płacowych, rozliczanie składek ZUS
FIRMA RACHUNKOWO - DORADCZA "GRAMAR"- Marek Orzeł - 2017-05-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie dokumentów pracowniczych (umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy). Dokonywanie rozliczeń kadrowych(wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.). Obsługa płacowa pracowników (sporządzanie i rozliczanie list płac, przygotowywanie danych do przelewów, wystawianie zaświadczeń). Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON. Kierowanie pracowników na wstępne, okresowe, kontrolne badania lekarskiej pilnowanie ich terminowości.
ANDALIA Sp. z o. o. - 2017-11-03 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, negocjacje, zawieranie umów reklamowych, szkoleniowych, autoprezentacja, przedstawianie ofert przez telefon.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Racibórz (śląskie)
WYMAGANIA:- DOŚWIADCZENIE W PRACY NA STANOWISKU KIEROWCY C+E;- PRAWO JAZDY KAT. C+E;- KURS NA PRZEWÓZ RZECZY LUB ZAŚWIADCZENIE O UKOŃCZENIU KURSU OKRESOWEGO;- KARTA KIEROWCY;- MOTYWACJA DO PRACY, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORAZ OTWARTOŚĆ NA NOWE WYZWANIA ZAWODOWE;
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP. Z O.O. - 2016-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)
-Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie spożywczym,-Kontakt telefoniczny: 797-309-888.
DELIKATESY ZIELIK MAREK ZIELIŃSKI - 2015-12-11 - Tczew (pomorskie)