SPECJALISTA DS. OBSŁUGI STACJI PALIW I GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, KIEROWCA ZAOPATRZENIA Częstochowa oferta pracy Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Częstochowa w Częstochowie S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI STACJI PALIW I GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, KIEROWCA ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 1 920 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie stacji paliw i gospodarki magazynowej
Data publikacji: 2016-07-27
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Częstochowa w Częstochowie S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRASIŃSKIEGO 14/24, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie stacji paliw i gospodarki magazynowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 920 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI STACJI PALIW I GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, KIEROWCA ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 920 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 31.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie w branży
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Częstochowa w Częstochowie S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Adres pracodawcy:
KRASIŃSKIEGO 14/24, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: KRASIŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 14/24
Profil działalności pracodawcy: PKS
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 27.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
mycie i dezynfekcja maszyn i urządzeń w zakładach mięsnych
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
bliższe informacje na stronie - www.strazluban.internetdsl.pl
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2018-07-30 - Lubań (dolnośląskie)
sprzedaż art. z oferty firmy na rynki eksportowe, aktywne poszukiwania nowych klientów
"Loxa"Sp. z o.o - 2016-06-15 - Żarki (śląskie)
Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem stanu technicznego instalacji, budynków wraz z obiektami i urządzeniami towarzyszącymi. Zarządzanie służbami zapewniającymi bezpieczeństwo obiektu, prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów, urządzeń, instalacji budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dr.Schumacher Sp. z o. o. - 2018-01-19 - Lubań (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych zagranicznych i krajowych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, selekcja aplikacji, headhunting, direct search kandydatów w innych krajach (Turcja)
KRONOSPAN BS Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-10-24 - Poznań (wielkopolskie)
Składanie akcesorii dla gołębi, tj. siodełka, karmniki, cele gniazdowe, regały dla gołębi, kosze transportowe, ruszta, wloty.
ELMET Janusz Jarzębski - 2016-05-12 - Mikołajewo (mazowieckie)
Sprzedaż środków do produkcji rolnej, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń i prezentacji
CROPPER Wanda Musialska - 2017-01-19 - Zapole (łódzkie)
Prowadzenie spraw szkoleniowych
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Koszalinie - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
realziacjan i koordynacja projektów rekrutacyjnych, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych dostawców i współpraca z nimi, pozyskiwanie i kontakt z klientem, tworzenie zamówień, negocjacja cen
Zielone Ogrody- Wioletta Miodowicz-Jakubowska - 2016-11-07 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
gromadzenie, rejestrowanie, przetwarzanie dokumentów oraz dekretowanie icjh wg planu kont,księgowanie w systemie informatycznym,prowadzenie rozliczeń i uzgodnień dotyczących realizowanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
poszukiwanie nowych kontrahentów na rynku uzbeckim i rosyjskim, rozmowy z klientami telefonicznie, mailowo, wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
sprawowanie nadzoru nad organizacją procesu produkcyjnego monitorowanie przebiegu oraz terminowości realizacji umów i zleceń, sporządzanie dokumentacji technicznej kontrola i organizacja zaopatrzenia w materiały do produkcji profesjonalne doradztwo w zakresie doboru optymalnych rozwiązań technologicznych zgodnie z potrzebami klienta
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
Planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów
kontakt przez OHP - 2018-04-19 - Opole (opolskie)
przygotowanie umów, świadectw pracy, prowadzenie rejestrów zatrudnienia pracowników, przygotowanie pism i zaświadczeń dla pracowników (o zatrudnieniu, urlopach macierzyńskich, rodzicielskich, sprawdzanie rachunków umów kontraktowych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Katowice (śląskie)
POZNAWANIE OBSŁUGI KLIENTA W BIURZE TURYSTYCZNYM, PROWADZENIE KORESPONDENCJI Z KLIENTAMI, POZNAWANIE PROGRAMÓW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ TURYSTYCZNĄ.DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, WYMIAR CZASU PRACY DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Pruszków (mazowieckie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KONTRAHENTÓW, BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ - PRZETWARZANIE ZAMÓWIEŃ, PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DO DOSTARCZANIA/ DIGITALIZACJA, MONITORING CEN PRODUKTÓW
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
czynności związane z reklamą i marketingiem w firmie, czynności biurowe
LECH RESORT & SPA - 2016-02-19 - Łeba (pomorskie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1) ścisła współpraca z Dyrektorem w kierowaniu całością pracy Muzeum, w szczególności w zakresie organizacji, zarządzania oraz rozwoju działalności Muzeum,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez Muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) koordynacja inwestycji,5) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) inspirowanie efektywnych rozwiązań w systemie kierowania Muzeum,6) nadzór nad stanem technicznym infrastruktury Muzeum,7) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w Muzeum,12) nadzór nad podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Muzeum;14) nadzór nad podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie eksploatacji budynku.13) nadzór nad pracownikami dozoru mienia i ochrony osób oraz podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi związane z bezpieczeństwem obiektu Muzeum i osób w nim przebywających;
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2017-11-02 - Markowa (podkarpackie)
Zarządzanie zespołem operatorów produkcji zgodnie z planem produkcji.
kontakt przez OHP - 2017-07-21 - Żory (śląskie)
Stanowisko typowo administracyjne, związanie ze wsparciem w przygotowaniu materiałów na spotkania/szkolenia, rekrutacją, kontaktem z uczestnikami szkoleń, zbieraniem niezbędnej dokumentacji projektowej, weryfikacją ankiet ze szkoleń i spotkań oraz prowadzenie ewaluacji wewnętrznej projektu. Szczegółowy zakres:- rekrutacja uczestników na szkolenia i spotkania (przygotowanie ogłoszeń, wysyłka do bazy organizacji instytucji) min. 10 spotkań/szkoleń w miesiącu;- organizacja techniczna szkoleń: przygotowanie sali, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie poczęstunku; - dbanie o komfort uczestników spotkań/szkoleń;- zbieranie dokumentów niezbędnych do przetwarzania danych w bazie SL2014 (zebranie dokumentów od uczestników spotkań/szkoleń, weryfikacja poprawności wypełnionych dokumentów);- przygotowanie sprawozdań z realizowanych spotkań;- dokumentowanie realizowanych szkoleń/spotkań (przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów);- rozliczenie prowadzonych działań w zakresie organizacji spotkań/szkoleń (faktury, rozliczenia z trenerami, karty czasu pracy trenerów);- wykonywanie zadań zleconych przez ekspertkę merytoryczną projektu, ekspertkę ds. rozwoju lokalnego;- współpraca ze zespołem projektu przy realizacji działań projektowych;- prowadzenie ewaluacji projektu na bieżąco;- analiza materiału badawczego;- prowadzenie spotkań focusowych;- opracowanie wyników badania, w tym wniosków i rekomendacji;- przygotowanie raportów, zgodnie ze standardami OWES;- pomoc kadrze OWES we wdrażaniu rekomendacji.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; biegła znajomość jęz. rosyjskiego i ukraińskiego; zakres obowiązków: kontakty z gośćmi z Ukrainy i Rosji;
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Gliwice (śląskie)
planowanie i koordynacja obsługi i wyjazdów serwisowych oraz sprzedaży części zamiennych do klientów krajowych oraz zagranicznych
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-07-31 - Panki (śląskie)
staż w dziale rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)