SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Toruń oferta pracy FIRMA RACHUNKOWO - DORADCZA "GRAMAR"- Marek Orzeł
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 774 PLN
Zakres obowiązków: praca w Biurze rachunkowym, wykonywanie czynnościkadrowo-płacowych, rozliczanie składek ZUS
Data publikacji: 2017-05-30
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FIRMA RACHUNKOWO - DORADCZA "GRAMAR"- Marek Orzeł
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w Biurze rachunkowym, wykonywanie czynnościkadrowo-płacowych, rozliczanie składek ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 774 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000 zł netto,praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 774 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1 rok doświadczenia na stanowisku ds kadr i płac
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
FIRMA RACHUNKOWO - DORADCZA "GRAMAR"- Marek Orzeł
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv należy wysłać na email: biuro (at) gramar.biz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.05.2017
Data dodania oferty pracy: 29.05.2017
Oferta pracy ważna do: 29.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-04-18 - Tczew (pomorskie)
organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, a także koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; analizowanie, kontrolowanie i prowadzenie negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Czarna Dąbrówka (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych pracowników, prowadzenie dokumentacji biurowej, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami z zagranicy.
Treecon Sp. z o. o - 2019-09-25 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Polski Związek Wędkarski Zarząd Główny - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie wieńcy i wiązanek pogrzebowych oraz wiążanek okolicznościowych
AFRODYTA Tomasz Szczepaniak - 2019-06-26 - Koluszki (łódzkie)
wykonywanie kalkulacji dot. oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji, uczestniczenie w przygotowaniu rocznego budżetu, prognozy, plau wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, analizowanie rentowności projektów, wykonywanie kalkukacji na potrzeby księgowości (wyliczenia rezerw)- sporzadzanie analiz i raportów finansowanych na wewnętrzne potrzeby firmy
Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Poznań (wielkopolskie)
Administrowanie i zarządzanie wewnętrznymi sieciami firmy, rozwiązywanie bieżących problemów sprzętowych i systemowych. Wykształcenie średnie technik informatyk, mile widziane doświadczenie zawodowe, komunikatywna znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość baz MSSQL, FIREBIRD. Praca w Wejherowie oraz w terenie.
Firma Komputerowo-Han.Usług. "WEJHER-KOMPUTER" Artur Rogowski - 2016-01-29 - Wejherowo (pomorskie)
Transfer wszystkich czynności związanych z listą płac z Niemiec i Austrii do Hiszpanii. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla wszystkich wniosków związanych z listą płac dla Niemczech i Austrii. Tworzenie list płac w oparciu o SAP.
kontakt przez OHP - 2019-06-28 - Hiszpania (Hiszpania)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników z Rosji i Ukrainy. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami. - Miejsce wykonywania pracy: Katowice + delegacje na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 2 zmiany w godzinach: 8:00-12:00, 12:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane umiejętności: sumienność i dokładność , komunikatywność, umiejętności analityczne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, otwartość. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego w stopniu komunikatywnym w mowie.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Katowice (śląskie)
biurowa
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2017-05-29 - Kościan (wielkopolskie)
prace biurowe związane z koordynacją projektów(CV + list motywacyjny należy składać do biura Lokalnej Grupy Działania w Tucholi ul. Murowa 8 do 08.07.2016)
Lokalna Grupa Działania "Bory Tucholskie" - 2016-07-04 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Tarnów (małopolskie)
obsługa magazynu z żywnością, przyjmowanie i wydawanie towaru, prowadzenie dokumentacji magazynu, zamawianie towaru, współpraca z personelem i dietetykiem
Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. - 2019-04-08 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Organizowanie i koordynowanie robót budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "PeZet-BUD" Piotr Zdun - 2017-04-14 - Puławy (lubelskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Suwałki (podlaskie)
jw.
PZU Zdrowie SA - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
pracownik ds. płac
HRK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: chemia/ inżynieria środowiska; dobra organizacja czasu pracy; kontrola jakości na każdym etapie produkcji; wykonywanie analiz laboratoryjnych; prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
EKOMAX Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Gliwice (śląskie)
jw
Provident Polska S.A. - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa płacowa (szczególnie umowy cywilno-prawne)- pełna obsługa programu Płatnik- szczegółowa weryfikacja kartotek ubezpieczeniowych i dokumentów przekazywanych do ZUS- tworzenie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych różnych typów (pracownicy, zleceniobiorcy)- sporządzanie informacji PIT oraz przygotowywanie dokumentacji do uprawnień emerytalnych, rentowych- przygotowywanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2019-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakty z klientem zagranicznym, prowadzenie dokumentacji sprzedaży eksportowej, przyjmowanie zamówień
Zakład Budowy Maszyn ZREMB - CHOJNICE S.A. - 2017-05-11 - Chojnice (pomorskie)
merytoryczne prowadzenie postępowań odszkodowawczych, kontakt z klientem kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Wieluń (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
praca w godzinach od 10.00 - 17.00 (do ustalenia), obsługa zleceń, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej
MIVINO SP. Z O.O. - 2017-09-11 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Lubin (dolnośląskie)
praca w dziale sprzedaży
Grabinex Sp.Z.O.O Strzegom - 2019-05-29 - Strzegom (dolnośląskie)
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, pomoc przy zamawianiu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta, przygotowywanie umowy z klientem, obsługa logistyczna.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)