SPECJALISTA DS. PŁAC(NR 1749) Bydgoszcz oferta pracy Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC(NR 1749)
Wynagrodzenie: od 2 285 PLN
Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa płacowa (szczególnie umowy cywilno-prawne)- pełna obsługa programu Płatnik- szczegółowa weryfikacja kartotek ubezpieczeniowych i dokumentów przekazywanych do ZUS- tworzenie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych różnych typów (pracownicy, zleceniobiorcy)- sporządzanie informacji PIT oraz przygotowywanie dokumentacji do uprawnień emerytalnych, rentowych- przygotowywanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń
Data publikacji: 2019-03-26
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa płacowa (szczególnie umowy cywilno-prawne)- pełna obsługa programu Płatnik- szczegółowa weryfikacja kartotek ubezpieczeniowych i dokumentów przekazywanych do ZUS- tworzenie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych różnych typów (pracownicy, zleceniobiorcy)- sporządzanie informacji PIT oraz przygotowywanie dokumentacji do uprawnień emerytalnych, rentowych- przygotowywanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 285 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC(NR 1749)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 285 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe - kierunek ekonomiczny (finanse, rachunkowość, administracja), doświadczenie związane z rozliczaniem wynagrodzeń z tytułu stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, znajomość prawa pracy i przepisów z zakresu umów cywilno-prawnych oraz zagadnień z zakresu obowiązkowych ubezpieczeń i podatku dochodowego od osób fizycznych, biegła znajomość MS Office , Ms Excel, Płatnik, umiejętność analitycznego myślenia.
Nazwa pracodawcy:
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty w godz. 8.00-14.00 lub poczta:UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH al. Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz pok. 27 Bud. 2.1
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Prof. Sylwestra Kaliskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 26.03.2019
Oferta pracy ważna do: 19.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów poprzez wykonywanie zadań związanych ze sprzedażą towaru , zastępowanie i realizacja zadań zleconych przez kierownika
RELLA INVESTMENTS Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Legnica (dolnośląskie)
- obsługa sekretariatu/klienta i wsparcie w zadaniach biurowych; - wsparcie działu sprzedaży oraz marketingu; - współpraca z innymi działami firmy.
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Miłosław (wielkopolskie)
jw.
Shop Connector Jarosław Trybuchowicz - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z tureckimi dostawcami. Prowadzenie transakcji zgodnie z zasadami, prawem i polityką firmy. Fakturowanie, prace ksiegowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Łódź (łódzkie)
Nasadzenia roślin i krzewów przy drodze S3 (Nowa Sól - Gaworzyce)
CZECHANOWICZ EKOLOGIA I ZIELEŃ SP. Z O.O - 2018-10-01 - Nowa Sól (lubuskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Drezdenko (lubuskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Krasne (podkarpackie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami na rynku zagranicznym, przygotowywanie dokumentacji sprzedażowych, bieżąca praca w systemie Symfonia
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Końskie (świętokrzyskie)
ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, PRACE PIELĘGNACYJNE, PRACE ADMINISTRACYJNE, GOSPODARCZE, DROBNE REMONTYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE ROLNICZE, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: 78-200 BIAŁOGARD
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2017-07-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
obsługa interesantów, prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wyszków (mazowieckie)
Sprzątanie wspólnot mieszkaniowych klatek schodowych
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
"TUKAN" PAWEŁ WOŹNIAK, JANUSZ ŚLEDZIONA SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Wsparcie działu handlowego, działu obsługi klienta i zarządu, obsługa administracyjno - biurowa, obsługa reklamacji.
POLGARD S.C. - 2018-06-20 - Stare Babice (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków, ewidencja czasu pracy) Sporządzenie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy Sporządzanie umów cywilno prawnych Sporządzenie list płac, odprowadzenie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie Sporządzenie deklaracji do ZUS , US,GUS, PFRON Sporządzenie planów urlopowych, ewidencja i rozliczenie urlopów pracowniczych Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach Sporządzenie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami i na zlecenie Zarządu, praca Pyzdry, jedna zmiana, umowa o pracę, wynagrodzenie do uzgodnienie ok 4.500 zł brutto.
GTC Chwiłowicz Sp. jawna - 2016-10-04 - Pyzdry (wielkopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Leżajsk (podkarpackie)
Wykształcenie min. średnie techniczne, pref. w kierunkach energetycznych, BHP; doświadczenie zawodowe: min. 3 lata, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży elektrotechnicznej lub podstawowa wiedza z zakresu elektryki; bardzo dobra znajomość rynku lokalnego; prawo jazdy kat. B; umiejętność posługiwania się komputerem, biegła znajomość pakietu MS Office, umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, doskonalenia um. planowania, organizacji pracy oraz pracy w zespole; um. Interpersonalne, komunikatywność; zakres obowiązków: aktywny udział w rozwoju biznesu i poszerzanie grup odbiorców na rynku lokalnym, przyg. i prezentowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży, obsługa klienta oraz zamówień, wystawianie dok. Sprzedażowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów/ Gliwice KSSE;
CENTRUM TECHNICZNE GRZEGORZ ZIÓŁKOWSKI - 2017-02-16 - Knurów (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
STAZ W firmie EUROWORKER Sp. zo. o.Program stażu do zapoznania w pokoju 35
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie kadr spółkiGodziny pracy:8-16
AROKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w salonie samochodowym
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Lubin (dolnośląskie)
- pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych -prowadzenie analiz rynku pod względem potencjalnych możliwości rozwoju handlowego - współpraca z zespołem spedycji-przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów - kształtowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami- planowanie działań sprzedażowych, ich wdrażanie oraz konsekwentna weryfikacja rezultatów- monitorowanie i analiza danych rynkowych, a także zmian i trendów dotyczących branży TSL.wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, skuteczne działanie, organizacja czasu pracy, komunikatywność, bardzo wysokie kompetencje interpersonalne i sprzedażowe, prawo jazdy kat. b, raportowanie wyników pracy, nastawienie na realizację celów sprzedażowych, doświadczenie w branży transportowej mile widzianePraca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużenia
PAWBOL-LOGISTYKA ŁUCZAK-KUDZIA SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
aktywne uczestnictwo w prowadzeniu testowych kampanii sprzedażowych w języku czeskim/słowackim, dbanie o prawidłowe relacje z klientami i dobry wizerunek firmy, opracowywanie nowych technik sprzedaży, czynny udział w tworzeniu treści komunikacji z klientem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej, ewidencja zaangażowania wydatków zgodnie z kasyfikacją budżetową, wpisywanie do rejestru faktur zgodnie z datą wpływu, bieżące i terminowe ewidencjonowanie faktur za poniesione wydatki budżetowe zgodnie z przyjętą w jednostce polityką rachunkowości, sprawdzanie faktur pod względem formalnym, zaksięgowanie faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową, sprawdzanie i rozliczanie zobowiązań, pilnowanie płatności, terminowości, uzgadnianie sald księgowych, egzekwowanie należności, naliczanie odsetek za nieterminowe wpłaty, obsługa i księgowość funduszu socjalnego pracowników SP nr 4 oraz emerytowanych pracowników szkoły, księgowanie raportów księgowych, wprowadzania do JPK - rejestru VAT zakupu, obsługa kilometrówki, praca na programie Program Finanse.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)