SPECJALISTA DO SPRAW KADR Olsztyn oferta pracy AROKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: do 3 840 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr spółkiGodziny pracy:8-16
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: AROKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 32/105, 10-698 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr spółkiGodziny pracy:8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 840 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 840 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Data zakończenia pracy: 14.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
AROKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 32/105, 10-698 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 01.02.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa mechanicznych narzędzi ręcznych do szlifowania ( przygotowanie spoin do spawania ), cięcia, wykonania spoin szczepnych elementów /konstrukcji, owiercenia, obróbka wykończeniowa spoin po spawaniu, skręcanie konstrukcji, umiej. czytania rys. technicznego.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Kotowiecko (wielkopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Telefoniczny kontakt z klientem,realizacja planów sprzedażowych
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2016-03-15 - Sochaczew (mazowieckie)
- Praca w Wydziale Interwencji Kryzysowej jako pracownik pierwszego kontaktu,- Udzielanie specjalistycznego poradnictwa,Kontakt telefoniczny: 58 530-44-40; e-mail: pcpr (at) pcpr.tczew.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TCZEWIE - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
zamawianie odpowiedniej ilości produktów, dokonywanie zakupów, analiza cen i warunków dostaw, rozliczanie zakupów, planowanie
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Nawojowa (małopolskie)
- obsługa techniczna budynków- opracowanie dokumentacji technicznej - nadzór i przeprowadzanie napraw i remontów- kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Gdynia (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż produktów i usług świadczonych przez firmę, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych, wsparcie po-sprzedażowe, świadczenie klientom wsparcia technicznego do sprzedanych produktów/usług, budowa długoterminowych relacji z klientami
Scooter Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
Praca w zespole Network Security. Uczestnictwo w projektach i pracach usprawniających. Utrzymywanie procesów i dostarczanie instrukcji w obszarze bezpieczeństwa sieci.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Gdynia (pomorskie)
Rozmowy telefoniczne z klientami firmy w języku niemieckim, reklamacje, maile.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SP Z O.O. W ORGANIZACJI - 2016-01-27 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie faktur do systemu księgowania, wystawianie dowodów dostawy dla realizowanych zamówień
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Pabianicach - 2018-08-21 - Pabianice (łódzkie)
Prace porządkowe na targowisku (ciężka praca fizyczna)
MEWAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNE "HEIRO" S.C. - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowywanie dokumentacji do postępować przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowywanych przez terenowe organa infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznych przeglądów okresowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
- naliczanie list płac- sporządzanie deklaracji do ZUS, PFRON- prowadzenie rejestrów pracowniczych
POLKO TECH Sp. z o. o. - 2016-09-06 - Baciki Średnie (podlaskie)
w/g stanowiska
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-05-09 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
obsługa zamówień klientów zagranicznych,przygotowywanie i przedstawiania ofert handlowych,nadzorowanie i windykowanie spłaty należności przez kontrahentów,reprezentowanie firmy na imprezach targowych za granicą i w kraju,kontakty z firmami spedycyjnymi,utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami,wystawianie faktur i dokumentów eksportowych,nadzorowanie dokumentacji związaną ze sprzedażą zgodnie z przepisami celnymi,tłumaczenie dokumentów,tłumaczenia ustne konsekutywne
Tomlab K. Tomera Sp.k. - 2017-06-01 - Ignatki (podlaskie)
•Prowadzenie dokumentacji pracowników z Ukrainy i Białorusi•prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznym (Ukraina, Białoruś)•planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy•tłumaczenie profilu kandydata z języka ukraińskiego lub rosyjskiego na język polski•przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy Pracownik będzie zatrudniony na własne potrzeby kadrowe agencji zatrudnienia
PERSONALPILOT SP Z O.O - 2019-02-01 - Węgrzce (małopolskie)
Przygotowywanie programów oraz cenników, poznanie technik sprzedaży, kompletowanie dokumentów do sprzedaży, obsługa klienta, przygotowywanie samochodów do sprzedaży. Wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, dyspozycyjność, kontaktowość, umiejętność pracy w grupie.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Mysłowice (śląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie absencji pracowniczych; wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie Przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-02-08 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych;• Realizowanie założonych planów sprzedażowych;• Pozyskiwanie nowych członków Kasy;• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Pracodawca oferuje:• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;• Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje;• Samodzielne i odpowiedzialne zadania.Wymagania: - wykształcenie minimum średnie- doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą KlientaPracodawca oczekuje:- komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej,- uporu i nastawienia na realizację celów,- dużego zaangażowania i motywacji do pracy,- dobrej organizacji pracy własnej,- dobrej umiejętności obsługi MS Office ( w szczególności Excel )Mile widziane:- doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych,- znajomość produktów finansowych
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-20 - Racibórz (śląskie)
Oferta z środków PFRON dla osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, zamieszkałej w mieście Nowym Sączu. Planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań sprzedażowych; sporządzanie raportów o raz statystyk sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
bezpośrednia obsługa klienta branży wędkarskiej, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala płatniczego, obsługa komputera powiązana ze sprzedażą internetowa, utrzymywanie czystości w lokalu, pakowanie i wysyłka przesyłek kurierskich, pogłębianie wiedzy z zakresu nowoczesnych technik i metod połowów wędkarskich
P.P.H.U. EDIL Adam Paweł Kur Łuków - 2017-03-01 - Łuków (lubelskie)
zatwierdzanie opakowań w oparciu o wymogi prawne, odpowiadanie na zgłoszenia reklamacyjne, prowadzenie dokumentacji jakościowej
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. - 2018-07-27 - Kwidzyn (pomorskie)
Praca biurowa w zakresie:- kompletowanie dokumentacji procesowej na etapie postępowania sądowego,- obsługa korespondencji z sądami i urządami, stronami postępowania,- inne prace biurowe związane z obsługą spraw na etapie sądowym.
Kancelaria Prawnicza FORUM radca prawny Krzysztof Piluś i s-ka spółka komandytowa - 2017-08-23 - Zamość (lubelskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)