SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Katowice oferta pracy THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 200 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Walentego Roździeńskiego 188 B, 40-203 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-203 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.thermosilesia.pl
Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.02.2017
Oferta pracy ważna do: 03.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tworzeni i aktualizacja bazy danych klientów firmy,wyszukiwanie klientów,segregacja klientów w zależności od branży,nawiązywanie kontaktów i wpółpracy z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Zambrów (podlaskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DREMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Rudna Mała (podkarpackie)
Montaż opraw oświetleniowych, zgodnie z dokumentacją produkcyjną oraz wskazówkami brygadzisty, odnotowywanie wszelkich zauważonych problemów technicznych, stała dbałość o wysoką jakość i wydajność pracy, kontrola jakości wykorzystywanych komponentów i wykonywanych wyrobów, utrzymywanie wysokiej jakości wytwarzanych opraw oświetleniowych
LUG LIGHT FACTORY Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozaszkolne formy edukacji Obywateli Ukrainy, diagnozowanie, przeprowadzanie testów psychologicznych, praca z dziećmi trudnymi. Poziom wykształcenia - wyższe, specjalizacja psychologia dziecięca, samodzielność, doświadczenie zawodowe - 5 lat na w/w stanowisku. Znajomość języków obcych: j. ukraiński oraz j. rosyjski w stopniu biegłym. Miejsce wykonywania pracy w Lublinie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagane uprawnienia kierownika budowy w specjalności instalacji sanitarnych, uprawnienia projektowe- instalacje sanitarne, min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 1 W LUBLINIE - 2016-02-02 - Lublin (lubelskie)
kierowca międzynarodowy, samochód ciężarowy+ naczepa plandeka; trasy Polska- Anglia- Polska.
Kamil Księżniakiewicz"DAV-TRANS" - 2016-11-03 - Budzyń (wielkopolskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem serbskiego lub chorwackiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka chorwackiego lub serbskiego- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
Opieka, wychowanie i nauczanie dzieci w wieku przedszkolnym. Współpraca z wychowawcą grupy.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Komorów (mazowieckie)
rozliczenie dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie i sprzedaż fast food
Polonia Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Sebastian Lubos - 2016-01-08 - Bytom (śląskie)
- Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych (program FK). Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Przyjmowanie, wydawanie oraz prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania. Wystawianie faktur sprzedażowych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Muzeum. Obsługa elektronicznego systemu bankowego. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: 2100 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Rachunkowość, Finanse, Podatki, Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury. Wymagana umiejętność obsługi programu FK, umiejętność rozliczania podatku VAT. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, VAT. Mile widziana dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114, 32-281-82-94 w. 114) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2016-11-10 - Bytom (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
MEDI-system Sp. zo.o - 2017-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
administrowanie siecią informatyczną oraz zapewnienie ciągłości pracy sieci i systemów komputerowych
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Pzrygotowywanie ofert przetargowych, obsługa postępowania przetargowego, współpraca z działem handlowym
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa strony internetowej oraz sprzedaży, opracowywanie opisów produktów/usług i ich wprowadzanie do strony www, pozyskiwanie nowych klientów.
Biuro Turystyczne Gościnna Wieś Izabela Witkowska - 2016-04-12 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)
Praca 2-3 dni w tygodniu, preferowane osoby stududjujące (4-5 rok). Do obowiazków osoby zatrudnionej należeć będzie pomoc przy realizacji projektów w firmie oraz wsparcie przy bieżącej dzałalności biura obsługi klienta.
ENGRAM S.C. - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych oraz wynagrodzenia za czas choroby,- sporządzanie listy płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, na żądanie pracownika,prowadzenie dokumentacji ZUS,rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych dot. ubezpieczeń społecznychi zdrowotnych pracowników i zleceniobiorcówdokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców,obsługa systemu kadrowo-płacowego SATURN-HR oraz programu Płatnik,- analiza prawidłowości dokonywanych wypłat wynagrodzeń, zasiłków, podatków oraz potrąceńobowiązkowych i dobrowolnych,wprowadzanie danych do systemu bankowego celem dokonania wypłaty,Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na 6 piętrze budynku.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zbieranie i analizowanie danych dotyczących niezawodności linii produkcyjnych, pracy pracowników bezpośrednich oraz pośrednich, proponowanie rozwiązań dla napotkanych problemów. Aktualizacja standardów bezpośrednich linii i robocizny w systemie SAP tak, aby zapewnić prawidłowy koszt produktów. Analiza strat materiałów w procesie produkcyjnym. Branie udziału w projektach optymalizujących procesy produkcyjne. Członkostwo w filarze Focused Improvement (TPM).
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)
sprawdzenie i kompletacja dokumentacji towarzyszącej dostawom oraz ich archiwizacja; tworzenie i nadzorowanie obiegu dokumentów magazynowych przyjęcia i wydania materiałów i urządzeń,wprowadzanie danych i bieżąca aktualizacja elektronicznej bazy gospodarki magazynowej, przygotowanie - opracowanie; prowadzenie oraz archiwizacja korespondencji listowej i e-mailowej dotyczącej dostaw, działanie zgodnie z procedurami i procesami obowiązującymi na budowie w tym gospodarki magazynowej, opracowywanie raportów stanów magazynowych, opracowywanie protokołów niezgodności w przypadku zaistniałych wad jakościowych czy ilościowych,kompletacja i tworzenie oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji reklamacyjnej dotyczącej dostaw.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-01 - Bogatynia (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami portugalskojęzycznymi oraz budowanie relacji pozwalajacych na dłuższą współpracę , udzielanie klientom informacji o usługach, produktach firmy, dbałość o właściwy przepływ informacji , przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raportów
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
kontakty z odbiorcami hurtowymi parkietów w Kolumbii
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Owińska (wielkopolskie)
Zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzanie procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązywania umowy, promocji, zmain wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aklualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klientów.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kraków (małopolskie)
Dostarczanie głębokiej wiedzy fachowej w zakresie CCG BU (Jednostki Biznesowej Grupy Obliczeniowej Klientów), aby pomóc działowi EMEA w zdobyciu projektów; Usuwanie blokad technicznych klienta, co jest istotnym etapem zdobycia projektu; Zapewnianie dogłębnych szkolenia technicznych w zakresie CCG (Grupy Obliczeniowej Klientów) klientom, jak również zarejestrowanym; Przekierowywanie opinii klienta z obszaru EMEA z powrotem do CCG BU (Jednostki Biznesowej Grupy Obliczeniowej Klientów), w celu pomocy w podejmowaniu decyzji związanych z planowaniem produktów; Działanie jako regionalny lider techniczny dla całej działalności powiązanej z CCG BU (Jednostką Biznesową Grupy Obliczeniowej Klientów); Odpowiedzialność za wdrażanie i przejścia nowych technologii.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O - 2018-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
selekcja aplikacji, wprowadzenie danych do systemu, przeprowadzenie rozmów telefonicznych, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Gdynia (pomorskie)
tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Mława (mazowieckie)
1. Przygotowywanie raportów i analiz finansowych2. Obsługa projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej3. Współpraca z bankami, lessingami i innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie bieżącej realizacji umów zawartych ze Spółką
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Racibórz (śląskie)