SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Bytom oferta pracy MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych (program FK). Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Przyjmowanie, wydawanie oraz prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania. Wystawianie faktur sprzedażowych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Muzeum. Obsługa elektronicznego systemu bankowego. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: 2100 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Rachunkowość, Finanse, Podatki, Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury. Wymagana umiejętność obsługi programu FK, umiejętność rozliczania podatku VAT. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, VAT. Mile widziana dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114, 32-281-82-94 w. 114) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
Data publikacji: 2016-11-10
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych (program FK). Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Przyjmowanie, wydawanie oraz prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania. Wystawianie faktur sprzedażowych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Muzeum. Obsługa elektronicznego systemu bankowego. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: 2100 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Rachunkowość, Finanse, Podatki, Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury. Wymagana umiejętność obsługi programu FK, umiejętność rozliczania podatku VAT. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, VAT. Mile widziana dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114, 32-281-82-94 w. 114) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2100 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Rachunkowość, Finanse, Podatki, Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury. Wymagana umiejętność obsługi programu FK, umiejętność rozliczania podatku VAT. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, VAT. Mile widziana dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy: 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114, 32-281-82-94 w. 114) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : Tel. 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Adres strony pracodawcy: www.muzeum.bytom.pl
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ MUZEÓW.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2016
Data dodania oferty pracy: 10.11.2016
Oferta pracy ważna do: 02.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie,Koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, Aktywny udział w realizacji procesów w zespole,
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie pisemnych opinii prawnych, prowadzenie spraw dotyczących postępowania o wykroczenia przeciwko prawom pracownika, prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe ekonomiczne; znajomość zagadnień kadrowo-płacowych; zakres obowiązków: tworzenie dok. pracowniczej, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Działoszyn (łódzkie)
prowadzenie szkoleń w zakresie dyscypliny i czasu pracy, szkolenie kucharzy i obsługi restauracyjnej w zakresie standardów obsługi gości obowiązującej w danej restauracji/hotelu
Zbigniew Kowalski Management - 2017-10-24 - Karpacz (dolnośląskie)
Wykonywanie zadań służby bghp, prowadzenie szkoleń okresowych bhp z zakresu ochrony przeciwpożarowej, pierwszej pomocy medycznej, sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, instrukcji bhp, audyty bhp, doradztwo, prowadzenie samochodu służbowego, prowadzenie szkoleń, sporządzanie akt osobowych, prowadzenie kadr i płac. Po okresie wdrożenia pracodawca oferuje samochód słuzbowy oraz laptop.
EKSPERT Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Kalisz (wielkopolskie)
Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy;Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy;Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników;Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy;Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów;Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników;Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy;Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym;Uzupełnianie apteczek pierwszej pomocy;Organizowanie audytów wew.Praca w godz.7.00-15.00
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-12-06 - Redzikowo (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z kontrahentami zagranicznymi. Negocjacje umów handlowych. Korespondencja e-mailowa w językach niemiecki, ukraiński, rosyjski. Przyjmowanie i realizacja zamówień. wyjazdy służbowe do Niemiec, Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
WYKONANIE CZYNNOŚCI KONTROLNYCH W RAMACH: BIEŻĄCEGO NADZOWU SANITARNEGO, ZAPOBIEGANIA CHOROBOM ZAKAŹNYM I INNYM CHOROBOM POWODOWANYM WARUNKAMI ŚRODOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Koło (wielkopolskie)
NAUKA OBSŁUGI KLIENTA, NAUKA OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, NAUKA OBSŁUGI KOMPUTERA I PROGRAMU WEWNĘTRZENGO "ELKA", NAUKA ROZLICZANIA INSTRUKTORÓW
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów
Firma Handlowo-Usługowa PERFECT Dawid Trzcieliński - 2016-01-21 - Tarce (wielkopolskie)
audyty dostawcó świeżych warzyw na zgodność z normą GlobalGap wersja 5.0, pobieranie prób do badań laboratoryjnych, przeprowadzanie analiz na zawartość azotanów, współpraca z laboratorium zew., wysyłanie próbek surowców, wody itp. do badań, ocena jakościowa surowców na polu u dostawców oraz w przechowalni na zgodność za specyfikacjami, zarządzanie stokami magazynowymi, ścisła współpraca z zespołem ds. zakupów, jakości i bezpieczeństwa żywności oraz badań i rozwoju.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV z dopiskiem Specjalista ds. warzyw świeżych na adres e-mail: kadry (at) primavega.com.pl lub pocztą na adres Wróblewo-Osiedle 14, 09-152 Naruszewo.Zatrudnienie w strukturach firmy Grupy Producentów Warzyw Primavega.
GRUPA PRODUCENTÓW WARZYW PRIMAVEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
nauczyciel języka angielskiegoPraca w Szkole Podstawowej w Ujanowicach.
"Memo Art" Gabriela Sus - 2017-10-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem,opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia),prowadzenie negocjacji handlowych,wprowadzanie zamówień do tabel,współpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowych,zarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji).
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2018-02-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Nauka realizacji zleceń płatniczych klientów i inne
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Będzino (zachodniopomorskie)
praca w dziele opakowań
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Łazy (lubelskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad realizacją projektów z zakresu systemów zabezpieczenia technicznego, aktualizacja dokumentacji technicznej, organizacja przeglądów, konserwacji oraz napraw urządzeń produkcyjnych, udział w komisjach odbioru technicznego i przekazywanie do eksploatacji środków trwałych, realizacja modyfikacji w wyposażeniu zakładu (instaluje nowe urządzenia i maszyny, demontuje stare), a także, planuje dostawy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, składa zamówienia na nowy sprzęt, współpracuje na poziomie operacyjnym z firmami zewnętrznymi w zakładzie napraw i konserwacji urządzeń.
Panda Trzebnica Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Trzebnica (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Doradztwo ubezpieczeniowo- finansowe, aktywna sprzedaż produktów, organizacja i prowadzenie spotkań z klientem.
NATIONALE NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE S.A. - 2016-10-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
-sporządzanie dokumentacji sprzedażowej-sporządzanie dokumentacji wysyłkowej-nadzór nad procesami realizacji zamówień klientów -prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami-sporządzanie ofert handlowych
Astop spj - 2017-01-20 - Białystok (podlaskie)
1. Obsługa sklepu internetowego (PrestaShop), 2. Obsługa portali aukcyjnych (Allegro, OLX), 3. Telefoniczna obsługa klientów, 4. Realizacja zamówień internetowych i czynności z tym związanych, 5. Obsługa systemów sprzedaży wysyłkowej (DPD, GLS, FEDEX), 6. Fotografowanie, katalogowanie, przygotowywanie towaru do sprzedaży,7. Wystawianie faktur sprzedażowych, 8. Działanie w sektorze socialmediów.
P.H. KRISPOL Krzysztof Krawiec - 2018-03-16 - Sulejów (łódzkie)
- PRZYGOTOWYWANIE DANYCH, ANALIZ ORAZ RAPORTÓW BIEŻĄCYCH INWESTYCJI- OPRACOWYWANIE ANALIZ KOSZTOWYCH I OPŁACALNOŚCI INWESTYCJI- PRZYGOTOWYWANIE BUDŻETÓW BUDÓW- MONITOROWANIE STANU WYKONANIA BUDŻETU W CIĄGU MIESIĄCA, ROKU, ANALIZA ODCHYLEŃ
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2016-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)
- elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki - wykorzystywanie telefonu i Internetu jako głównych narzędzi pracy- udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień- udzielanie informacji dotyczących obsługi programów i rozwiązywanie problemów technicznych- ścisła współpraca z innymi działami firmy- bieżące rozwiązywanie problemów- praca biurowa w dniach pon pt
CYFROWA FOTO - 2017-08-18 - Zaczernie (podkarpackie)
nadzorowanie produkcji pod kątem spełniania wymogów HACCP
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "LUMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Wólka Złojecka (lubelskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientami
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-07-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)