SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SERBSKIEGO/CHORWACKIEGO Nowy Sącz oferta pracy Linemedia Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SERBSKIEGO/CHORWACKIEGO
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Manager ds. sprzedaży z języskiem serbskiego lub chorwackiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka chorwackiego lub serbskiego- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Data publikacji: 2016-09-07
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Linemedia Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wazów 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Manager ds. sprzedaży z języskiem serbskiego lub chorwackiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka chorwackiego lub serbskiego- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SERBSKIEGO/CHORWACKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: serbski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: chorwacki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: Linemedia Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Wazów 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Wazów
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.09.2016
Oferta pracy ważna do: 07.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opisywanie tekstów w języku niemieckim, transkrypcja fonetyczna. Odsłuchiwanie nienmieckojęzycznych nagrań oraz tworzenie transkrypcji. Prace administarcyjne.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Gdańsk (pomorskie)
Dbanie o zasób spółdzielni.Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spółdzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem Konkurs na stanowisko Specjalisty ds. eksploatacyjno-technicznych w SML-W Szóstka, w terminie do dnia 16.10.2017r. do godz. 1500.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
obsłga klientów, obsługa komputera (e-mail, dokumentacja), odbywanie spotkań biznesowych, rozmowa handlowa, przygotowywanie dokumntacji (protokoły odbiorcze, zniszczenie)
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)
kontakt z klientem detalicznym i hurtowym, ofertowanie, sporządzanie zamówień, fakturowanie
"SUNŻAL" Sp. Jawna J.Nowak, J.Tomsia - 2017-02-17 - Sosnowiec (śląskie)
ROZWOŻENIE TOWARU (CHEMIA PROFESJONALNA DO DEZYNFEKCJI I MYCIA), RĘCZNY ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK SAMOCHODU, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: ZAWADA, WOJ. PODKARPACKIE, MAŁOPOLSKIE, ŚWIĘTOKRZYSKIE, LUBELSKIE ORAZ MAZOWIECKIE
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "HORTUS" WĄSIK KRZYSZTOF - 2018-03-15 - Zawada (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, Odpowiedzi na zapytania klientów, Promowanie i sprzedaż produktów , Dbanie o relację z klientami, Kształtowanie dobrego wizerunku firmy, Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Realizacja uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy Szkoły; prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz opracowywanie rozstrzygnięć w tym zakresie; prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów; organizowanie zakwaterowania w akademikach o podwyższonym standardzie.- Wynagrodzenie: 2380 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres od 01.09.2017 -31.12.2017r.. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymaganie wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie wyższe administracyjne). Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu. średnim wymagane 3 lata, przy wykształceniu wyższym 1 rok (wyłącznie ze stosunku pracy). Wymagana umiejętność stosowania przepisów kpa. Wymagana umiejętność obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excell i edytora tekstu Word.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2017-08-11 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych klientom zagranicznym, negocjacje handlowe, aktywne pozyskiwanie nowych klientów rynków zbytu oraz nawiązywanie współpracy handlowej, budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji handlowych z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Rozalin (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (pomorskie)
ewidencja czasu pracy, lista obecności, skierowania na badania lekarskie, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Pinczyn (pomorskie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-01-17 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Częstochowa (śląskie)
Obowiązki- przeprowadzanie instalacji i wdrożeń naszych systemów- montaż podzespołów w urządzeniach elektronicznych- drobne naprawy
Scooter Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Bytom (śląskie)
TWORZENIE PROJEKTÓW STRON GRAFICZNYCH, OBSŁUGA urządzeń do produkcji reklamy, kontakt z klientem ,praca w godzinach 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Podstawowy zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i okołosprzedażowych (np. WZ, deklaracje, listy przewozowe, faktury sprzedaży, świadectwa jakości itp.) oraz rejestracja faktur zakupowych- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu - prowadzenie właściwych rozrachunków i rozliczeń z kontrahentami w programie Subiekt GT- przygotowywanie dokumentów dla Biura Rachunkowego i współpraca z nim- prowadzenie korespondencji firmowej, sporządzanie pism- dbanie o poprawność danych w systemie - dbanie o porządek w dokumentacji firmowej i jej aktualność- wsparcie administracyjne pozostałych działów- drobne prace porządkowe
DARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Modus Logistics Jacek Gdowski - 2016-12-07 - Słupsk (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ZADANIA ZLECONE PRZEZ OPIEKUNKĘ ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO, OPIEKA NAD DZIEĆMI
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Długomiłowice (opolskie)
przygotowanie i przeprowadzanie postępowań w sprawach zamówień publicznych dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych; nadzór oraz prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zawartych umów; udział w pracach komisji przetargowych; analizę rynku dostawców i producentów materiałów i urządzeń; realizację zakupów materiałów do celów inwestycji, remontów i eksploatacji; monitoring realizacji złożonych zamowień
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Poznań (wielkopolskie)
- Poszukiwanie pracowników ze wschodu - współpraca z agencjami pracy - dodawanie ogłoszeń o pracę- wdrażanie nowych pracowników do pracy- prowadzenie dokumentacji;-legalizacja pobytu cudzoziemców
Vitworker Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie bądż wyższe o kierunku informatyka, marketing internetowy minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowsku. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) madmobil.pl.
MAD-MOBIL SPÓŁKA JAWNA D. OSZEK, M. GAWAŁEK, A. OSZEK - 2017-01-19 - Rybnik (śląskie)
Do obowiązków specjalisty ds. gospodarki odpadami i zaopatrzenia w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu należy:1. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi będącymi w zakresie działalności ZGK.2. Prowadzenie ewidencji odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz ewidencji odpadów wytworzonych w ramach działalności ZGK. 3. Nadzór i koordynacja funkcjonowania Punktu Przeładunkowego Odpadów Komunalnych. 4. Nadzorowanie pracy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.5. Przekazywanie przyjętych odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla uprawnionych firm zajmujących się recyklingiem poszczególnych rodzajów odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.6. Kontrola realizacji umów związanych z odbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych wytworzonych i odebranych przez ZGK wskutek prowadzonej działalności zakładu w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności Ustawę o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Ustawę o odpadach i Prawo ochrony środowiska.7. Prowadzenie monitoringu poeksploatacyjnego zamkniętych wysypisk odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie prawa ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach8. Zaopatrzenie materiałowe i prowadzenie gospodarki magazynowej.9. Podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego wykorzystania sprzętu i mienia Zakładu.10. Realizacja zaopatrzenia w odzież ochronną, materiały, wyposażenie w zakresie Zapewniającym sprawne funkcjonowanie Zakładu.11. Realizacja zakupów zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz zasadą gospodarności zakupów.12. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w wyniku rozstrzygnięcia przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz ewidencji przeprowadzonych postepowań zakupowych zgodnie z procedurami zakupowymi.13. Przygotowanie i prowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach zatwierdzonego planu finansowego i planu przetargów.14. Przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2016-03-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)