SPECJALISTA W DZIALE IT Rybnik oferta pracy MAD-MOBIL SPÓŁKA JAWNA D. OSZEK, M. GAWAŁEK, A. OSZEK
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE IT
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie bądż wyższe o kierunku informatyka, marketing internetowy minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowsku. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) madmobil.pl.
Data publikacji: 2017-01-19
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: MAD-MOBIL SPÓŁKA JAWNA D. OSZEK, M. GAWAŁEK, A. OSZEK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wodzisławska 243, 44-270 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie bądż wyższe o kierunku informatyka, marketing internetowy minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowsku. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) madmobil.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE IT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
MAD-MOBIL SPÓŁKA JAWNA D. OSZEK, M. GAWAŁEK, A. OSZEK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Wodzisławska 243, 44-270 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Adres strony pracodawcy: www.madmobil.pl
Ulica pracodawcy: Wodzisławska
Numer budynku pracodawcy: 243
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 19.01.2017
Oferta pracy ważna do: 17.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznychklientów zorganizowanej części przedsiębiorstwa, stworzenie ewidencji zamówień wpływających z rynków wschodnioeuropejskich, stworzenie rejestru dokumentacji określonych startupów, utrzynywanie kontaktów z rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.- Praca Łodź, ul. Piotrkowska 60, II p.- 20h/tydzień
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa maili od klientów z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów w języku URDU.Pozyskiwanie pracowników głównie z obszaru Pakistanu i państw sąsiadujących.Przygotowywanie ofert pracy w języku URDU.Umowa zlecenia na okres 3 lat, 200 h/m-c.Godz. pracy: 8-16, 14-22.Miejsce pracy: Łódź i teren Polski.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)
analiza kosztów związanych z zakupami zagranicznymi oraz wybór ofert, harmonogramowanie zleceń, dokonywanie zakupów zagranicznych, prowadzenie rozliczeń, kontakt z dostawcami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie klientów; budowanie bazy klientów; obsługa przed, w trakcie i posprzedażowa; realizacja bieżących zadań; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie pionów sprzedażowych; wyjazdy w delegacje
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2017-03-28 - Tąpkowice (śląskie)
- obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów handlowych, spotkania z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Uruchomienie i obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Żory (śląskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań itp. Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Zabierzów (małopolskie)
Roboty glazurnicze
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Fachowa obsługa klienta w oparciu o program i zasady Naturhouse, prawidłowe i efektywne kierowanie funkcjonowaniem punktu Naturhouse, zdobywanie zaufania klienta, realizowanie miesięcznych planów sprzedażowych, zaangażowanie w uczestnictwo w akcjacj, konkursach i promocjach prowadzonych przez Naturhouse, przygotowywanie materiałów merytorycznych.
Centrum Dietetyczne Naturhouse - 2016-04-13 - Leżajsk (podkarpackie)
prowdzenie kadr
AMIR Ciastkarnia-Cukiernia Adam Majchrzak - 2017-07-21 - Ryki (lubelskie)
organizowanie imprez dla Kujawskiego Centrum Kultury
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2015-12-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
oferta pracy subsydiowana, przeznaczona dla osób zarejestrowanych w tut. Urzędzie w wieku do 30 r.ż.rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Orle (pomorskie)
obsługa sprzedaży na rynkach anglojęzycznych i hiszpańskojęzycznych
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2018-10-17 - Narew (podlaskie)
Sprzedaż towarów, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Pełna obsługa klientów (negocjacje, spotkania biznesowe, podpisanie umów na dostawę towarów i usług dla klientów w Polsce, wystawianie faktur, kontrolę należności); przygotowywanie ofert, projektów i prezentacji. Sporządzanie raportów tygodniowych i miesięcznych. Realizacja ustalonych planów.
EUROMASZ Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Lublin (lubelskie)
WYMAGANIAProfesjonalna obsługa klienta,Doradztwo techniczne,koordynowanie realizacji zamówień dla klientów,Aktywna obsługa i pozyskiwanie klientów,Dbałość o jakość obsługi klienta.Kontakt z pracodawcą:Monika Mróztel. 502 784 876mail. m.mroz (at) obpon.pl
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-06 - Przemyśl (wielkopolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 6/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-05-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie mieszkań po remontach, mycie okien. Praca u klienta na wyjeździe na terenie województwa małopolskiego.Pracodawca zapewnia dojazd z siedziby do miejsca wykonywania zlecenia. Po okresie probnym mozliwość zatrudnienia w ramach umowy o pracę, na pełny etat.
MISKANT Usługi Ogrodnicze Joanna Błaszczyk - 2018-05-04 - Andrychów (małopolskie)
kontakty handlowe, zamawianie leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-04-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanowych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie i nadzorowanie prowadzonych inwestycji i remontów, prowadzenie spraw związanych z przepisami prawa budowlanego a dotyczących obiektów użyteczności publicznej (książki obiektów, przeglądy, badania, atesty itp.), przeprowadzenie procedury zamówień publicznych do 30 000 euro, prowadzenie spraw związanych z opiekunami obiektów, prowadzenie dokumentacji związanych z eksploatacją obiektów będących w zarządzaniu Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu. Praca w ramach umowy o zastępstwo - planowany okres zatrudnienia 01.07.2018 do 12.08.2019. Istniej możliwość pracy w niedziele.
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie - 2018-04-19 - Kruszyn (dolnośląskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Obsługa logistyczna dostaw nawozów. Monitorowanie bieżącego stanu sprzedaży oraz terminów realizacji kontraktów i zamówień. Wysyłanie zamówień oraz dyspozycji wysyłkowych do dostawców. Ewidencja dostaw oraz zamówień. Współpraca z przewoźnikami, negocjowanie stawek transportowych. Analiza i optymalizacja cen zakupu usług transportowych. Przygotowywanie cyklicznych raportów i zestawień na potrzeby Działu Sprzedaży Nawozów.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)
- wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych;- układanie i upinanie dokumentów;- prace archiwizacyjne;- wykonywanie zadań zleconch przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
Realizacja założeń sprzedażowych poprzez kompleksową obsługę klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie oferty handlowej, prezentowanie nieruchomości klientom, prowadzenie negocjacji warunków transakcji, kompletowanie dokumentów dotyczących nieruchomości, przygotowywanie dokumentów koniecznych do zawierania umów deweloperskich, umów kredytowych oraz umów końcowych, prowadzenie raportów i zestawień sprzedaży, bieżąca analiza i monitoring konkurencji, działania marketingowe, koordynowanie dodatkowych prac związanych z funkcjonowaniem biura sprzedaży
"Lokum Wiśniewski, Frost" - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Katowice (śląskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowo-płacowej; wprowadzanie danych dos ystemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Praca przy komputerze, obsługa, kodowanie i wystawianie faktur vat, paragonów
MAJSTER - Chorążakowie Sp. J. - 2018-01-26 - Leszno (wielkopolskie)
praca z klientem zagranicznym
KUJAWSKA FABRYKA MASZYN ROLNICZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Brześć Kujawski (kujawsko-pomorskie)