SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU Gdańsk oferta pracy "Lokum Wiśniewski, Frost"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja założeń sprzedażowych poprzez kompleksową obsługę klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie oferty handlowej, prezentowanie nieruchomości klientom, prowadzenie negocjacji warunków transakcji, kompletowanie dokumentów dotyczących nieruchomości, przygotowywanie dokumentów koniecznych do zawierania umów deweloperskich, umów kredytowych oraz umów końcowych, prowadzenie raportów i zestawień sprzedaży, bieżąca analiza i monitoring konkurencji, działania marketingowe, koordynowanie dodatkowych prac związanych z funkcjonowaniem biura sprzedaży
Data publikacji: 2018-02-22
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: "Lokum Wiśniewski, Frost"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-462 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja założeń sprzedażowych poprzez kompleksową obsługę klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie oferty handlowej, prezentowanie nieruchomości klientom, prowadzenie negocjacji warunków transakcji, kompletowanie dokumentów dotyczących nieruchomości, przygotowywanie dokumentów koniecznych do zawierania umów deweloperskich, umów kredytowych oraz umów końcowych, prowadzenie raportów i zestawień sprzedaży, bieżąca analiza i monitoring konkurencji, działania marketingowe, koordynowanie dodatkowych prac związanych z funkcjonowaniem biura sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe w aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w obszarze nieruchomości (firma deweloperska, pośrednictwo nieruchomości),otwartość, wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne, wysoka kultura osobista, umiejetność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej, znajomość MS Office.Oferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego, wynagrodzenie do indywidualnego ustalenia z pracodawcą.Praca w godz.9.00-17.00.Miejsce pracy: Gdańsk Przymorze.Kontakt: biuro (at) lokum.gda.pl
Nazwa pracodawcy: "Lokum Wiśniewski, Frost"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
80-462 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Profil działalności pracodawcy: developer
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 22.02.2018
Oferta pracy ważna do: 21.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współpraca z kontrahentami z zagranicy. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-c. Zatrudnienie od grudnia 2016r.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2016-11-23 - Piła (wielkopolskie)
Przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczaniem z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD), interpretacja regulacji odnośnie cen transferowych w poszczególnych krajach OECD, analiza finansowych danych podmiotów, praca w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku, doradztwo, w tym polskim przedsiębiorcom
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wołomin (mazowieckie)
Brak danych
Senior-Medical24 - 2016-09-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizacja zadań związanych z procesem naprawy i obsługi bieżącej pojazdów ciężarowych, naczep oraz maszyn, wykonywanie okresowych przeglądów środków transportu i maszyn zgodnie z określonym zakresem, diagnozowanie usterek z zakresu mechaniki, hydrauliki, pneumatyki i elektryki; mile widziane doświadczenie w naprawie sprzętu ciężkiego, prawo jazdy kat. B; dyspozycyjność.
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2015-10-08 - Strzelce Opolskie (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
Rozmowy-negocjacje z kontrahentami z UE, Azji i ROsji w branzy odziezy roboczej. Udział w rozmowach przy nowych produktach ze Sri Lanki. Prac w bieurze i magazynie. Umowa o prace na czas określony. Iednozmianowa: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporzadzanie deklaracji podatkowych; przygotowywanie danych do sprawozdań finasnowych; obsługa rachunków klientów angielsko- i arabskojęzycznych; wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny; przygotowywanie faktur dla klientów.Miejsce pracy Łódź i inne miejsca wskazne przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Łódź (łódzkie)
- Zarządzenie Nr 15/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-10/17, w IV Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Sosnowcu - ul. Leona Kruczkowskiego 2, 41-200 Sosnowiec. - Ilość wolnych stanowisk: 1 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Sosnowiec (śląskie)
specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Radomia (lubuskie)
branża budowlana - aktywne pozyskiwanie klientów, monitorowanie i rozwijanie wizerunku firmy w internecie, kontakt z inwestorami zagranicznymi
CONVERTPLAST 7 SP. Z O. O. - 2016-11-25 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi oraz wspieranie sprzedaży ( Kanada, Ukraina), wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej, opracowywanie materiałów reklamowych, ocena szans rynkowych w związku ze sprzedażą towarów i usług IT dla klientów polskich i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprawdzanie sald, obsługa klientów ukraińskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
- obsługa klienta, sporządzanie wycen, doradztwo produktowe.
DACHY 24 Sp. Cywilna - 2016-06-28 - Kościerska Huta (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wasilków (podlaskie)
j.w.
REHA FUND Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
badanie potrzeb klienta,przygotowanie ofert handlowych,sprzedaż oferowanego produktu,wystawianie faktur,nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Trzebinia (małopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa (kompleksowa), sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON. Zatrudnianie obcokrajowców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie umów o pracę oraz cywilnoprawnych, kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, obsługa zajęć komornicznych, rozliczanie czasu pracy.
DIGGER Izabela Grębowiec - 2017-10-30 - Żary (lubuskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie kalkulacji cenowych, list obecności, inwentaryzacji, prowadzenie rozliczeń gotówkowych itp. zamawianie towarów i negocjowanie cen zarządzanie terminami dostaw, logistyka, kompleksowa obsługa administracyjna biura, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym firmy, wsparcie kierownika produkcji, tłumaczenie dokumentów, zarządzanie zasobami magazynu, raportowanie bezpośrednio do przełożonego
ICE- TRADE PRODUCTION Sp. z o.o - 2016-06-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie działu kadr, sporządzanie i rozwiązywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie akt osobowych
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2015-12-03 - Lubsko (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Końskie (świętokrzyskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-10-02 - Lipiny (łódzkie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Gdańsk (pomorskie)
Wyszukiwanie kandydatów na stanowiska zapotrzebowane przez pracodawcę odpowiadających stawianym wymaganiom w Rosji, Azerbejdżanie, Kazachstanie, Uzbekistanie, Tadżykistanie, Turkmenistanie, Kirgistanie, na Ukrainie, Białorusi poprzez kontakt z agencjami pracy w tych państwach oraz przez zamieszczanie ogłoszeń w odpowiednich serwisach
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Raszyn (mazowieckie)
- kompleksowe zarządzanie procesem zamówień Klientów,- dbanie o potrzeby Klientów i czynne wsparcie informacyjne,- budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji, - aktywna współpraca z działem Handlowym i Logistyki.Mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale obsługi klienta i sprzedaży. Wymagana umiejętność dobrej obsługi programu SAP, MS Office.Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego.
SEMMELROCK STEIN + DESIGN Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Kołbiel (mazowieckie)